Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Skulle på H&M for å se etter den rosa kjolen med sorte blomster (som er på nettet), fant den ikke men kjøpte denne på H&M i dag, men prøvde 36 og den satt rart, strittet rett ut, så tenkte kanskje det var bedre med 38, men neida, den ble altfor stor.. Så nå må jeg få levert den tilbake. Synes den var nusselig, men er veldig i tvil om jeg kledde modellen.

+ at jeg kjøpte to singleter, og en lilla topp..

Brukte også opp deler av tilgodelappen min på ARK, så fikk meg fotoalbum og ny bok, og har over halvparten igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte nettopp et smykke fra eBAY med en glitrende ananas på.. det så nydelig ut, må bare vente til jeg får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Leverte den tilbake fordi 38 ble for stort :(

Skulle prøve å finne igjen 36 men den var utsolgt.. jaja, det var kanskje ikke meningen at jeg skulle ha den da.. Er blitt fæl til å levere tilbake, denne uken har jeg levert tilbake 4 ting på H&M! Enten er jeg en dårlig shopper eller så er jeg bare veldig kresen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Bedre å levere tilbake noe man ikke er fornøyd med enn å ha klesskapet fullt av ting man ikke bruker - og det er helt sikkert noen andre som får glede av det du leverer inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å levere tilbake noe man ikke er fornøyd med enn å ha klesskapet fullt av ting man ikke bruker - og det er helt sikkert noen andre som får glede av det du leverer inn ;)

Heilt einig! Har ein ikkje trua på at ein får bruk for noko, så er det alltid det luraste å levera det tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet :)

Blir ganske fornøyd med meg selv når jeg faktisk får levert inn ting som jeg ikke er såå fornøyd med. Men synes alltid det er litt småvemmelig å skulle levere tilbake ting, noen virker så fornærmet!

Jeg kjøpte en sølvgrå silkebluse/babydoll i stedet, den var ekstremt trang over puppene, så er litt i tvil (denne gangen også!), men men, får teste litt før jeg bestemmer meg.

Har også kjøpt 2 hårbøyler

- en veldig smal i klar plast med hvitt blondemønster (vanskelig å forklare)

- en kremhvit lik den her

De ender vel opp i hårbøylekolleksjonen min som jeg sjeldent bruker, men men..

Det er en veske jeg har kjempelyst på, men den koster 455 kroner, og jeg trenger den ikke.. den er bare så sommerlig og kul. Jaja, vente til neste lønning kanskje..

Mange fristelser her i verden!! Og det er vanskelig å stå i mot ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flink er du som leverar tilbake det du veit du ikkje treng :) Eg blir litt stolt av meg sjølv når eg har tatt ei slik avgjerd :ler: Men eg føler dei ser stygt på meg på HM...

Hårbøyledilla har eg også hatt :) Savna det faktisk ein del før dei blei in også, då var det jo så vanskeleg å få tak i nokre fine. Men no er det jo hårband som er det store...Fin hårbøyle du linka til forresten :)

Kva veske er det du har så lyst på?

Fristelsar ja...ååååå dumme, dumme fristelsar :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke link til vesken, men den er ganske stor, og litt posete i formen, den er i tøy på en måte og stripete i oransj/sennepsgul/lilla/burgunder :D Elendig forklart. Den er fra Accessorize. (For de som kanskje ikke har skjønt det så jobber jeg der, så derfor jeg handler usannsynelig mye der :ler: )

Kjøpte meg en lys beige trenchcoat fra Vero Moda og sitrongule flipflops med sølvstjerner..de var så vanvittig søte!

Da jeg ventet på trikken hadde jeg noen minutter til overs så tittet i butikkvinduer, så noen utrolig kule Vans faktisk (det er egentlig ikke noe jeg definerer som min stil men..) de var sorte med rosa flamingoer på :hjerte: Elsker flamingoer..syns de er så kule og pene, rosa fugler:D Også trenger jeg ny sjampo og balsam, og likte godt KMS Silk Sheen, men da må jeg fort ut med 400 kr.. Har lyst å prøve Tigi S-Factor også, men den er enda litt dyrere.. Vanskelig å prioritere riktig synes jeg:) Vil liksom ha ALT! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, da innså jeg at den sølvgrå babydollen ikke var pen på meg, it's going back! Og jeg kjøpte den hvite blusen i strl 36! Herregud for et mas det er på meg, prøver konsekvent å handle i ulike butikker så de ikke kjenner meg igjen;)

I tillegg kjøpte jeg en skikkelig 60-talls inspirert topp på Vero Moda i sennepsgul, mørkbrun og hvit.. med et svært spesielt mønster, men den var annerledes, så likte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var babydollen levert tilbake, fikk også levert tilbake en topp jeg ikke fikk somlet meg til å returnere tidligere og fikk tilgodelapp. Skulle egentlig levere en lilla topp også, men synes den er tøff så vil egentlig beholde den. Må vurdere den en gang til. Men jeg klarte likevel ikke helt å styre meg da, det ble en lyslilla litt glitrende singlet fra Vero Moda/Only og en sort jakke fra Vero Moda.. :sjenert: Så ble vel til at jeg brukte mer penger enn jeg fikk igjen..men men det nå typisk meg også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh.. frustrerende å ikke ha noe særlig penger igjen og over to uker til lønning!

:grine:

Du er ikke alene om det! Ikke noe morsomt å få lønn når omtrent alt går rett ut igjen i regninger... :tristbla:

Ekstra kjipt når en finner masse fint i butikkene som en egentlig ikke har råd til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går dro jeg og mamma på en bytur sammen, ser henne så sjeldent så det var koselig. Og fordelen er jo at om vi finner noe hun synes jeg virkelig trenger så får jeg det :sjarmor:

Var blant annet innom Zara, ååh det var så mye fint der! Føler jeg har gått glipp av masse siden jeg bare har vært der to ganger siden de åpnet (ligger liksom litt krunglete til og får angst når det er såå mye folk og stress i en butikk), men nå angrer jeg meg. Det var kjempemye fine vår- og sommerklær. Jeg fikk rasket med meg en del fine ting til prøverommet, desverre tok jeg feil størrelser i noen av plaggene og da jeg skulle finne noen større var alt borte! Det er helt crazy tilstander på Zara fortsatt. Huff.. Men jeg må tilbake, sikkert minst én gang i uken!

Har også prøvd hele byens utvalg av olabukser... Jeg har så merkelig fasong, finner ingen som sitter bra. Jeg har tydeligvis for kort rumpe fordi lommene sitter alltid på lårene mine.. Det eneste merket som jeg føler jeg kler er Miss Sixty, og det er rådyrt :overrasket: Så det endte med en Miss Sixty bukse fra Carlings til 1399.. men men.. er ikke så ofte jeg unner meg nye jeans da og de brukes jo nesten hver dag også..så det blir en investering! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en svipptur på Zara i går.. De hadde ikke mer av sølvshortsen :grine: Men jeg kjøpte en plain sort shorts i stedet. Trenger jo garantert en til sommeren.. *sier vi* Var innom H&M i dag og fikk prøvd den berømmelige kjolen Den så helt forferdelig ut på meg! Så da slapp jeg å kjøpe den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shorts er stilig. Zara skal jeg innom neste gang jeg er i "staden", de har endel fint der :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shopping...

* sort bluse fra H&M

* sort shorts fra H&M Divided (nesten prikk lik den fra Zara da :overrasket: )

* grønt sjal med "anker" fra H&M

* sort bredt lakkbelte (midjebelte) fra H&M

* lys gullaktig tunika i silkeaktig stoff fra H&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHOPPING MARS

Klær og sko

* Sort shorts (Zara)

* Sort shorts (H&M Divided)

* Lys gyllengul tunika i silkeaktig stoff (H&M)

* Sort kortermet bluse(H&M)

* Khaki-farget topp (H&M)

* Sorte pumps

Tilbehør

* Fargerikt silkesjal (Accessorize)

* Gullarmbånd i plast (Accessorize)

* Frostet armbånd i metall/sølv med kuler (Accessorize)

* Solbriller (Accessorize)

* Bred frostet sølvring (Accessorize)

* Strandveske med gullpaljetter

* Sort bredt lakkbelte (H&M)

* Grønt sjal med anker (H&M)

Sminke og stæsj

* KMS Silksheen sjampo

* KMS Silksheen balsam

* L'Oreal ColorAppeal Trio Pro for grå øyne

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PENGER PENGER PENGER! I :hjerte: MONEY!

Sååå shoppet en topp i går fra H&M, trang nederst og veldig løs foran og i ermene, i en olivenfarge. Naiz!

Har også kjøpt

strandveske - en svært glamorøs en må jeg si.. den glitrer og skinner som en gullmine. Synes den er helt fantastisk. Tenkte ta den med til Los Angeles i sommer! :)

Kjøpte også et sølvfarget kjede med mange små kuler som er litt sånn 'frostet' og en bred sølvring som også var 'frostet', det ser utrolig stilig ut.

Også ble det et par solbriller.. tror nesten jeg kler dem.. og det er en sjeldenhet! Tror kanskje det er disse solbrillene jeg kjøpte.. Kler de sikkert egentlig ikke, blir bare så desperat fordi jeg aldri finner noen som er fine og som ser ok ut, så når jeg først finner noen som ser litt greie ut så må jeg kjøpe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...