Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Takk for støtten Discokula! :klemmer:

Jada, jeg har egentlig troen på at alt løser seg og noen ganger skylder jeg bare på skjebnen :sjenert: Da blir det plutselig ikke så farlig eller trist lenger.. Det eneste som er kjedelig er at det er så langt mellom drømmejobbene.. er sjeldent jeg finner en stilling som virkelig appellerer til meg da. Kan jo ikke akkurat sitte og vente i måneder om gangen på at en slik stilling dukker opp heller. Har jobb nå men den er ikke relevant i forhold til utdannelsen min, så ønsker jo å komme i gang så snart som mulig også!

Usj var en annen som bydde over meg på eBay.. Hadde lagt inn bud på Vera Wang Princess parfymen, men jeg torde ikke gå over 32 dollar, vet aldri hva slags kurs dette tollvesenet bruker, så best å ikke være altfor nære 200 kr-grensen :)

Fant ikke bilde av trenchen på HM.com. Det lå en annen der ute så jeg, men det er ikke den jeg har kjøpt. Jeg var også litt i tvil angående den rosa vesken. Den er jo som du vet mer rosa enn det bildet viser. Nei du har rett i at det ikke er glidelås, og den er ganske stiv ja.. Men jeg var desperat etter en fargerik veske ettersom jeg har mange sorte jakker og trenger å sprite opp antrekket litt! Jeg er litt bekymret for at jeg kommer til å bli gal av hvor upraktisk den er, men men.. måtte bare ha den :)

Kjøpte tights på Vero Moda fordi det kostet "bare" 79,50 stk, de hadde mange farger, men jeg føler meg ikke vel i noe annet enn sort jeg da! Er glad i farger, men liker best farger i tilbehør ikke som plagg :ler:

Nei nå må jeg snuse litt mer på eBay.. siden jeg ikke vant auksjonen. Kjøpte forresten det Green Tea Extract sakene.. er spent på den altså ;) Skal gi oppdatering når jeg får den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har da kjøpt Vera Wang Princess på eBay, men er nå litt bekymret for at den kanskje er en kopi.. Må nesten bare vente til jeg får den i posten. Siden jeg var så desperat etter ny parfyme og jeg er usikker på Princess-parfymen så fikk jeg min kjære kjæreste til å kjøpe med seg Hilary Duff - With Love på tax-free.

Ellers har jeg kjøpt et sett med armbånd (bangles), i sort/lilla/blå/rosa med gullkant, og et sort/sølv belte. Skal linke om jeg får tatt bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Korleis går det med jobbsøkinga, Mischa? Er det nokre draumejobbar i sikte? Forstår godt kva du meinar når du skriv at du vil ha ein jobb som er relevant for utdanninga di. Eg var tydelegvis i akkurat same situasjon som deg for litt over eit halvt år sidan. Eg skal kryssa fingrane for deg, er heilt sikker på at alt går bra og at det ikkje vil ta lang tid før det skjer :klem:

Nøgd med trenchen din? Brukt den mykje i det siste? Og likar du "krokkodilleskinn"-veska di?? Eg sit på hm rowells og vurderar den sterkt! Den ser jo litt kul ut! Litt sånn businessaktig, sidan den er så stiv :ler: Veit ikkje heilt om eg er heilt skrullete som får det inntrykket... Fekk plutseleg veldig lyst på den! Brukt den? Syns du den er upraktisk?

Fått Green Tea Extract? Kva er det? :klø:

Kan ein enda opp med kopiar av parfymar også på ebay?? Det er jo ganske kjedeleg, håpar ikkje det blir tilfelle med Vera Wang parfymen du kjøpte!

Eg har så lyst å lukta på den Hillary Duff parfymen! Tok meg ein "luktetur" på laurdag, men det var jo sjølvsagt ingen som hadde den då :sur: Er den tung?

Idag er det Bonderomantikk, ser du på det? Eg gledar meg, dei skal jo møta friarane sine idag! I like :filer:

Ha ein flott tirsdagskveld, Mischa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Discokula!

Det går litt tregt med jobbsøkingen, har ikke funnet noen spennende jobber. Men jeg søker på noen halv-interessante :roll: Fikk en telefon på fredag fra Kelly Services, men jeg var på et sted uten dekning så fikk ikke tatt den, da jeg prøvde ringe opp var det ingen som tok den.. så jeg ble veldig nysgjerrig da! De hadde presentert meg for en bedrift tidligere i uken, men ønsket noen med mer erfaring, men skulle finne noe annet.. så jeg er spent på hva de har funnet.. Vi får se!

Til noe helt annet! Ja jeg har brukt trenchen min! Den er kjempesøt :) Jeg hadde egentlig ingen planer om å kjøpe trenchcoat, men de hadde tilfeldigvis en i størrelse 36, syns alltid det bare er store størrelser igjen - så jeg slo til - noe jeg har en tendens til å gjøre når jeg vet det er 10 dagers returrett :sjenert: Det eneste kjedelige er at den er jo ikke så veldig varm da, selv om den er "stor", så jeg får skynde meg å bruke den mens været ennå tillater det, også blir den lett krøllete når jeg setter meg ned da.. :kjefte:

Og den rosa vesken liker jeg veldig godt. Den ser helt annerledes ut på hm.com, der har den mer markante hvite linjer.. og ser mørkere ut. Vet ikke om du har sett den i butikk også eller bare på nett. Jeg har brukt den et par ganger, får masse komplimenter for den! :) Også bruker jeg mye sort, så føles deilig å ha en veske som er litt fargesprakende for jeg er egentlig veldig glad i farger ;) Den er som du sier ganske stiv, fordelen er at den da holder fasongen (mange vesker blir litt slaskete etter en stund), men den er også litt vond å bære. Vil likevel si at den er verdt det! :jepp:

Har fått Vera Wang Princess nå. Tror den er ekte. Jeg skjønner ikke at noen gidder å legge så mye krefter i å lage en fake parfyme.. er ganske mange detaljer de må få med. Jeg tror jeg bare tar utgangspunkt i at den er ekte, ser ingenting mystisk nå, men det kan jo være man kjenner noe på lukten etterhvert.. at den mugner eller noe :P Er veldig fornøyd med Hilary Duff sin parfyme, føler meg litt barnslig siden det er "hennes" parfyme.. men flasken ser veldig vintage ut og den lukter godt. Ligner nok litt på Viktor&Rolf- flowerbomb, Kenzo- Amour.. men den er ikke så krydret. Ikke spesielt tung. Beskrivelse på Sephora:

"Notes:

Mangosteen Fruit, Exotic Spice Blend, Chai Latte, Mangosteen Blossoms, Cocobolo Wood, Amber Milk, Amber Musk, Balsam, Incense."

Den beskrives som en sparkly, sensual og warm parfyme ;)

Vil egentlig si meg enig i beskrivelsen :) Jeg vet de har den på Cubus hvertfall. Og det Green Tea Extract-sakene jeg bestilte.. argh, ble så sint :frustrert: - fikk plutselig en mail om at beløpet mitt var refundert, og det er flere uker siden jeg betalte. Da hadde selgeren funnet ut at shipping ble minst 2 dollar dyrere enn hva jeg hadde betalt, så hun trakk seg. Og det tok henne 3 uker å fortelle meg! Så jeg har ventet og ventet, og trodd at pakken hadde forsvunnet i posten. Så da må jeg bestille på nytt. Det står at det skal være godt for immunforsvaret, forhindre rynker, gi energi, balansere blodsukkeret og hjelpe med å holde vekten stabil.. blant annet ;) Men det er ikke alt som er bevist da. En 'dropper' med ekstraktet skal tilsvare 15 kopper grønn te!

Så jeg kommer til å bestille på nytt, for jeg vil prøve! :) Tenker mest på immunforsvaret, hater å være syk.. så prøver alt for å holde forkjølelser unna :sjenert:

Jeg følger også med på Jakten på kjærligheten - syns det er så koselig. :love: Men jeg må innrømme at jeg liker når det blir drama, tårer og krangling :fnise: Bor vel en liten kikker i meg.. hehe.. I dag er det Top Model - som jeg er helt hektet på! Syns også det er litt gøy å se Motebildet, som går rett før Top Model. Mye teit og overfladisk (som restylane-innslaget sist gang hvor Kathrine Sørland anbefalte 'alle' å gjøre det), men gøy å se moteinnslagene..

Ha en strålende mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa :klem:

Den rosa veska funderer jeg litt på også. Jeg syns den ser så kul ut. Lurer på om det er den jeg har sett enten i WOMAN eller i [mag], men jeg er ikke helt sikker. Hadde vært gøy å ha den, siden den er så knæsj :fnise:

Syns ikke parfymer er så lett jeg. Kjøpte en på båten for ikke så lenge siden; JLo live. Det var skivebom, den er altfor tung og sterk til å fungere greit som hverdagsparfyme syns jeg.

Ha en flott mandag, Mischa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Jakten på kjærligheten er jo kjempe koselig. Tror det programmet er ganske populært. Mange som ser på det og det er jo ikke så rart. :)

Har du sett på feedbacken til selgeren da? Jeg innbiller meg at det ofte er dyrere å produsere fakes når det kommer til kremer, parfymer og lignende, jeg, men jeg vet jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mischa :klem:

Den rosa veska funderer jeg litt på også. Jeg syns den ser så kul ut. Lurer på om det er den jeg har sett enten i WOMAN eller i [mag], men jeg er ikke helt sikker. Hadde vært gøy å ha den, siden den er så knæsj :fnise:

Syns ikke parfymer er så lett jeg. Kjøpte en på båten for ikke så lenge siden; JLo live. Det var skivebom, den er altfor tung og sterk til å fungere greit som hverdagsparfyme syns jeg.

Ha en flott mandag, Mischa!

Hei Tusle :)

Jeg anbefaler vesken, prisen er jo heller ikke så veldig skremmende, 249 kr ;) En av de største fordelene med vesken er at man får plass til så mye, man kan ha større permer/bøker i den :) Nå er jeg veldig glad i rosa og lakk, og jeg syns også imitert krokodille-skinn er ganske kult denne sesongen :) Så for meg kombineres mye av det jeg liker i den vesken, så jeg falt pladask da jeg så den! :hjerte:

Jeg er enig i at parfymer ikke er så lett å kjøpe. Jeg har hatt spesielle preferanser, har alltid likt sensuelle og litt orientalske dufter, men i det siste har jeg blitt mer vill og vågal ;) Nå syns jeg det er gøy å prøve noe helt annet! Fikk SJP 'Lovely' til jul og da jeg testet den likte jeg den ikke i det hele tatt og ville levere den tilbake, men så bestemte jeg meg likevel for å gi den et nytt forsøk og ble litt betatt :) Den er mye sterkere og mindre søt enn hva jeg vanligvis bruker, men jeg føler at noen ganger passer den godt til anledningen eller hva jeg har på meg.. For meg er parfymer også et tilbehør som gjerne skal passe både humør og stil for dagen.. Merker jeg har fått litt dilla i det siste, så jeg vet hva som står på ønskelisten til jul :rødme:

Ha en herlig oktobertirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten på kjærligheten er jo kjempe koselig. Tror det programmet er ganske populært. Mange som ser på det og det er jo ikke så rart. :)

Har du sett på feedbacken til selgeren da? Jeg innbiller meg at det ofte er dyrere å produsere fakes når det kommer til kremer, parfymer og lignende, jeg, men jeg vet jo ikke.

Ja jeg har også inntrykk av at det er en del som følger med på Jakten på kjærligheten :hjerte: her inne på kvinneguiden.. Syns kanskje ikke det har vært så veldig spennende så langt, men det tar seg vel opp etterhvert ;) I kveld får jeg ikke sett på fordi jeg skal på teater. Men håper jeg får fått med meg reprisen! Om det ikke legges ut på nett et eller annet sted?

Jeg fikk parfymen her om dagen, klarer ikke finne noe mystisk med den.. Feedbacken til selgeren er jo bare positiv, men i første omgang ville jo også jeg lagt igjen positiv feedback fordi jeg ikke finner noen feil ved den, men jeg er redd jeg finner ut et eller annet etterhvert.. derfor venter jeg litt med å legge igjen feedback. Jeg kan bare ikke skjønne at noen skulle gidde å kopiere en parfyme, selve parfymeflasken er jo ganske komplisert også.. da har man lite å gjøre altså! Hvis man gidder å bruke all sin tid og energi på å kopiere parfymer :fnise:

Jeg har lyst å gi den bort i gave til søsteren min, men må da først finne ut om den er fake. Så jeg håper jeg klarer finne ut av det i løpet av uken!

Takk for hilsen i shoppingdagboken!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tusle :)

Jeg anbefaler vesken, prisen er jo heller ikke så veldig skremmende, 249 kr ;) En av de største fordelene med vesken er at man får plass til så mye, man kan ha større permer/bøker i den :) Nå er jeg veldig glad i rosa og lakk, og jeg syns også imitert krokodille-skinn er ganske kult denne sesongen :) Så for meg kombineres mye av det jeg liker i den vesken, så jeg falt pladask da jeg så den! :hjerte:

Jeg er enig i at parfymer ikke er så lett å kjøpe. Jeg har hatt spesielle preferanser, har alltid likt sensuelle og litt orientalske dufter, men i det siste har jeg blitt mer vill og vågal ;) Nå syns jeg det er gøy å prøve noe helt annet! Fikk SJP 'Lovely' til jul og da jeg testet den likte jeg den ikke i det hele tatt og ville levere den tilbake, men så bestemte jeg meg likevel for å gi den et nytt forsøk og ble litt betatt :) Den er mye sterkere og mindre søt enn hva jeg vanligvis bruker, men jeg føler at noen ganger passer den godt til anledningen eller hva jeg har på meg.. For meg er parfymer også et tilbehør som gjerne skal passe både humør og stil for dagen.. Merker jeg har fått litt dilla i det siste, så jeg vet hva som står på ønskelisten til jul :rødme:

Ha en herlig oktobertirsdag! :klemmer:

Da tror jeg nesten at jeg må kjøpe den vesken. I denne utgaven av [mag] er det avbildet en knallrosa veske fra HM i "krokodilleskinn", lurer på om det er den samme. Men denne var så veldig knall i fargen.

SJP "lovely" har jeg ikke luktet på, ikke "covet" heller. Men jeg liker de lette,nesten anonyme duftene, så da er det ikke sikkert jeg liker den, hvis den er litt tung. Jeg får gå amok i et parfymeri snart :)

Takk i like måte, Mischa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Tror det er samme veske du har sett i et blad, fargen er ganske sterk, men ikke sånn veldig knall. :) Men det blir jo alltid litt nyanseforskjeller syns jeg. Den ligner nemlig ikke på seg selv i det hele tatt på bildet som ligger ute på hm.com.

Merker at jeg lar meg påvirke av lav dollarkurs. Har bestilt en concealer fra Dior fra Strawberrynet og en kokebok fra Amazon, og gjorde et nytt forsøk på å bestille Green Tea Extract fra Pure Inventions fra eBay. I tillegg har jeg nå bestilt både amerikanske ELLE og norske ELLE.. egentlig veldig teit å abonnere på begge da de bruker mange av de samme artiklene, men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et jobbtilbud.. men nå sliter jeg fordi jeg er så usikker..

er jo takknemmelig for at de likte meg, men syns det er litt merkelig fordi jeg gjorde et dårlig intervju følte jeg og intervjuet var kjempekort. Jeg takket ja fordi jeg ble så satt ut, men nå angrer jeg meg litt for jeg rakk ikke fordøye det. Vet ikke hva jeg skal gjøre :forvirra: Skal egentlig skrive kontrakt i morgen, men nå er jeg så forvirret.. gruer meg. :sjenert: må bestemme meg i kveld.. men føler ikke jeg fikk noe ordentlig inntrykk av jobben, ikke til å bestemme meg i løpet av noen timer.. *frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Så kjedelig.

Hmm... vanskelig å gi råd på sånt, men du har fått napp i allefall.

Søkt på noen jobber selv. Hørte fra en... men ville ikke ha den. :P

Du får tenke godt til i morgen i allefall. Lykke til Mischa!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk frøken Titt

Jeg sa ja til jobben jeg, har ikke vært så lett å finne noen relevant jobb som jeg føler jeg passer til.. er mange skjulte salgsjobber, og jeg er så lei av å selge ting, dessuten føler jeg ALLE kan bli en selger, man trenger ingen utdannelse. Får helt knuter i magen når jeg tenker på at jeg snart skal begynne å jobbe. Gruer meg sånn til første arbeidsdag. Blæææh. :sukk: Blir alltid så nervøs før sånne dager. Dessuten liker jeg å ha lave forventninger, så slipper jeg å bli skuffet :sprettoy:

Nå har jeg virkelig ikke penger igjen.. så det er kjekt det er lønning på mandag ja! Var en kjapp tur innom IKEA i går og rasket med meg noen lys, duftlys og diverse ting vi trengte i hjemmet ;) Fikk så lyst på boller en dag, men fant ut at vi ikke hadde noen bakebolle som var stor nok! :kokk:

Resten av pengene mine gikk på diverse Halloween-effekter, ettersom jeg har tenkt å ha et party senere i oktober. :kosteskaft::gresskar: Fant noen kjempesøte kakeformer på Accessorize.. og alle lysene jeg kjøpte er også til den anledningen. Elsker duftlys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gratulerer med ny jobb, Mischa! :klemmer: Håper du tok riktig avgjørelse! Når begynner du?

tusen takk :)

jeg begynte nesten med en gang.. en uke etter intervjuet! flaks for meg at jeg har kort oppsigelsestid og deltidsjobb ;)

så nå er jeg i full gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei!

Snart nærmer det seg slutten på nok en helg. Er overrasket over hvor helgene tar slutt etter at jeg har begynt å jobbe. Svisj og så er det ny uke. Denne helgen har jeg som vanlig slappet av på fredagen med Idol og taco (begynner å bli standard). Lørdag ble det en tur i byen og litt shopping, før jeg måtte hjem og fikse meg til en bursdag til en venninne. Bursdagen var veldig koselig og det endte med en liten tur ut, men jeg gikk relativt tidlig, begynner å bli gammel gitt :vin: Men det var gøy! :danse: Så idag har jeg sovet lenge - litt fyllesyk ja.. huff.. Og så skal jeg en tur hjem og besøke min familie - søndagsmiddag. Er jo farsdag i dag!

Lenge siden jeg har oppdatert.. og det har faktisk vært en del shopping siden sist :sjenert: Har vel begynt å miste oversikten litt.

men det har blitt:

* en sort boblejakke fra Veromoda, den var satt ned til 200 kr så det var liksom ingen større investering i ytterplagg akkurat. Den var litt annerledes og tøff, og litt mer feminin enn andre typiske boblejakker. Er ikke 100% fornøyd med den, noe var litt rart.. men men.. måtte bare ha et alternativ å variere med!

* i går ble det en grå/sølv farget kortermet strikkekjole/tunika fra Gina Tricot - også litt usikker på den, må prøve den til riktig tilbehør og se hvordan den tar seg ut. Litt upraktisk at det er korte ermer på den i og med at det kommer til å bli litt kaldt, men får ta en cardigan utenpå eller noe

* har også kjøpt en sølvfarget og en lilla neglelakk fra H&M, tester den lilla nå.. den ser veldig tynn ut, så syns faktisk det er litt juks da den ser mørk ut i flasken.

* kjøpt litt julestæsj i form av klistremerker og til/fra-lapper for det har jeg alltid problemer med å finne når jeg faktisk trenger det!

* også har jeg faktisk kjøpt Britney sin siste cd Blackout.. lastet den først ned og syns den var ganske fengende, så føler jeg må støtte opp om de cd'ene jeg faktisk liker og betale for de :digge:

* har også fått hentelapp fra posten om at min Bumble&Bumble Sunday sjampo har kommet, så den må jeg plukke opp snarest :)

det var det jeg kom på i farten :)

ha en fortreffelig søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snart nærmer det seg slutten på nok en helg. Er overrasket over hvor helgene tar slutt etter at jeg har begynt å jobbe. Svisj og så er det ny uke. Denne helgen har jeg som vanlig slappet av på fredagen med Idol og taco (begynner å bli standard). Lørdag ble det en tur i byen og litt shopping, før jeg måtte hjem og fikse meg til en bursdag til en venninne. Bursdagen var veldig koselig og det endte med en liten tur ut, men jeg gikk relativt tidlig, begynner å bli gammel gitt :vin: Men det var gøy! :danse: Så idag har jeg sovet lenge - litt fyllesyk ja.. huff.. Og så skal jeg en tur hjem og besøke min familie - søndagsmiddag. Er jo farsdag i dag!

Lenge siden jeg har oppdatert.. og det har faktisk vært en del shopping siden sist :sjenert: Har vel begynt å miste oversikten litt.

men det har blitt:

* en sort boblejakke fra Veromoda, den var satt ned til 200 kr så det var liksom ingen større investering i ytterplagg akkurat. Den var litt annerledes og tøff, og litt mer feminin enn andre typiske boblejakker. Er ikke 100% fornøyd med den, noe var litt rart.. men men.. måtte bare ha et alternativ å variere med!

* i går ble det en grå/sølv farget kortermet strikkekjole/tunika fra Gina Tricot - også litt usikker på den, må prøve den til riktig tilbehør og se hvordan den tar seg ut. Litt upraktisk at det er korte ermer på den i og med at det kommer til å bli litt kaldt, men får ta en cardigan utenpå eller noe

* har også kjøpt en sølvfarget og en lilla neglelakk fra H&M, tester den lilla nå.. den ser veldig tynn ut, så syns faktisk det er litt juks da den ser mørk ut i flasken.

* kjøpt litt julestæsj i form av klistremerker og til/fra-lapper for det har jeg alltid problemer med å finne når jeg faktisk trenger det!

* også har jeg faktisk kjøpt Britney sin siste cd Blackout.. lastet den først ned og syns den var ganske fengende, så føler jeg må støtte opp om de cd'ene jeg faktisk liker og betale for de :digge:

* har også fått hentelapp fra posten om at min Bumble&Bumble Sunday sjampo har kommet, så den må jeg plukke opp snarest :)

det var det jeg kom på i farten :)

ha en fortreffelig søndag alle sammen!

Er neglelakkene fra H&M noe bra? Har fått litt lyst på en rød en (etter tråden i velvære-forumet :fnise: ), og lilla hørtes jo også veldig fint ut.. Sort kunne jeg også tenke meg egentlig - dette kan bli dyrt! :ler:

Har hørt et par sanger fra den nye plata til Britney, og de er faktisk ganske bra synes jeg! Hun har vel ikke fått så aller verst kritikker for den heller?

Håper du får en fin uke Mischa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er neglelakkene fra H&M noe bra? Har fått litt lyst på en rød en (etter tråden i velvære-forumet :fnise: ), og lilla hørtes jo også veldig fint ut.. Sort kunne jeg også tenke meg egentlig - dette kan bli dyrt! :ler:

Har hørt et par sanger fra den nye plata til Britney, og de er faktisk ganske bra synes jeg! Hun har vel ikke fått så aller verst kritikker for den heller?

Håper du får en fin uke Mischa!

Jeg er skuffet over H&M-neglelakken.. Den lignet ikke fargen i flasken i det hele tatt, endte opp som lys lilla og jeg trodde den skulle være mørk. Begynte å flake av med en gang også. Men har gode erfaringer med andre farger, så tror rett og slett det varierer veldig. Kommer nok til å kjøpe igjen om jeg ser noen fristende farger :sjenert: Problemet med neglelakk er at det er så tidkrevende, det krever stell og tørk.. og vedlikehold! Sjeldent jeg tar meg tid og krefter til å lakke neglene, men det ser kult ut når det først blir gjort og passer antrekket! Nesten som en egen accessorie :)

Nå har jeg begynt å handle litt julepynt. Har alltid vært foreldrene mine som har pyntet så jeg har aldri tenkt på å skaffe egen pynt, men nå som jeg og kjæresten er blitt samboere så må vi forsøke å lage litt julestemning i heimen vi og ;)

Problemet er at det er store uenigheter om hvilke farger og hvilken stil vi skal holde oss til. Han liker det tradisjonelle, jeg liker litt mer moderne vri på det. Syns det er mye fint, men må passe på å ikke ende opp med masse nips! Så langt har jeg bare handlet noen krus fra Duka og skål, (hvite med gullmønster), to hvite julestjerner med gullglitter fra Åhlens og en dekktallerken i gull som jeg tenkte bruke som fat.

Også var jeg innom B-Young i går, de har faktisk en del fint innemellom :) Har lenge tenkt at klærne er litt trauste , men fant en del fine kjoler jeg kunne tenke meg :)

Kjøpte en sort silkeaktig som kanskje kan benyttes på julebordet.

Har også fått Bumble&Bumble Sunday shampoo. Den skal visst være beregnet på å vaske ut alle produktrester (mot slutten av uken - derav navnet). Syns egentlig den var ganske lik andre sjampoer jeg :sjenert:

Jaja, nå gjelder det å finne ut hva man ønsker seg til jul da.. Forløpig har jeg bare ett ønske, og det er krølltang. Så får vi se om jeg kommer på noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...