Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Duka sett - kjøpte noen deler her forrige uke.. hadde egentlig tenkt å drøye det litt men så at det bare var noen få deler igjen, så glad jeg fikk sikret meg de før de forsvant!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt
Hmm, du hadde visst falt ut av mine innlegg. Det kan vi ikke ha noe av! :) *huke opp*

Jepp, jepp.

Helt nydelig kopp. :rødme:

Lykke til med juleforberedelsene. Jeg syns det er så koselig for tiden. Første julen på lenge hvor jeg har masse fri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Frøken Titt!!

Håper alt går bra med deg også.. Snasen avatar du har da;)

Det er utrolig deilig å ikke ha eksamen i desember for første gang på MAAAANGE år.. Nå har jeg bare lyst å kose meg med det og ta en spasertur opp til BI og se på stakkarene som sliter.. hehehe

Får ikke like lang juleferie som jeg fikk da jeg var student, men tror nok jeg overlever likevel! Penger er kjekt det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Må jo få meg juleavatar. :danse::ler:

Jo, alt bra her.

Hehe, ja det er litt deilig. Kjenner den følelsen. Var på trening i går, og mange privatister gikk opp til eksamen, da jeg var der.

Jeg ble litt småond, og må innrømme at jeg koste meg litt. :sjarmor:

På en god måte, da. :sjenert:

Ja, du får ferie, det er jo bra. Håper du får kost deg masse.

Ho ho hooo :nissevink:

Jeg er kanskje litt tidlig ute med juleforberedelsene her, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleavatar er kult :)

Vurderer å bytte ut min snart og..

Hvis du er ferdig med eksamener for i år har du jo ganske så lang juleferie du og! :)

Det må være superdeilig. Jeg savner sånn å kunne gå rundt i butikker på dagtid, og ikke minst trene! Jeg trener jo helst hjemme i stua, og det er umulig nå som jeg og samboeren min begge jobber.. Passer ikke at jeg står og hopper og spretter i stua når han vil slappe av på sofaen :P

Jeg gjorde nesten ferdig julekalenderen til samboeren min i går..

strevsomt å pakke inn 24 ting :S

Vanskelig å lage kalender til gutter syns jeg, mye lettere og morsommere å lage til jenter (lillesøsteren min får også en kalender). Men men - mangler bare 3 ting nå ! :)

Skal snart til Stockholm så må prøve å begrense shoppingen her hjemme litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Frøken Titt
Juleavatar er kult :)

Vurderer å bytte ut min snart og..

Hvis du er ferdig med eksamener for i år har du jo ganske så lang juleferie du og! :)

Det må være superdeilig. Jeg savner sånn å kunne gå rundt i butikker på dagtid, og ikke minst trene! Jeg trener jo helst hjemme i stua, og det er umulig nå som jeg og samboeren min begge jobber.. Passer ikke at jeg står og hopper og spretter i stua når han vil slappe av på sofaen :P

Jeg gjorde nesten ferdig julekalenderen til samboeren min i går..

strevsomt å pakke inn 24 ting :S

Vanskelig å lage kalender til gutter syns jeg, mye lettere og morsommere å lage til jenter (lillesøsteren min får også en kalender). Men men - mangler bare 3 ting nå ! :)

Skal snart til Stockholm så må prøve å begrense shoppingen her hjemme litt!

Hehe, må ha det altså. :=)

Ja, jeg har en laang ferie Mischa, men fy søren. I år har jula blitt mer stressende enn noen gang... så det føles ikke ut som jeg har fri, men i romjula må det bli rolig, og det blir det nok. Da skal jeg virkelig slappe av. :)

Kunne du ikke trent ute eller noe da? Eller lurt inn en økt tidlig på morningen (ugh, vet...det kan være kjedelig å manne seg opp til sånt, haha).

Håper du har en fin førjulstid. :)

Sambo din må være kijempe glad :D

Alt bra i stockholm? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må jo ikkje gløyma vår alles kjære Mischa! Du kom deg i mål med gåver og julepynt? Kan tenka meg det er godt å ta ferie frå ein travel jobb! Håpar du får ein fin julekveld med masse god mat og fine gåver :) Skal verte gøy å høyra kva du pakkar opp!! Eg skal innom og lesa grundigare i dagbøkene dykkar i romjula, gledar meg :)

God jul :klem::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa!

Har du vært i Stockholm og shoppet enda? :reise:

Ja nå har jeg vært i Stockholm ja :)

Litt sent svar det her men julegaveshopping tok knekken på meg, har ikke hatt så mye tid til kvinneguiden de siste dagene!

Stockholm var gøy og koselig. Synes kanskje ikke shoppingen var såå spennende, vi har jo alle kjedebutikkene i Norge så det er ikke så mye nytt synes jeg da. Urban Outfitters og TopShop var vel det eneste som utmerket seg for meg :)

Shoppet svært lite da jeg følte jeg måtte prioritere julegaver - derfor gikk jeg bare å så etter ting til andre. Kjøpte noen gaver da :) Mest fra TopShop (deiliiige tøfler, et nydelig armbånd) og sjokoladefondue fra Drømhuset. Husker ikke hva annet jeg handlet :)

Tror jeg må gjøre mer research før jeg drar neste gang. Og helst reise om sommeren. Det var ganske kaldt å traske rundt i minusgrader.. Man er jo nesten bare ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, må ha det altså. :=)

Ja, jeg har en laang ferie Mischa, men fy søren. I år har jula blitt mer stressende enn noen gang... så det føles ikke ut som jeg har fri, men i romjula må det bli rolig, og det blir det nok. Da skal jeg virkelig slappe av. :)

Kunne du ikke trent ute eller noe da? Eller lurt inn en økt tidlig på morningen (ugh, vet...det kan være kjedelig å manne seg opp til sånt, haha).

Håper du har en fin førjulstid. :)

Sambo din må være kijempe glad :D

Alt bra i stockholm? :goodbye:

Huff jeg syns også julen var ganske stressende.. Fikk ikke kjøpt de siste gavene før lille julaften, og så lenge jeg ikke har gavene i boks går jeg bare rundt og stresser i butikker og bekymrer meg. Blir litt oppgitt når jeg tenker på hvor mye tid jeg bruker på å finne gaver og så i løpet av et par timer så er alle gaver pakket opp og det hele er over. Tror heldigvis mottakerne ble greit fornøyde :)

Driver å vurderer å melde meg inn i SATS eller Elixia.. har en venninne på hvert senter. Klarer ikke velge, føler Elixia har bedre utvalg innen timer og treningsformer, mens SATS er nærmest.. tricky! Dessuten har jeg aldri betalt for å trene før, så syns det er litt sure penger :P

men men, alle andre gjør det.. så hvorfor skal ikke jeg?! ;)

Kanskje jeg bare innerst inne er utrolig lat og derfor bare lager masse unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kan trene! Huff..

Ble litt mye usunn mat i Stockholm. Er ikke så lett når de serverer egg og bacon til frokost + vafler med krem og syltetøy :S

Og så var jeg på Sveriges svar på Starbucks og kjøpte Tomte Latte og Pepperkakemuffins. Nam nam nam.. får ikke akkurat slank kropp av slik kost men godt var det ;)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driv du også å vurderar treningssenter? Eg trur eg har kome til ei endeleg avgjerd, det må verte Elixia :) Det er noko med den grønfargen :ler: Neida, eg har høyrt ganske mykje bra om senteret, pluss at eg trur eg får rabattar der ;)

Sats er også nærare meg, men har eigentleg høyrt mykje negativt om Sats så trur eg droppar det :) Skal verte gøy å begynne å trene litt meir "organisert" :ler: Veit du kva det kostar å trene hos Elixia i månaden? Eventuelt året?

Så kult at du også har vore i Stockholm i år! Likte du byen? Eg elska den, fantastisk fin! Sikkert spesielt fint i jula! Var du innom Topshopen??? My favourite!!!

God romjul, Mischa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, Mischa!! :) Har du veske til din ipod nano?? Eg må ha meg ei, men er usikker på korleis eg skal kjøpa meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Huff jeg syns også julen var ganske stressende.. Fikk ikke kjøpt de siste gavene før lille julaften, og så lenge jeg ikke har gavene i boks går jeg bare rundt og stresser i butikker og bekymrer meg. Blir litt oppgitt når jeg tenker på hvor mye tid jeg bruker på å finne gaver og så i løpet av et par timer så er alle gaver pakket opp og det hele er over. Tror heldigvis mottakerne ble greit fornøyde :)

Driver å vurderer å melde meg inn i SATS eller Elixia.. har en venninne på vært senter. Klarer ikke velge, føler Elixia har bedre utvalg innen timer og treningsformer, mens SATS er nærmest.. tricky! Dessuten har jeg aldri betalt for å trene før, så syns det er litt sure penger :P

men men, alle andre gjør det.. så hvorfor skal ikke jeg?! ;)

Kanskje jeg bare innerst inne er utrolig lat og derfor bare lager masse unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kan trene! Huff..

Ble litt mye usunn mat i Stockholm. Er ikke så lett når de serverer egg og bacon til frokost + vafler med krem og syltetøy :S

Og så var jeg på Sveriges svar på Starbucks og kjøpte Tomte Latte og Pepperkakemuffins. Nam nam nam.. får ikke akkurat slank kropp av slik kost men godt var det ;)

Samme med meg. Her kom flere julegaver i siste liten. Blah.

Nå er det jo over, og det er litt deilig at det er så godt som et år til neste gang :tunge1:

Ja, de ble nok fornøyde. Det er jo tanken som tells. :)

Hmm.. personlig har jeg alltid likt sats ganske godt, da. Selv om de kanskje har dårligere timevalg så har de vel et ganske godt timevalg?

De har jo spinning, aerobic (husker jeg elsker høypulstimene, det er jo ikke aerobic, men lurer på om de har de enda?).

Ja, det er bare å manne seg opp. Trenger ikke ta det så hardt i begynnelsen heller.

Sure penger er det. helt enig. irriterer meg hver mnd når trekket kommer. :fnise:

Det er lov å skeie ut da. Hørtes ut som det var kos, og jeg fikk veldig lyst på. :sikle:

Hatt en fin jul, da?

God romjul og godt nyttår! :nissevink:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig tur til Stockholm! :) Kunne tenkt meg Tomte Latte og Pepperkakemuffins, jeg også :sikle:

God romjul, Mischa! :klemmer:

takk skal du ha:)

ha en fortreffelig nyttårsfeiring!! :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driv du også å vurderar treningssenter? Eg trur eg har kome til ei endeleg avgjerd, det må verte Elixia :) Det er noko med den grønfargen :ler: Neida, eg har høyrt ganske mykje bra om senteret, pluss at eg trur eg får rabattar der ;)

Sats er også nærare meg, men har eigentleg høyrt mykje negativt om Sats så trur eg droppar det :) Skal verte gøy å begynne å trene litt meir "organisert" :ler: Veit du kva det kostar å trene hos Elixia i månaden? Eventuelt året?

Så kult at du også har vore i Stockholm i år! Likte du byen? Eg elska den, fantastisk fin! Sikkert spesielt fint i jula! Var du innom Topshopen??? My favourite!!!

God romjul, Mischa :klem:

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for treningssenter. Finner ikke prisene til Elixia på hjemmesiden deres, betyr det at de ikke tør å oppgi priser fordi de er altfor høye? :icon_neutral: Regner med at det kommer til å være skikkelig trøkk på både Elixia og SATS etter nyttår når alle skal begynne et nytt år med en sunnere livsstil. Roer seg sikkert ned i februar og mars, så kanskje jeg venter til det værste rushet er over.

Har ikke noen veske eller beskyttelse til I-podn min. Litt ille fordi det kan jo lett bli riper i den, men jeg syns bare det er så upraktisk å måtte ta den ut av noe for å skifte sang og skru den på osv. Finnes sikkert noen form for etuier hvor man slipper det da, men har ikke funnet noen jeg liker og som er praktiske. Dessuten er jo I-poden så fin i fargen fra før, så vil egentlig ikke skjule den i noe :smile:

Jeg var inne på TopShop ja :) Det var jo den beste butikken i hele Stockholm. Litt mindre utvalg i London, men trodde faktisk den skulle være enda mindre, så ble positivt overrasket;) Masse kule vesker og annet stæsj!! Skulle gjerne dratt tilbake.

I det siste har jeg handlet en del på strawberrynet, både lipgloss og mascara fra Dior og renseprodukt fra Clinique. Liker prisene! Men jeg syns faktisk mascaraen virket litt tørr da jeg fikk den, så føler meg ikke heeelt trygg likevel. Ellers har jeg handlet litt på salg, et lyst pelspledd fra Kid (ikke ekte da;), duftlys, julekort og en fin hvit snøkule med en katt og en engel inni. Var også en tur på Ikea og endte opp med et stort speil og et bilde. Vi har bodd i leiligheten i 4-5 måneder og det er fortsatt ganske tomt på veggene.

I morgen er det nyttårsaften. Jeg og samboeren skal til en venninne av oss, det blir vel middag, fest.. et eller annet ;)Vi får se.. Håper alle dere andre får en fantastisk nyttårsfeiring uansett hva dere skulle finne på! :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...