Gå til innhold

Oppdatering


~Belle~

Anbefalte innlegg

Halloen alle sammen!

Jeg lurte vel egentlig litt på hvordan det går med dere. Vi var jo så mange som startet på Pergo på omtrent samme tiden...

Hvilken dag er dere på i sykluss nå, selv er jeg på dag 12 i dag. Har tatt siste pillen på lørdag, enkel dose Pergo.

Jeg har ikke merket så mye bivirkninger selv, men har slitt litt med søvnproblemer og hodepine, men det kan jo kanskje henge sammen med hverandre også. Hva med dere?

Jeg syns bare vi trengt en ny tråd til å holde hverandre litt oppdatert :) .

Klem ~Belle~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra initiativ til ny tråd. :)

Jeg er også på dag 12.

Har vært på GU på Rikshospitalet i dag og de kunne se at jeg hadde messe fine egg.. Ble nesten litt stolt jeg :ler:

EL for min del er til helgen så da skal det :humpe: for alt det er verdt ;)

Når det gjelder bivirkninger så har det gått greit hittil, men fikk det på senere tidspunkt forrige gang jeg brukte det .

Lykke til alle sammen, krysser fingre...

:klem: Fra Grace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

Joda, jeg er på dag 11 idag. Har vært hos gyn å tatt ul.....

*trommevirvel*

2 store fine egg! Ett på hver siden, ett på 20mm og ett på 22mm.

Satte pregnyl, eggløsningssprøyta ikveld, så det blir mye :humpe: fremover... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da Grace og Bertine. Jeg aner ikke om jeg en gang har egg som modner som dere, skal ta blodprøver i neste uke, dag 21 for å se om det har vært eggløsning. Her i gården har vi begynt med :humpe: , legeordingert 1 gang hver 2 dag :ler: . Håper at det kan gi noen resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet til dag 7 i syklusen, og har to dager med pille igjen. Så jeg ligger noen dager etter dere andre da. Enkel dose.

Har hatt en del hodepine de siste tre dagene. Og bittelitt svimmel innimellom, og veldig trøtt. (men trøttheten kan jo komme av endre ting enn pergoen og da)

Fikk ikke beskjed om å komme for å ta UL da. Men skal ta en blodprøve på dag 21/22 for å sjekke om jeg har hatt EL. Og hvis jeg har det, så kom jeg ikke til å høre noe særlig fra gyn på en stund. Så da er det bare til å prøve ;)

Og fremover nå blir det jo en del :humpe: da :ler:

Blir spennende å følge alle sammen fremover nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... vet ikke om jeg har hatt el eller ikke jeg.. :sjenert:

Har kjent stikkinger og svake murringer i den høyre siden, og smerter i korsryggen.. men har hatt minimalt med el slim...

Trodde grapefruktjuicen skulle gi mer av det jeg... men nei..

Positive el tester torsdag, fredag og idag..

:humpe: onsdag, 2x torsdag, 2 x fredag...

Det må vel holde vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært mye jobbing i det siste, men er innom av og til.

Har dere det bra?

Jeg er nå på dag 19 i sykluss, og skal ta blodprøver på torsdag eller fredag. Spennende å se om jeg har hatt eggløsning. Har mine mistanker om at det ikke har resultert i noen eggløsning, men jeg er inne i en periode der jeg har mistet all tro på at dette skal lykkes :tristbla: . Ikke alltid like lett å holde motet oppe.

Endret av ~Belle~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: I know... sliter med det samme selv.. blir muligens sykemeldt imorgen.... jeg trenger en pause fra det meste...

Stress på jobben og stress med prøving!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her i gården.

Føler at jeg ikke strekker til.

Panisk for å ikke :humpe: nok og så videre.

Prøver å vende hjernen til det å ha sex for å ha sex, ikke for å få barn men det er vanskelig..

Vi får håpe vi får to blå snart alle sammen...

Dag 19 her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panisk for å ikke :humpe: nok og så videre.

Prøver å vende hjernen til det å ha sex for å ha sex, ikke for å få barn men det er vanskelig..

Akkurat nå ser jeg på :humpe: som en jobb for å oppnå et ønsket mål. Tror mannen ser på det på samme måte akkurat nå. Blir litt stress uansett. Det er jo bare nå i disse ukene her, men syns jo at denne planleggingen av alt ødelegger litt av romantikken rundt alt sammen. Det er jo sånn at jeg har skrevet ned dagene med :humpe: i filofaxen min så det ikke blir glemt. Jeg jobber skift og dagene går veldig i ball. Blir veldig stresset av alt sammen. Legen sa at vi skulle være sammen hver annen dag i en uke fra dag 14. Ja, all spontanitet er borte akkurat nå. Håper at det tar seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er som jeg skulel skrevet det selv. Jobber også skift og når man kommer hjem fra en lang arbeidsdag og klokken er halv ett om natten så er jo ikke :humpe: det man tenker mest på. Men så får jeg så "dårlig samvittighet" for å ikke gjøre det, så jeg maser høl i huet på mannen.

Men godt det ikke bare er oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det er ja.. :sjenert:

Nesten så jeg gir opp syklusen før EL i det hele tatt har vært. Blir litt sånn; det har jo ikke lykkes før, så hvorfor akkurat nå.. :klø:

Men det er veldig greit å vite at mannen er innstilt på annehver dag og da. Er som regel han som er sliten etter jobb eller sliter litt med migrene. Og hvis :humpe: da blir utsatt en dag og to, så blir jeg stresset, fordi jeg blir sikker på at vi mister bra dager. Derfor er det veldig greit at han er innstilt på de annehver dagene legen har satt opp. (selv om jeg føler det blir for lite..) Men så tester jeg litt med EL tester og da. Vil bare se om jeg får utslag på dem. Og da kan vi jo kanskje gjøre en ekstra innsats.

Og jeg aner ikke helt hvilken dag det er i dag..12-13 kanskje..blodprøve neste uke ihvertfall. Hadde vært så morro om så mange som mulig av oss hadde fått positiv test nå før jul.

Det er ihvertfall veldig greit å se at vi ikke er alene da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne på SG!

En utrolig bra side!

Jeg er sykemeldt ut denne uka.. skal til legen min på mandag formiddag..

Håper jeg får sykemelding en stund til.. skal teste 30 november.

Er litt usikker på når jeg hadde el.. enten torsdag 16 eller fredag 17 november. Skal ta blodprøve på fredag for å se om jeg har hatt el.

Men har mine tvil.. :sjenert:

:humpe: føles som en jobb ja.. når det klaffer for oss kommer vi til å ha en laaaang pause fra det. he he..

Jeg prøver å tenke positivt, men det er vanskelig.

Da jeg fikk mensen sist fallt jeg i kjelleren.. det er den verste dagen i mitt liv.. var sikker på at jeg var gravid... :(

Så håper at jeg får sykemelding til jeg vet om jeg er gravid eller ikke..har presset meg selv til å gå på jobb så mangen ganger nå at jeg er utslitt.. trenger en pause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne på SG!

En utrolig bra side!

Jeg er sykemeldt ut denne uka.. skal til legen min på mandag formiddag..

Håper jeg får sykemelding en stund til.. skal teste 30 november.

Er litt usikker på når jeg hadde el.. enten torsdag 16 eller fredag 17 november. Skal ta blodprøve på fredag for å se om jeg har hatt el.

Men har mine tvil.. :sjenert:

:humpe: føles som en jobb ja.. når det klaffer for oss kommer vi til å ha en laaaang pause fra det. he he..

Jeg prøver å tenke positivt, men det er vanskelig.

Da jeg fikk mensen sist fallt jeg i kjelleren.. det  er den verste dagen i mitt liv.. var sikker på at jeg var gravid... :(

Så håper at jeg får sykemelding til jeg vet om jeg er gravid eller ikke..har presset meg selv til å gå på jobb så mangen ganger nå at jeg er utslitt.. trenger en pause...

:troest:

Jeg håper du får anlednig til å ta det litt med ro i noen dager og komme til hektene igjen. Man skal vel prøve å ikke stresse for mye og ta litt ekstra vare på seg selv, da øker visst også sjansene til å lykkes.

Lykke til med prøving og positiv tenking. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...