*Joyce* Skrevet 1. oktober 2010 #1961 Del Skrevet 1. oktober 2010 *Joyce* - Ja trener på Elixia, er egentlig veldig fornøyd med det da det er freshe lokaler og et stort antall gruppetimer å velge mellom. Men føler også Elixia har en sånn litt "kulhetsfaktor" som tiltrekker mennesker som er opptatt av "kulhet" Hehe, det er det jeg har fått inntrykk av også. Ihvertfall det jeg har vært borti Elixia, dog ikke hos "oss". Men på andre sentre i Osloområdet. Har likt meg bedre på Sats tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. november 2010 #1962 Del Skrevet 25. november 2010 *ping* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1963 Del Skrevet 26. november 2010 Er her jeg, bare klarer ikke helt å henge med i min egen dagbok om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. november 2010 #1964 Del Skrevet 26. november 2010 Godt å høre at du er i live! Jeg er tvert imot litt for opptatt av min egen dagbok, og får ikke med meg stort annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. desember 2010 #1965 Del Skrevet 21. desember 2010 :hei: Mischa! Lenge, lenge siden sist.. Håper alt står bra til med deg! Jeg skal slette denne brukeren nå, men tar kontakt når jeg lager ny.. savner den gode gamle gjengen her, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. desember 2010 #1966 Del Skrevet 21. desember 2010 ...Faktisk så lenge at jeg ikke husker hva smileyene heter lenger ":hei:" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #1967 Del Skrevet 22. desember 2010 Hehe så koselig med hilsen Gi meg beskjed når du kommer tilbake i ny forkledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #1968 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en overraskelsestur til London! I og med at det var en overraskelse og at jeg kun fikk vite det noen få dager i forveien hadde jeg ikke rukket å planlegge innkjøpene mine. Ble tatt litt på senga Men endte opp med bl.a. Yellow Print Skull Scarf fra Topshop Knightsbridge Elite fra Marc B - også kjøpt på TopShop Coral twist lock bag fra Dorothy Perkins Pink print square scarf - fra River Island Chanel Coco Mademoiselle fra taxfree YSL Effet Faux Cils duopack fra taxfree Ole Henriksen starter kit fra taxfree Legger til mer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 3. mars 2011 #1969 Del Skrevet 3. mars 2011 Oooh, så bra overraskelsesgave! Jeg skal til London om nøyaktig 2 uker, så det er fint du kommer med litt inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #1970 Del Skrevet 3. mars 2011 Jess! Perfekt overraskelse for en London-elsker som meg! Kjøpte også to Starbucks krus - dette og dette. Og litt instant coffee. Ellers ble det flere treningsbukser fra Nike og Pineapple Dance Studio. Handlet selvsagt mye te fra Lipton, Marks & Spencer osv.. Neste gang (som blir i juli) skal jeg forsøke å handle færre og dyrere ting. Selv om jeg er veldig fornøyd med kjøpene mine denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 4. mars 2011 #1971 Del Skrevet 4. mars 2011 Må få deg på Mine innlegg igjen. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. mars 2011 #1972 Del Skrevet 10. mars 2011 Du kjøpte jo noe treningstøy i London, var det tilfeldig fordi du fant noe du likte, eller var det bevisst på grunn av prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1973 Del Skrevet 11. mars 2011 desperate: Begge deler Utvalget er større i London og i Norge sliter jeg veldig med å finne noe jeg liker og størrelser er alltid utplukka. I tillegg er det en del billigere i England, kanskje 30 % og om man besøker SportsDirect/Lillywhites så finner man masse treningsklær på salg. Den største avdelingen ligger på Piccadilly Circus! Er vel 8 eller 9 etasjer med treningsklær! Jeg var også på utkikk etter noe mer danserelatert danseklær, og da tok jeg turen innom Pineapple Dance Studios i Covent Garden. Masse treningsklær i ulike varianter! Perfekt for aerobic og andre timer på treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 11. mars 2011 #1974 Del Skrevet 11. mars 2011 Okay, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. november 2011 #1975 Del Skrevet 14. november 2011 Hva skjedde med shoppegjengen vår? Kom tilbake :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå