Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Pengar er :hoppe:

Høyrest ut som ein fin topp du kjøpte deg på HM :) Litt usikker på korleis du meinar, men utifrå forklaringa høyrest den nais ut!

Som den glitterfreaken eg er, så må eg få sei at den veska var stilig! Den blir nok super å ha med til LA! Fine solbriller også! Sjølv syns eg HM har mange kule for tida, men så er eg endå glad i dei der gigantiske brillene :briller2:

Sjølv kjøpte eg meg ein liten sånn til å ha småpengar i (portemonnè?) med knepplås på Accessorize idag, den var glitrete den også ;) Blått glitter :hjerter:

Nokon artige planar for helga då, Mischa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pengar er :hoppe:

Høyrest ut som ein fin topp du kjøpte deg på HM :) Litt usikker på korleis du meinar, men utifrå forklaringa høyrest den nais ut!

Som den glitterfreaken eg er, så må eg få sei at den veska var stilig! Den blir nok super å ha med til LA! Fine solbriller også! Sjølv syns eg HM har mange kule for tida, men så er eg endå glad i dei der gigantiske brillene :briller2:

Sjølv kjøpte eg meg ein liten sånn til å ha småpengar i (portemonnè?) med knepplås på Accessorize idag, den var glitrete den også ;) Blått glitter  :hjerter:

Nokon artige planar for helga då, Mischa? :)

oi den portemonnén hørtes veldig kul ut:) tror kanskje jeg vet hvilken det er, om den er litt turkis i fargen! :) den er stilig!

var helt umulig å forklare toppen egentlig.. den var rar i fasongen:P jeg har så lyst å dra på zara, men er jo så tungvint.. isj, får prøve igjen i morgen!

Jeg var ute på fredag - ganske gøy, ellers har jeg jobbet, sett film, sovet lenge og spilt Wii! Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 % på utenlandske blader på Narvesen :hoppe: Vet at det har vært det en stund nå, men jeg ventet på lønning. Så i dag ble det et Instyle Magazine! Skal prøve å finne noen flere også, var bare så dårlig utvalg der jeg var :forvirret: Vil ha Company og kanskje svenske Glamour eller svenske Cosmopolitan også.

Ellers kjøpte jeg den nye øyeskyggen fra l'Oreal som skal være tilpasset ulike øyefarger. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg prøvde den for grå øyne - har veldig udefinerber øyefarge mørk blå/grønne/grå. Fargene var en lys skimrende rosa, en metallisk lys brun og en gull/rosabrun farge. Fant ikke noe bilde!

Vil en tur på Zara i dag og Gina Tricot åpner torsdag, men føler meg ikke helt i form, så får nesten vurdere hva jeg orker, skal tross alt jobbe senvakt på jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei.. er blitt forkjøla :forkjola:

Det passer veldig dårlig! Det passer egentlig aldri men men..

Kjæresten min syntes så synd på meg så han kom innom meg på jobb med et nytt Nintendo DS-spill som jeg kunne leke med om jeg måtte være hjemme i morgen (altså i dag). Big Brain Academy heter det og er et hjernetrim spill. Har hatt lyst på det lenge, så ble veldig glad..

Nå må jeg bare prøve å bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsatt ikke helt frisk, har hatt en kraftig forkjølelse og nå tror jeg at jeg har symptomer på bihulebetennelse fordi jeg har hatt veldig vondt i hodet/ansiktet de siste dagene. Og jeg som trodde jeg var blitt bra igjen :grine: Utrolig frustrerende fordi det er fridagene mine og været er knall, og Gina Tricot har åpnet og.. *sukk*

Jeg fikk shoppet bittelitt her om dagen (etter at jeg avlyste frisørtimen min fordi jeg innså at jeg har verken tid eller råd eller behov.., men så ble jeg syk da så da måtte jeg uansett ha droppet den).. Men fikk endelig kjøpt meg fullsize sjampo og balsam, KMS Silksheen, dyrt, men tror det er verdt det! Har brukt Define de siste ukene og det har vært helt forferdelig! Får superfett hår med en gang.

Dessuten kjøpte jeg meg et par pumps fra Din Sko, sorte og med 'stacked heel' (vet ikke hva det heter på norsk, leser jo bare utenlandske blader :sjenert: ). De var kjempefine og billige, men viktigst er det at det var passe hæl på de! Håper bare de er gode å stå/gå i og da.. Måtte vente 20 min i kø på Din Sko, og en jente snek foran meg, ååh ble så frustrert, men jeg er ikke typen til å krangle om sånt. Vil ut og shoppe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk lillesky :)

Var ute og handlet litt i går, det ble to shorts fra Zara (en hvit og en mørkbrun) og en ferskenrosa babydoll-topp fra Popin. Handler vanligvis aldri på Popin men har gått forbi vinduene og sett noen søte plagg så stakk innom. Var innom Gina Tricot i går også men syntes ikke det var noe særlig.. altfor mye folk og utplukket for størrelser og mange av klærne så billige ut.. så litt skuffet ble jeg!

Kjøpte også en ny mascara, Max Factor Masterpiece Max.. dyrt for 139 for et "billig" merke, men jeg hadde glemt min hjemme så det var krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Merkelig formula på Max Factor Masterpiece MAX forresten, den smuldrer opp i store flak.. så vet ikke helt hva jeg synes :forvirret:

Er så frustrert, prøver å handle på supersalget på ASOS men får ikke lov til å logge inn fordi jeg glemte passordet og prøvde for mange ganger etter hverandre, så står det at jeg ikke får prøve igjen før om 30 minutter. Er sikker på at det går 30 min mellom hver gang, men på nytt får jeg beskjed om at "try again in another 30 minutes".. Åh de straffer meg :sur:

Har funnet en veske, et belte og sko jeg vil ha.. men er redd porton blir så avskremmende at jeg står over.. sist gang ble portoen plutselig på 400 kr!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Merkelig formula på Max Factor Masterpiece MAX forresten, den smuldrer opp i store flak.. så vet ikke helt hva jeg synes  :forvirret:

Aaah, du har shoppingdagbok du og ja. Så ikke link i det til profilen din så trodde ikke du hadde det, men der dukka du opp gitt. :)

Har hatt lyst til å teste ut den mascaraen, men etter dine synspunkter kan det hende jeg står over. Kjente også på kosten for ikke så lenge siden. Syns den virka litt for liten for mine (mange) vipper, men..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så frustrert, prøver å handle på supersalget på ASOS men får ikke lov til å logge inn fordi jeg glemte passordet og prøvde for mange ganger etter hverandre, så står det at jeg ikke får prøve igjen før om 30 minutter. Er sikker på at det går 30 min mellom hver gang, men på nytt får jeg beskjed om at "try again in another 30 minutes".. Åh de straffer meg  :sur:

Har funnet en veske, et belte og sko jeg vil ha.. men er redd porton blir så avskremmende at jeg står over.. sist gang ble portoen plutselig på 400 kr!

:sjenert:

Så kjedelig! :tristbla:

Sist jeg prøvde å handle noe hos Asos så ville de av en eller annen grunn ikke akseptere Visa-kortet mitt... :forvirret:

Hadde nettopp fått nytt kort, så jeg vet ikke om det er noe med den nye kortet mitt eller hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig!  :tristbla:

Sist jeg prøvde å handle noe hos Asos så ville de av en eller annen grunn ikke akseptere Visa-kortet mitt... :forvirret: 

Hadde nettopp fått nytt kort, så jeg vet ikke om det er noe med den nye kortet mitt eller hva det var.

Hm ja sånt er ergelig..

Det ordnet seg for meg da! Jeg brukte bare Internet Explorer i stedet for Firefox som nettleser, da fikk jeg ingen feilmelding .. lurte dem :ler:

Jeg fikk sikret meg vesken.. men så fort jeg la til beltet eller sko så kom porto på over 400 kr. Uaktuelt! Men slang med et kjede

da.. har hatt lyst på det lenge :)

Så nå gleder jeg til å få pakken! Vesken er utsolgt så finner ikke bildet lenger, men den ligner på denne bare at den er mørkebrun og ikke så flat i fasongen!

Var også på et kjøpesenter på lørdag (med gips og krykker) og kjøpte sko! Noen hudfargede kilehæler med åpen tå og gullsømmer/dekor. .de var :hjerte:

Og så ble det en veske fra Pieces/Vero Moda/Only i matt gull, quilted (hva heter det på norsk? litt sånn Chanel-mønstret liksom).. litt desperat etter å kjøpe noe ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping APRIL

Klær og sko

* Hudfargede m gull sko med kilehæl og åpen tå (Skoringen)

* Mørkbrun shorts (Zara)

* Hvit shorts (Zara)

* Bringebærrød piqueskjorte fra H&M

* Bringebærrød singlet H&M

* Sort singlet H&M

* Lilla singlet H&M Divided

* Sort og hvit ribbestrikket singlet H&M Divided

* Kort olashorts (Cubus)

* Brune sko i skinn (Bianco) SALG

* Sort kort jakke (med leopardmønstret fôr) H&M Divided

* Hvit kjole H&M Divided

Tilbehør

* Matt gullfarget veske (Vero Moda)

* Brun flettet veske (asos.com)

* Langt jordbærkjede (asos.com)

* Gul "vintage" clutchveske (eBay)

* Rødt eplekjede (Accessorize)

Sminke og stæsj

* Leppepomade kirsebær (Cubus) - husker ikke merket, men kostet 59 kroner.

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt
Shopping APRIL

Klær og sko

* Hudfargede m gull sko med kilehæl og åpen tå (Skoringen)

* Mørkbrun shorts (Zara)

* Hvit shorts (Zara)

Tilbehør

* Matt gullfarget veske (Vero Moda)

* Brun flettet veske (asos.com)

* Langt jordbærkjede (asos.com)

Jordbærkjedet ble jeg skikkelig "sulten på". Stilig.

Er på leting etter hudfargede sko selv. Det er sinnsykt fint. :) Var de dyre?

Har sett noen lave med kilehel på DinSko da, men de var uten åpen tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kostet 499, og i forhold til prisen så syns jeg de var verdt det.. Altså de så enda dyrere ut enn de var ;)

De var veldig elegante...

Og hudfargede sko gjør jo at bena ser lenger ut :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
De kostet 499, og i forhold til prisen så syns jeg de var verdt det.. Altså de så enda dyrere ut enn de var ;)

De var veldig elegante...

Og hudfargede sko gjør jo at bena ser lenger ut  :sjarmor:

Jøss, det visste jeg ikke. Bare 165 cm her, så det er jo perfekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var helgen over... Har shoppet littebittegrann.. til tross for at jeg har tilbrakt 7 timer på kjøpesenter på 3 dager.. GUD jeg elsker butikker!

Var på Sandvika Storsenter og CC Vest på lørdag.

Endte opp med

- sort kort jakke fra H&M Divided

- en oliven/fersken/brun mønstrete kjole fra H&M Divided

- en grå lang topp med sort mønster fra H&M (tilbud, 19 kr;))

Ikke den største fangsten akkurat men..

Hentet også pakken min fra asos på lørdag. Vesken var kjempefin!! Veldig fornøyd! Tenk at jeg fikk den til 54 kr! Helt utrolig. Kjede derimot var en skuffelse, 3 stener hadde falt ut og det så ikke like fint ut som på bildet. Så det er siste gang jeg kjøper kjeder fra asos. Har sendt inn faulty-skjema, så vil ha pengene igjen! Regner med at det kommer til å skje igjen om de bare sender meg et nytt kjede.

Jeg har siklet på et par Nike sølvsko til 800 kr. Men siden jeg skal til USA så føler jeg at jeg egentlig burde vente.. Må bare finne ut hva de koster i USA.

Jeg trenger absolutt et par joggesko/sneakers, i tillegg til solbriller (umulig å finne noen jeg kler), topper som passer til shortsene jeg har kjøpt og så mange kjoler som mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Så dumt med det kjedet. :forvirret:

Jaja, du finner vel noe lignende her også. Har sett mye frukt, bær, ja fargerike ting generelt på smykkene (har selv iskrem øredobber :rodme: ) i år, så ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har holdt av et kjede på Accessorize med eple på.. så får ta det istedet.. men ble superskuffa likevel. Får se hvordan de håndterer reklamasjoner og om det er lett å få pengene igjen.

Dessuten kjøper jeg egentlig altfor mye kjeder som jeg ikke bruker likevel, så kanskje like greit. Men vesken var nydelig <3 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...