Gjest Frøken Titt Skrevet 24. april 2007 #161 Del Skrevet 24. april 2007 Var det bilde av vesken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 1. mai 2007 Var det bilde av vesken? ← Jaa, denne vesken var det jeg kjøpte på salg hos asos. Nå er det MAI! Ny shoppingmåned! Tror det blir mindre shopping denne måneden da.. ettersom jeg er sykemeldt og ikke får normal lønn Trenger sneakers, har lyst på noen som er så elegante som mulig og samtidig gode å gå i.. Har snust litt på noen fra Nike og Baby Phat, men det føles litt dumt å bruke nesten 1000 kr på et par når man får de til en 1/3 av prisen i USA. Ellers må jeg ha bikini. Og det finner jeg ikke på H&M. Så en tur innom La Senza er på sin plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #163 Del Skrevet 1. mai 2007 Jaa, denne vesken var det jeg kjøpte på salg hos asos. Nå er det MAI! Ny shoppingmåned! Tror det blir mindre shopping denne måneden da.. ettersom jeg er sykemeldt og ikke får normal lønn Trenger sneakers, har lyst på noen som er så elegante som mulig og samtidig gode å gå i.. Har snust litt på noen fra Nike og Baby Phat, men det føles litt dumt å bruke nesten 1000 kr på et par når man får de til en 1/3 av prisen i USA. Ellers må jeg ha bikini. Og det finner jeg ikke på H&M. Så en tur innom La Senza er på sin plass.. ← Åh, den så jeg på selv. Kjempe fin. Sykmeldt, Uff... Men er man syk så er man syk. Får håpe du kommer deg på bedringens vei snart. Når du er frisk kan du belønne deg med en god runde shopping. Jeg liker også best elegante sneakers. Er ikke så glad i disse breie, type missy elliot sneakersene. Har tittet på Vans som du sikkert har sett, men i en enda nettere form. Fant et par på ebay til cirka 300 NOK. Halv pris det i forhold til her. Mye å finne på ebay hvis man leter riktig, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 18. mai 2007 Har ikke oppdatert på leenge.. selv om jeg har kjøpt en hel masse :S har rett og slett glemt det.. Skal vi se: Klær: * Sort kort (sporty) jakke med leopardmønstret fõr (H&M Divided) * Hvit topp, med løs utringning/fall foran og draperinger (H&M) * Samme topp som over bare i sort (H&M) * Bringebærrød piquétrøye (H&M) * Ribbestrikket singlet, hvit og sort (H&M) * Enkel singlet, sort, lilla og bringebærrød (H&M) * Sort bikinioverdel (halterneck) (Lindex) * Silketopp (singlet) i freshe farger sjokkrosa, grønn, brun, blå (Vero Moda) * Hvit tunika/babydoll (Popin) * Sommerkjole, mønstret (oliven, rosa, sort,) (H&M) * Sommerkjole, sort (H&M) Tilbehør og stæsj: * Langt gullkjede med hjerte (Accessorize) * Langt gullkjede med rosa jordbær med strasstener (eBay) * Vintage-aktig armbånd i gull/fersken/grønn/blå (Accessorize) * Gullfarget flettet hårbøyle (Accessorize) * Sølvfarget veske i bowlingform (Accessorize) * Mørk brun clutchveske med store brune stener (Accessorize) * Ferskenfarget rosering (Accessorize) * Sølvfarget skjellring (Accessorize) Ellers.. Company Magazine Cosmopolitan UK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. mai 2007 #165 Del Skrevet 18. mai 2007 * Langt gullkjede med rosa jordbær med strasstener (eBay) Der ser du. Holder seg sikkert bedre. Ikke undervurder Ebay, nei. Tips: Strasset holder seg bedre hvis du lakker over de med heeelt blank neglelakk. Kanskje du visste det, men.. * Gullfarget flettet hårbøyle (Accessorize) Den skal jeg se etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 19. mai 2007 Der ser du. Holder seg sikkert bedre. Ikke undervurder Ebay, nei. Tips: Strasset holder seg bedre hvis du lakker over de med heeelt blank neglelakk. Kanskje du visste det, men.. Den skal jeg se etter! Ja takk for tipset! Jeg har faktisk hørt det fra noen andre også.. vet liksom ikke om jeg tør.. tenk om de sterke ingrediensene ødelegger noe på kjedet.. tror du det er fare for det? Hårbøylen var veldig søt! Og sitter godt. Fant ikke bilde ellers skulle jeg postet! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. mai 2007 #167 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Ja takk for tipset! Jeg har faktisk hørt det fra noen andre også.. vet liksom ikke om jeg tør.. tenk om de sterke ingrediensene ødelegger noe på kjedet.. tror du det er fare for det? Hårbøylen var veldig søt! Og sitter godt. Fant ikke bilde ellers skulle jeg postet! :S Hmm, det kommer an på kjedet sikkert. Jeg gjorde det med noen strass-smykker i "sølv" jeg kjøpte fra Target her i Oslo, og tror ikke det er av verdens beste kvalitet og de er da fine enda de, men jeg ville vært forsiktig hvis du er redd for det, men jeg har ikke opplevd at det har ødelagt i allefall. Ser for meg hårbøylen. Den hørtes veldig fin ut. Endret 19. mai 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er så sint Hadde lagt inn bestilling på Ellos, og akkurat før jeg skulle sende inn så byttet jeg til en annen størrelse på en av kjolene jeg hadde bestilt. Glad og fornøyd ventet jeg på pakken, og fikk mail noen dager senere om at nå var den sendt. Så ser jeg på bekreftelsen de sendte at den ene kjolen jeg bestilte er utsolgt.. så jeg har da trodd at jeg har bestilt 3 kjoler og får bare 2. Greit nok, det er ikke så dyrt på Ellos, men porto og oppkrav er faste utgifter, så det lønner seg med større og færre bestillinger, enn mange små. Syns ikke det skulle være mulig å bestille noe de ikke har! Føler meg lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. mai 2007 #169 Del Skrevet 29. mai 2007 Lista over ting du har kjøpt ser VELDIG interessant ut! Skal få lest nokre sider tilbake i boka di, til eg "kjenner meg igjen" frå sist eg var "aktiv" her Må jo halda meg litt oppdatert, veit du Har ikkje bestilt av Ellos sjølv, men det der høyrest feil ut. Ta å kontakt dei og forklar situasjonen, det der er deira feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Lista over ting du har kjøpt ser VELDIG interessant ut! Skal få lest nokre sider tilbake i boka di, til eg "kjenner meg igjen" frå sist eg var "aktiv" her Må jo halda meg litt oppdatert, veit du Har ikkje bestilt av Ellos sjølv, men det der høyrest feil ut. Ta å kontakt dei og forklar situasjonen, det der er deira feil Sendte mail.. de skrev bare "beklager den kjolen er utsolgt" og jeg har aldri hørt ordet 'sluttsolgt' før.. som de skrev i mailen de sendte om at pakken var sendt, trodde kanskje det betydde at nå var det ikke flere igjen liksom (som i at jeg hadde kjøpt den siste) åh føler meg dum.. nå har jeg fått hentelapp da.. duplikatmelding om at pakken er kommet, jeg som har ventet og ventet og ikke skjønt hvor pakken ble av.. posten altså, rotehuer! Oppdaterer mer senere, når jeg har lest litt. Går ikke så bra med finansen gitt Endret 2. juni 2007 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #171 Del Skrevet 2. juni 2007 Siste innkjøp * ferskenfarget singlet/tunika fra BikBok - var usikker på størrelsen så kjøpte både small og medium, MÅ levere den ene tilbake! * nesten neon/rosa/fersken farget ballongtopp fra H&M * brun/oransj/hvit blosmtrete kjole fra Zara - deilig tynt stoff = gjennomsiktig, og den er også litt kort, vet ikke helt om jeg tør gå med den.. men fant ut at jeg kan evt. bruke den som tunika på stranden eller bruke den over bukser.. fin var den Har også kjøpt noen småtterier som et gullfarget armbånd med "edelstener" og perler (plast da.. hehe), hårspenne med ferskenrøde og blanke stener, og samme i små lus. Kjøpte også en gammelrosa singlet med brune blonder på H&M. Og en posete veske som er stripete i fargene, brun, sennepsgul, fersken og lilla.. + en gråbrun clutchveske med store "gem stones" (juveler?).. dårlig til å forklare.. for se om jeg finner bilder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. juni 2007 #172 Del Skrevet 2. juni 2007 Her er eg igjen! Må inn og sjekka ut dine siste sysleriar "Sluttsolgt"... :klø: Ja, kva vil det sei? Syns ofte at kundeservice er utruleg dårleg, ein er eit like stort spørsmålsteikn (ja, og kanskje eit endå større) etter at ein får svar (som ein ofte ikkje får før år og dag har gått...). Dumt du skulle oppleva dette tullballet Går det betre med finansen no? Håpar det, ein får jo ofte slike periodar i løpet av lesinga at alt er berre rot, men det løyser seg alltid (det löööser sej, det gör det aaaaaaaalltid ). Korleis ser den ferskenfarga tunikaen ut? Eg er blitt litt småhekta på tunika i det siste...noko eg IKKJE trudde eg kom til å bli Ballongtopp er fint! Korleis er armane på den? Eller er det ikkje armar? Det er mykje ein kan finna på med hensyn til bruka av korte kjolar for tida Så du må definitivt gå med Zara-kjolen Eg har endå ikkje sjekka ut Zara, kanskje eg må ta meg ein tur? Fant du alt det du nemnte til slutt der på HM? Det høyrest ut som veldig spennande funn Eg diggar forresten den der nederste HM på Oslo City, der kan eg gå i timevis! Var det der du kjøpte det siste du nemnte? Eg angrar litt på at eg ikkje kjøpte ein veldig brei hårbøyle på HM idag i blått eller rosa Har ofte veldig fluffy hår og den dekker jo mykje av hove, så kanskje den hadde dugd (ein seier vel ikkje "dugd", men pyttsann)... No er vasken i vaskemaskina og eg gløttar litt bort på Norge-kampen (berre for å sjekka om det er nokre lekkerbiskenar på landslaget...Simen Brenne var jo litt interessant ). Men NUH må eg laga meg kyllingfilet Kos deg, Mischa (kvifor har du forresten valgt det nicket? syns det er litt artig å høyra grunnen bak nickvalg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 3. juni 2007 Hey hey Så hyggelig at du la igjen hilsen i shoppingdagboken min... yey! Nå har jeg akkurat tatt en liten pause i lesingen. Spist kyllingfilet jeg og :D og rabarbrapai dårlig samvittighet siden jeg liksom prøver å holde "den slanke linje" siden jeg snart reiser til California Usj irriterer meg veldig over Ellos ja.. får se når jeg henter pakken, håper hvertfall jeg blir fornøyd med de to kjolene jeg har bestilt da. Ellers er det rett i retur! Har jo sikkert snart nok kjoler i skapet da.. har vel kjøpt 5 stykker siden i vår.. og håper å finne noen i USA også. Har dilla på kjoler selv om jeg ikke har gått noe særlig med kjoler tidligere Men det har vel litt med motebildet og gjøre også. Føler meg litt ukomfortabel da jeg er redd kjolen skal blåse opp eller noe annet pinlig sette fast kjolen i trusa når man har vært på do er jo noe av det flaueste jeg kan tenke meg! Jeg liker også H&M på Oslo City, supert at de har egen tilbehørsavdeling. Og H&M ved siden av Oslo City er jo super! Stor og god plass, og som regel lite folk. Men fy for noen sure folk som jobber der. Når jeg var der og kjøpte ballongtoppen prøvde jeg også noen bikinier, men jeg klarer ikke henge de fint igjen på hengeren.. så var litt flau da jeg måtte henge den opp foran en ansatt som ryddet i bikiniene. Sa noe som "Beklager at jeg ikke klarte henge de opp så pent, men du får det vel til bedre enn meg" Hun var sur som en padde og mumlet "ja jeg gjør det jeg" uten å se på meg en gang. Søren det er siste gang jeg skal være hyggelig mot noen på H&M! ..selv om jeg jo forstår de er drittlei av sånne som meg som bare henger ting på hengeren uten at det ser pent ut! Men jeg orket ikke prøve så hardt for prøverommet jeg var i hadde rød flekker over hele veggen, håper virkelig ikke det var blod, men at det var en fargealarm noen hadde ødelagt, ekkelt var det likevel.. Bortsett fra dette så liker jeg denne H&Mn veldig godt Toppen er forresten nesten som en singlet, bare at den er ballongformet nederst.. skal forsøke å poste bilde senere:) (sammen med alt det andre som mangler bilder) Og tunikatoppen fra BikBok, er usikker på om det klassifiseres som tunika, den er også som en slags singlet, bare med brede stropper og litt løs i formen, og lang.. men fin farge! De hadde flere andre farger også Den beste BikBok-butikken syns jeg er på Aker Brygge eller i Stortingsgaten. og ja du må på Zara! Er ikke alltid jeg finner noe der men det hender også er det så deilig å se andre klær enn H&M sine.. syns man får veldig fine plagg om man er villig til å gi litt mer enn hva man gir på H&M. Eneste jeg ikke liker er at det alltid er mye folk (selv om butikken ikke lenger er ny) og at det er så plagg av hver størrelse. Blir helt stressa av det jeg men nå skal jeg heldigvis snart flytte i nærheten av Zara :D så da skal jeg gå innom flere ganger i uken! Juhuuu! Skal svare deg mer senere i dagboken din.. men nå skal jeg ut og "lufte meg".. gå en tur med ipod Trenger luft til hjernen! Jeg valgte Mischa fordi jeg er superfan av the OC og Mischa Barton spiller en av hovedrollene.. selv om jeg egentlig ikke er kjempefan av henne foretrekker Rachel Bilson som spiller Summer, men Rachel var opptatt Ville nok valgt annerledes om jeg skulle registrert meg i dag.. hadde bare dårlig fantasi der og da;) Så mer spennende enn det var det altså ikke! Hehe.. føler det nesten er litt fjortis, å kalle seg et "kjendisnavn", men men.. nå stikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 4. juni 2007 Eksamen i morgen! gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. juni 2007 #175 Del Skrevet 4. juni 2007 Eksamen i morgen! gruer meg! Lykke til! Det går helt sikkert strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. juni 2007 #176 Del Skrevet 4. juni 2007 Eksamen i morgen! gruer meg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. juni 2007 #177 Del Skrevet 5. juni 2007 Masse lykke til, eg skal kryssa fingrane for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. juni 2007 #178 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan gikk det på eksamen i dag da, Mischa? Får håpe det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 6. juni 2007 #179 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper det gikk bra på eksamen. Krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #180 Del Skrevet 7. juni 2007 Takk for alle lykkeønsker Håper det hjalp! Eksamen gikk ok..tror jeg. Blir ingen A, og neppe en B. Men jeg tror jeg stod da Det var veldig vanskelig og jeg er alltid så nervøs og stressa at jeg glemmer ting jeg egentlig kan. Men men.. jeg håper hvertfall jeg stod da! Så får jeg ta det derfra. Tviler på at jeg gidder ta den opp igjen Men alt kan skje, man får minuspoeng om man svarer feil, så mulig jeg sitter der igjen om 6 måneder. ÅÅÅH været er så herlig! Jeg blir så glad! Jobbet i går, men har hatt fri i dag og jeg nyter solen og varmen. Tenk om det hadde vært så fint vær hele sommeren.. Har shoppet (siden etter eksamen) * sitrongul singlet med sølvstriper og blonder (BikBok) * glinsende brun bikini (Lindex) * InStyle * Glamour * Cosmopolitan + at jeg har klippet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå