Cata Skrevet 25. januar 2007 #401 Del Skrevet 25. januar 2007 Hos oss er det for en gangs skyld ganske varmt på kontorene selv om det er vinter. Det har naturligvis sin pris, for i år har vi ikke luft. Tror ventilasjonsanlegget har fått hikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 25. januar 2007 Da har jeg vært til samtale nummer fire i butikken og ikveld eller i morgen faller dommen... :icon_question: Jeg er dødsnervøs, for jeg VIL ha den jobben (har jeg nevnt det?) Hun har funnet tre damer inklusivt meg selv, og egentlig er alle like kvalifisert, sier hun... men nå må hun ta en avgjørelse. Jeg var den siste som var der og er den som har vært der flest ganger, og det kan jo være en fordel når hun skal sette seg ned og bestemme. Jeg har hatt på meg skrittelleren i hele dag, og da jeg kom inn her og tok av meg skoene hadde jeg tråkket 7501 skritt. Ikke dårlig vel? Da mangler jeg bare ca 5000 skritt for å være i mål, men jeg må se om jeg gidder å prøve og reparere stepperen som datt fra hverandre igår. Det er bare en liten filleting, men jeg er så trøtt. Det er jo torsdag, må vite, og mot slutten av uken er jeg kaputt - sånn er det bare. Eldstemann lager middag, så snart er det mat. Men nå er det Feriekoloni, så jeg lukker igjen maskinen og lener meg tilbake. Hej så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. januar 2007 #403 Del Skrevet 25. januar 2007 Da krysser jeg det som kan krysses, for deg mysan. ...oppmuntrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2007 #404 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg fortsetter å krysse jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. januar 2007 #405 Del Skrevet 25. januar 2007 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 26. januar 2007 I dag gjelder det. Jeg hørte ikke noe i går kveld, og jeg har null peiling på hvor jeg står i forhold til de to andre. Den ene tror jeg som nevnt bortfaller pga små barn, men den andre er nok reell konkurranse. Jeg har sommerfugler i magen og føler meg temmelig frynsete akkurat nå. Jeg VIL ha jobben - og det sa jeg i fra før jeg gikk derfra i går. Håper hun skjønner at jeg er det beste valget. Jeg kan jo også starte i løpet av et par uker fordi jeg bare er på engasjement og har fire ukers oppsigelse pluss to uker ferie oppspart. Da kan jeg nemlig rekke å starte før vårens messer slik at jeg får være med på innkjøp. Hun anbefalte meg det da jeg satt der i går... åååååååå jeg VIIIIIIIIIIIL!!! Kommer plutselig tilbake med resultatet! *sjangler ut av boka på skjelvende ben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. januar 2007 #407 Del Skrevet 26. januar 2007 Å, det er både veldig gøy og veldig kjipt å gå slik og vente. Krysser fingrene for deg Mysan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #408 Del Skrevet 26. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. januar 2007 #409 Del Skrevet 26. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 26. januar 2007 *SNUFS* Tusen takk, Tyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 26. januar 2007 #411 Del Skrevet 26. januar 2007 Åh. Mamma-Mysan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #412 Del Skrevet 26. januar 2007 Men nå går det bra. Nå er jeg ikke lei meg lenger. Når jeg ikke får den jobben jeg søker på, så er det jo bare fordi det dukker opp en annen som jeg heller vil ha. Alt ordner seg for snille jenter, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. januar 2007 #413 Del Skrevet 26. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 26. januar 2007 #414 Del Skrevet 26. januar 2007 Alt ordner seg for snille jenter, ikke sant? ← Jepp! Mye ordner seg til og med for litt slemme jenter og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. januar 2007 #415 Del Skrevet 26. januar 2007 Jepp! Mye ordner seg til og med for litt slemme jenter og. ← ....faktisk litt mer, hvis jeg ikke tar feil. "Snille jenter kommer til himmelen, andre kommer så langt de vil." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, sånn er det Jeg skal frekventere nav.no litt oftere nå og se hva som dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. januar 2007 #417 Del Skrevet 26. januar 2007 Flink jente. Ikke gi deg. Før eller senere dukker din jobb opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. januar 2007 #418 Del Skrevet 26. januar 2007 Opp og frem vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå har jeg vært på finn, og det er faktisk mange jobber der ute nå. Jeg har lagret noen, og så får jeg se om jeg ser på noen av dem i løpet av helgen. Det var masse kontor, men også et firma som trengte medarbeider både til dametøy og dameundertøy. Begge deler kan jeg godt tenke meg, og de kan det nok hende jeg søker på. Og jeg har jo faktisk erfaring fra undertøybransjen gjennom Zophias som jeg holdt på med i noen måneder for et par år siden. fryser - nå skal jeg re opp og pysje, så kan jeg heller bare sovne foran tv. Gjø'kke no' det... og i morgen er det lørdag - sove lenger. Ingen mobil som piper kl. 05:30. Men nå er det Stingers, og så er det Six feet under... Nattata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. januar 2007 #420 Del Skrevet 26. januar 2007 Natta Mysemor. :lem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå