Gå til innhold

Oppdatering


~Belle~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er nå på dag 19 i syklusen.

Startet med pergo på dag 5 til 9.

Og jeg opplever nå 10 dager etter siste pille noe som kan minne om alle disse bivirkningene. Kan man virkelig få bivirkninene så lenge etter pille siste pille?

Jeg sover ekstremt dårlig.

Hodepine og fryktelig kvalm

Svimmel

Driver å tester etter eggløsning men der er det foreløbig bare en svark strek. ikke en like sterk eller sterkere. :forvirret:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det for meg osgå Vonnie. Har ikek bivirkninger når jeg tar pillene men en uke senere..og egentlig fram til etter mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt bivirkninger som ettersleng, hele tiden. Hos meg har det stort sett vært søvnløshet.

Her har det forresten ikke klaffet denne pergo kuren :tristbla: , skal nå ha en pausemåned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hodepine fra første pille var tatt, og i omtrent to uker. Og så gikk det over til dårliog søvn, eller at jeg ikke fikk sove i det hele tatt da..

Så hodepine og søvnproblemer er vel de bivirkningene jeg har merket mest til. Litt svimmel innimellom og da, men ikke så mye.

Er på dag 28 nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk brev fra sykehuset i dag hvor det står at pergo-kuren har virket og at jeg har hatt eggløsning. Det står også at jeg kan få en runde til hvis jeg vil.

IKM er i morgen og jeg har så lyst til å teste, men jeg får ikke lov... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooo...spennende tresor!!!

Gleder meg til å sjekke kg imorgen... for da skal du vel teste?

Ja, jeg vil det med mindre det er opplagt at det ikke er noe behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende Trésor, krysser fingrene for at du får et kjempe stort +

Jeg heier på deg :hoppe::hoppe::hoppe: , Gleder meg til å lese i morgen, for du må fortelle oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen :klaske: og den var negativ, men jeg skulle hatt mensen i går og den er det fortsatt ikke noe tegn til. Mest sansynlig er det vel bare hormonene mine som bare tuller i vei igjen :tristbla:

Det er vel likevel lov å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel likevel lov å håpe...

Klart det :hoppe:

Håper for deg jeg og!!

Er ikke noe morro med negativ test i det hele tatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen  :klaske: og den var negativ, men jeg skulle  hatt mensen i går og den er det fortsatt ikke noe tegn til. Mest sansynlig er det vel bare hormonene mine som bare tuller i vei igjen :tristbla:

Det er vel likevel lov å håpe...

:troest: Det er alltid lov til å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha jeg håper at alt ordner seg for oss alle veldig snart.

Jeg holder på å bli litt små rar av å løpe på toalettet hele tiden bare for å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:riste: Da er det ingen tvil eller håp igjen for denne gang. :tristbla:

Vi får prøve å lage en liten nisse om et par uker istede. :sjenert:

Jeg har vært såpass dårlig av denne pergo-kuren så selv om jeg kan få en til så tror jeg vi vil ha større sjanse for å lykkes om jeg får komme bedre til hektene igjen før neste runde, men vi får håpe at effekten varer en måned til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...