Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Titter innom her en tur jeg :)

Mye fint du hadde funnet på Accessorize! Likte den clutchen jeg også, og nå kom jeg akkurat på at jeg har skrevet i innlegget mitt at de jeg nettopp kjøpte var fra Accessorize, men de er jo fra Glitter :klaske:

Jeg har med andre ord skapet fullt av clutcher, men ingen oversized :sjarmor:

Likte kjolen veldig godt også, så sommerlig og lett ut :)

Overlever du mandagen forresten? Bare fire små dager til helg igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei alle sammen! :vinke:

Det er så mye aktivitet i shoppingdagbøkene at jeg ikke rekker å oppdatere min egen ;) Mye mer spennende å lese hva andre har shoppet og foretatt seg :jepp:

Siden sist har jeg vært flink å trene masse :) Eller hvertfall mye mer enn jeg har fått gjort de siste månedene. På tide å komme i form!

Lei av å være midt mellom to størrelser! Det blir stort sett bare diverse treningsprogram fra DVD, så jeg okkuperer stua med min fine knallblå treningsmatte fra XXL og hopper og spretter. Har ingen vekt i leiligheten så vet ikke hvordan jeg ligger an, må heller sjekke hvordan klærne sitter.. Tror og håper det går i riktig retning ;) Uansett er det deilig å bli litt fastere i fisken.. Det har blitt altfor mye tv og slappe av på sofaen de siste månedene, og ikke minst litt mye usunn mat og godteri.

Var en tur ute i helgen også, full pakke med kebab som nattmat! Deilig å komme seg ut litt, oppleve noe, høre bra musikk og få danset litt. Formen var sånn passe dagen etter, men etter noen timer ute i frisk luft og etter en smoothie fra Fresh var formen mye bedre! :) Fikk følelsen av å ha en skikkelig lang helg siden vi var ute på fredag!

Ser ut som det blir en tur til Nice i april.. Gleder meg! Stakkars samboer må være igjen hjemme denne gangen, for dette er en tur med mamma, søster og mormor.

Parfymedillen min har ikke gitt seg. Jeg har så lyst på Viktor & Rolf Flowebomb Har prøvd den når jeg har vært innom parfymeri nå og da, og liker den bare mer og mer. Bare synd den er så dyr :(

Kanskje jeg må vente til jeg stikker innom en tax-free, for den er rimelig dyr på nett også. Kjøpte en miniatyr på 7 ml på eBay, så får vi se om det holder eller om jeg må ha mer ;)

Ellers har jeg bestilt Sebastian Penetraitt Conditioner - da jeg allerede har kjøpt sjampoen og tror jeg er fornøyd! Har også lagt inn en bestilling på GHD Thermal Heat Protector da jeg må ha et produkt som beskytter mot varme..

Venter fortsatt på Urban Decay-sminken jeg kjøpte på eBay.. lurer på hvor den blir av :klø:

Ellers har jeg kjøpt en bluse/topp fra H&M som jeg ikke finner på hm.com. Den er hvit/lys med sorte store blomster, lett og luftig stoff. Og to strikk-hårbånd i fløyel i brunt og beige. Har også kjøpt en sennepsgul cardigan fra H&M med 3/4 arm , 'en lett utsvinget' modell med tre store knapper øverst (klarte ikke linke til bilde og de hadde den ikke i fargen jeg har kjøpt heller).

Har lenge sett etter et smykketre som kan holde mer enn små kjeder og ringer, så nå at de har fått inn smykketreene fra Åhlens i større utgaver! Genialt! :) Men fant et slags smykketre på Panduro til 49 kr, som var litt enklere, men like stort og som kostet 1/6 av prisen. Så får vi se om jeg faktisk kommer til å bruke det og om det fungerer i praksis :)

Jeg har lenge hatt planer om å lage fotoalbum. Har mye bilder som bare ligger og slenger, og album.. men kommer aldri i gang. Nå har jeg kjøpt pyntede ark som egentlig er ment for scrapbooking men satser på at jeg kan bruke de til vanlige album også.. fine var de hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge sett etter et smykketre som kan holde mer enn små kjeder og ringer, så nå at de har fått inn smykketreene fra Åhlens i større utgaver! Genialt! :) Men fant et slags smykketre på Panduro til 49 kr, som var litt enklere, men like stort og som kostet 1/6 av prisen. Så får vi se om jeg faktisk kommer til å bruke det og om det fungerer i praksis :)

Jeg har lenge hatt planer om å lage fotoalbum. Har mye bilder som bare ligger og slenger, og album.. men kommer aldri i gang. Nå har jeg kjøpt pyntede ark som egentlig er ment for scrapbooking men satser på at jeg kan bruke de til vanlige album også.. fine var de hvertfall :)

Smykketre kunne jeg også tenkt meg. Har du noen link til det som du kjøpte?

De arkene som du kjøpte til album var kjempefine! Jeg har leeenge hatt planer om å lage album, kommer bare aldri så langt...! :fnise:

Ha en fin kveld, Mischa! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba:)

Vrient å finne bukser altså, det er et eget prosjekt det.. Nå har det gått hull på yndlingsjeansen min også og det er en 2007-modell, så tviler på at jeg finner den i butikkene nå :( Så da måå jeg ut på buksejakt. Det er bare så mye lettere å handle ting man ikke må inn i et prøverom for.. sko, vesker, smykker, skjerf :)

Veldig fornøyd med Lolita Lempicka parfymen. Deilig lukt :)

Blir glad av å sniffe på den ;)

Tenkte sette meg ned med fotoalbum i helgen kanskje, bare usikker på hva slags lim jeg bør bruke :S Vet ikke om normal limstift duger!

Ha en flott fredag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei, Mischa :klem:

Skal lesa innlegga før det siste her også, men tenkte eg skulle slenga inn eit på det siste her, fekk nemleg så lyst :)

Har det gått hol på di favorittbukse også? Mi favoritt Lee Leola har fått eit kjempehol i skrittet :( No kan eg berre ikkje gå med den på jobb lenger :sur: Tenkte kjøpa ei bot og fiksa det litt...berre litt dumt at det er i skrittet :ler: Kva type bukse er det du sørger over? Bukser er ganske vanskeleg å finne, ja. Det kan eg verkeleg skrive under på! Men når det fyrst løyser seg, så finn ein mange ;) Eg har lyst på ei Nudie og Denimbirds...Acne kunne eg også tenkt meg å prøve ut. Fleire buksekjøp må utsetjast til mai for min del... Kvar skal du gå og sjå etter nye par? Har du eit merke du snusar litt på kanskje?

Er veldig einig i at det er mykje meir gøy å kjøpa tilbehøyr... :hoppe: Kjøpt deg noko kult i det siste av den sorten?

Din superparfymefreak!!! Kor mange Lolita Lempicka har du no? Har den nye Escadaen for sommaren begynt å kome kanskje? Eg kjøpte den i fjor og brukte den ikkje noko særleg, men i det siste har eg spraya meg med den og den luktar goooodt :sminkedokke:

Så flink du er som skal rydde opp i bileta dine, er så gøy å sjå i album som er gjort litt ekstra med. Eg er så treig med å få dei få bilete eg tek framkalla...bør nok skjerpa meg. Tek du mange bilete?

Lim kan du sikkert få hjelp til å finna i hobbybutikk. Eg kjøpte faktisk nettopp ein på Nille, måtte lima på nokre steinar på ein hårbøyle eg kjøpte på Accessorize :) Håpar det heldt!

Herleg med helg!!! Har du andre planar enn album-mekking? Sjølv skal eg sjå maaaaaaaange episodar med Six Feet Under :)

Eg kjem nok innom her igjen i løpet av helga, så watch out :) Ha ein flott fredag, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediocre: Man kan aldri ha nok clutcher ;) Jeg har planer om å kjøpe en som er oversized og har jo siklet på den fra Accessorize, men finner den ikke i butikk.. Mulig den bare finnes i de større butikkene, og jeg har bare vært innom de minste. Ellers kommer den senere, eller ikke i det hele tatt..

Var innom Bianco forrige uke og kjøpte en nyclutchveske - skulle egentlig ha en oversized da.. men det ble med en i mer normal størrelse. Det ser jo så upraktisk ut å gå å bære på de som er oversized. Selv om det er stilig.. *dilemma*

Jeg overlevde mandagen ;) Overlevde mandagen i går også..Det går som regel bra likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karamba:)

Vrient å finne bukser altså, det er et eget prosjekt det.. Nå har det gått hull på yndlingsjeansen min også og det er en 2007-modell, så tviler på at jeg finner den i butikkene nå :( Så da måå jeg ut på buksejakt. Det er bare så mye lettere å handle ting man ikke må inn i et prøverom for.. sko, vesker, smykker, skjerf :)

Veldig fornøyd med Lolita Lempicka parfymen. Deilig lukt :)

Blir glad av å sniffe på den ;)

Tenkte sette meg ned med fotoalbum i helgen kanskje, bare usikker på hva slags lim jeg bør bruke :S Vet ikke om normal limstift duger!

Ha en flott fredag! :hoppe:

Så kjedelig at det ble hull på yndlingsjeansen din, da! Typisk det! :kjefte:

Jeg trodde nesten at jeg hadde funnet den perfekte jeansen i helga da jeg var innom Vila. Prøvde en kjempestilig jeans med ganske stor sleng i. Perfekt farge og forfra så den kjempebra ut. Helt til jeg snudde meg... Satt ikke fint i rumpa... Men jeg gir ikke opp for det! :fnise:

Ble det noe liming av bilder i fotoalbum i helga da? Jeg bruker ikke limstift i mine album, men en slags roller med slikt klister på. Vet ikke helt hva det heter, jeg..!

Ha en fin tirsdagskveld, Mischa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discokula! :hoppe:

Lurte på hvor det var blitt av deg! :klø:

Yndlingsbuksen min er Miss Sixty Eden i denne vasken/fargen. Har den i to andre farger, men de er ikke like fine. Jeg vurderer å kjøpe den på eBay, men jeg syns det er litt risikabelt for det kan jo være den ikke skulle sitte like bra som den jeg kjøpte i fjor og da er den ubrukelig..

I går forsøkte jeg meg på et par bukser fra H&M, men de blir helt feil på meg. De blir for løse bak - jeg har rett og slett for liten rumpe (eller er for stor alle andre steder.. kommer an på hvordan man ser det :sukk: ) Zara har mange fine bukser men de er jo laget for giraffer, man må jo ha sykt lange og slanke bein for å passe de buksene der (og hvis noen her som leser dette skulle passe disse buksene så er jeg misunnelig!!) Føler egentlig alle klærne på Zara er skapt for de 'lange og slanke'. Jeg går nok tilbake til Miss Sixty selv om det koster flesk. Bare synd modellene i år er så spesielle.. jeg vil ha noen jeg kan bruke på jobb, og da kan de ikke ha et sånt slitt utseende.

Acne, Nudie og Denimbirds har alle fine jeans-modeller! Dessverre har jeg ikke funnet modeller jeg kler. De blir for store bak, med unntak av Denimbirds som ble for liten :S Jeg misunner de som passer modellene i disse merkene, for buksene er så tøffe!

Har ikke kjøpt så veldig mye tilbehør i det siste (uvanlig til å være meg!). Men det ble en sort flettet clutch fra Bianco som jeg linket til tidligere. Og en flettet posete veske fra Bianco i skinnimitasjon (brun). I tillegg to par sko; et par høye sandaler i tre/brun satin (høres rart ut, men de er fra H&M og finnes også i rosa og sort - men de fant jeg ikke noe sted) Har også kjøpt et par sneakers fra Marc Bohan - veldig glamorøse sneakers må jeg si. De er lyseblå metalliske med sølvdetaljer i lisser og strasstener på siden ;) har jeg også kjøpt, men aner ikke hvor det er blitt av..

Hva med deg? Har det blitt noe mer glitrende tilbehør på deg?

Jeg har bare to fra Lolita Lempicka da :) Ikke så mange det! Det har vel også bare kommet to ;) Om jeg ikke tar feil.. Escada sine sommerparfymer har jeg et blandet forhold til. Jeg syns det er litt kjedelig at de lanserer en ny duft hver sommer som er klin lik den fra forrige sommer. Det eneste de forandrer er jo navnet og fargene på flasken ;) Men jeg syns de lukter godt da! Passer fint om sommeren, men jeg måtte hatt flere å variere med - for jeg går veldig lei i perioder og så tar jeg den frem igjen! Jeg har den første(?) i serien, Sexy Graffiti. Fin og rosa flaske, og lukter søt grapefruit. Jeg testet den nye i helgen, Moon Sparkle - flakongen er jo blitt litt annerledes, men lukten er lik ;)

Fikk også testet den nye til Gucci By Gucci men jeg syns den ble for voldsom og kraftig. Så også at Kate Moss sin parfyme var kommet, den luktet ikke noe spesielt, bare roser egentlig.. føltes anonym når jeg prøvde den, men kan være man liker den bedre etterhvert.

På ønskelisten står Viktor & Rolf - Flowerbomb og Calvin Klein - Euphoria.

Hva med deg? Er det noen parfymer på din ønskeliste? :)

Huff, i natt drømte jeg at jeg skulle være med i en parfymekonkurranse. Et dommerpanel skulle vurdere hvem som hadde den beste parfymen. Gjett om jeg stresset da jeg skulle velge ut hvilken jeg skulle ha på meg.. Tror faktisk jeg valgte en av Escada, men da jeg kom opp på scenen (!) angret jeg på at jeg ikke tok 'L' de Lolita Lempicka ;)

Har ennå ikke kommet i gang med albumene. Alltid noe jeg føler jeg mangler. Enten det er lim eller penner å skrive/dekorere med.. Tror jeg må slutte å forvente at jeg skal lage det perfekte album, for da kommer jeg aldri i gang!

Tok mye bilder før, men det blir jo mest på ferie og fest egentlig! Men samboer har kjøpt seg speilrefleks kamera, så da blir det kanskje til at jeg får prøve meg litt med det og da bør jeg prøve å fotografere andre ting enn venner som drikker:P

Men nå må jeg tilbake til real life...

:)

Kjempekos at du tok turen innom dagboken min igjen Discokula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn å legge inn en liten treningsrapport (siden alle andre gjør det.. shoppingdagbøkene er jo blitt shopping/mat/treningsdagbok med tilhørende to-do-lister ;) )

Trening i mars

1. Pump It Up Burn It Lose It 1 t og 15 min

2. Dancemix 1 t og 15 min

3. Pacha Dance 1 t og 15 min

4. Hi-Energy 1 t

5. Elle MacPherson The Body Work-Out 60 min + 15 min Wii boksing

6. The Ultimate Beach Body Workout 55 min

7. Dancemix 1 t og 15 min

8. Pump It Up The Ultimate Dance Workout 1 t og 10 min

9. Wii boksing og tennis 40 min

10. Burn It Lose It ca 1 t (hoppet over noen deler)

11. Hi-Energy 1 t

12. The Beach Body Workout 55 min

13. Pump It Up the Ultimate Dance Workout 1 t og 10 min

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo, Mischa! :)

Kjekt å vera tilbake her også! Var ganske spent på kor langt du var komen i parfymehamstringa ;)

Miss Sixty var din favoritt, ja! Det syns eg faktisk at eg hugsar frå ein annan gong. Eg har ei, men eg trur eg har for stor romp til at den sit fint på. Strechen er jo genial i dei buksene! Dei går jo aldri ut! Kanskje eg skal finna den fram igjen and check it out. Så gøy at du har ei favorittbukse. Har du sett at den er på ebay? Det er sant det du seier (om eg har forstått det rett) omkring at sjølv om størrelsen er den same så kan det vera forskjellar i dei ulike utgåvene. Har merka dette fleire gongar. Ein må av og til prøva fleire ulike i same størrelsen. Sånn sett kan det vera dumt å kjøpa via nettet. Sparar du mykje på å kjøpa den via ebay? Er det ekte?

H&M sine bukser kan passe perfekt, eller så ser dei heilt kokofiliokko ut. Syns det ser ut som dei har ein del bra bukser no, men har ikkje prøvd dei på. Syns eg merkar at det er billegare produksjon enn dei litt dyrare merka av og til. Så heldig du er som ikkje har så stor rompe! Det er jo så vanskeleg å finna bukser dersom rompa er litt stor. (Ein vert jo aldri nøgd med den kroppen ein har tydelegvis :ler: ). Sjølv har eg ikkje vurdert buksene på Zara, eg likar ikkje Zara så godt eigentleg... Er du ofte innom Zara? Finn du ofte ting og tang der?

Kan du ikkje bruka slitte jeans på jobb? Meinar då ikkje holete-slitt, men litt sånn casual-slitt.

Eg såg ei dødskul Nudiebukse idag, men har allereie brukt nok av mars-lønna til at eg kan investera i den :( I april...Vil ha!! :)

Har du prøvd fleire modellar av desse? Så dumt du ikkje føler dei passar deg heilt. Kanskje du er litt streng? :)

Har du ikkje kjøpt tilbehør i det siste??? Kva skjer? :fnise: Du har fått dilla på Bianco i det siste ser eg. Kul veske du har kjøpt! Eg veit korleis sko du meinar frå HM i tre og satin. Såg dei igår på HM på Karl Johan. Har tenkt meg dei sjølv, faktisk. Er dei gode på? Korleis er størrelsane?

Marc Bohan? Kva er det slags merke? Ai, ai! Metalliske med sølvdetaljar og strassteinar?? Det høyrest ut som ein vellykka kombinasjon!

Fekk med meg at du kjøpte deg Rubberduck snowjoggarar også! Vart du nøgd med dei? Eg diggar mine gullaktige, kjempegode på foten. Dessverre så forsvant snowjoggarveret... Har fått mange kompliment for dei også, til og med av folk som eg ikkje trudde syns sånne var noko særleg.

Om det har blitt noko glitrande tilbehør på meg... *tenke tenke*...JA! :) Eg kjøpte hårbøyle. Den eg kjøpte har ikkje sommarfugl som denne, men blomst. Og så er det ikkje dobbel metall, men ein "metalltråd". Eg kjøpte også denne hårbøylen. Falt heilt for dei, som du ser er dei frå Accessorize <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Såg ein idag også som eg likte, denne hadde fleire små strassblomstrar (trur det var ca 5 stk) på tvers av hårbøylen. Niiice :)Øyrepynt kjøpte eg også, men i gull. Ein ring (som ei slags sol med fleire gule strassteinar) og eit armband (i blanke glassperler) kjøpte eg også, men dei fant eg ikkje link til. Accesorize :hjerter_rundt:

Ellers har eg ikkje kjøpt meir tilbehør trur eg :klø:

Kjøpte meg Mac-sminke for fyrste gong forresten! Kjøpte tre stk pigment; tan, violet og kitschmas :) Vart litt skuffa når eg såg at dei stripa seg i løpet av dagen, men har store planar om å kjøpa Urban Decay Portion Primer. Har du den? Har fått med meg at du har ein del sminke frå det merket. Fekk lyst å prøva noko derifrå eg også. Kva syns du om Urban Decay i forhold til Mac?

I går kjøpte eg meg desse ankelbootsane frå Din Sko. Dersom du går på dinsko.no, så kan du melda deg inn i din sko nyheitsklubb. Der vil du få nyheiter og diverse til e-posten din. Og dersom du melder deg inn innan ei viss tid så får du 20% rabatt på eit valgfritt skopar. Eg valgte desse, dei er i ekte skinn :)

Er det berre to frå Lolita Lempicka du har? Det er kjempegøy med mange ulike lukter! Ja, Escadaen er berre tull og tøys eigentleg, men eg må alltid lukta på årets! Idag lukta eg også på den der Moon Sparkle. Sidan flaska er litt mørk, så tenkte eg at kanskje den er litt tyngre i år? Men neeeeeeeeeeeeei, den luktar lika søtt og fruktig som alltid. Likte den betre enn den som var i fjor (som eg kjøpte...). Fekk nesten litt lyst på den. Dersom ein kun brukar den om sommaren, så er det ein skikkeleg minneframbringar når ein tek den fram igjen. Men sånn er det med alle lukter :)

Har du lukta på Tommy Hilfiger med True Star GOLD? Eg fant ein prøve eg fekk på den og den er eigentleg litt god. Sommarleg og søt. Du er oppdatert på det siste nye! Har Gucci og Kate Moss nye ute på markedet? Det er kanskje Kate Moss sin fyrste? Det var jammen på tide at ho fekk ein liten inntektsinnbringar der også! ;) Er det den vanlege Euphoriaen du ønskar deg? Eg har kjøpt den Blossom-versjonen.

Neste på ønskelista er kanskje den nye Escadaen...Eller Daisy frå Marc Jacobs. Har litt lyst på denne ringen! Elskar store ringar, blomstrar og god lukt. Perfekt! Likar du denne lukta?

Du drøymer faktisk om parfymar også?? Du er bra søt! Du begynnar å ta dette litt VEL seriøst :fnise: Men kanskje det skulle ha vore ein slik konkurranse? Parfymar luktar jo ofte ulikt på ulike personar, nokon kan ein parfyme lukta heilt ekstremt himmelsk på!

Eg har forresten nesten same problem. Grunna mi altfor intense Six Feet Under-sjåing så drøymte eg faktisk at eg fekk inn saker omkring lik, istadenfor dei vanlege sakene. Iiiiiiiiiiiiiik! Heldigvis skal eg sjå siste sesong no, ellers kjem eg til å verte totalt psyko!!

Forstår veldig godt korleis det er det der med å koma i gong med ting som til dømes scrapbooking (er det det det heiter??). Ein vil jo helst gjera det så kult som mogleg, og så må ein liksom vera i det kreative hjørnet og så må ein ha ei kul saks og kule fargar og klistermerker... Eg veit med meg sjølv at EG hadde aldri greid å koma i gong. MEN når ein fyrst kjem i gong så er det nok kjempegøy! Så berre DO IT!

Speilreflekskamera er gøy! Det ser ut som ein viktig paparazzi som tek bilete! Knips, knips, knips!! 90% av alle bilete som vert tatt er ofte av venner som drikk og poserar som moviestars :ler:

Må vel tilbake til real life eg også, har noko eg må fiksa til i morgon som eg har utsatt...pluss at eg må henga opp klede...BORING!!

Ha ein flott onsdagskveld, Mischaen :) Gøy å vera tilbake i boka di :klem:

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingsbuksen min er Miss Sixty Eden i denne vasken/fargen. Har den i to andre farger, men de er ikke like fine. Jeg vurderer å kjøpe den på eBay, men jeg syns det er litt risikabelt for det kan jo være den ikke skulle sitte like bra som den jeg kjøpte i fjor og da er den ubrukelig..

I går forsøkte jeg meg på et par bukser fra H&M, men de blir helt feil på meg. De blir for løse bak - jeg har rett og slett for liten rumpe (eller er for stor alle andre steder.. kommer an på hvordan man ser det :sukk: ) Zara har mange fine bukser men de er jo laget for giraffer, man må jo ha sykt lange og slanke bein for å passe de buksene der (og hvis noen her som leser dette skulle passe disse buksene så er jeg misunnelig!!) Føler egentlig alle klærne på Zara er skapt for de 'lange og slanke'. Jeg går nok tilbake til Miss Sixty selv om det koster flesk. Bare synd modellene i år er så spesielle.. jeg vil ha noen jeg kan bruke på jobb, og da kan de ikke ha et sånt slitt utseende.

Acne, Nudie og Denimbirds har alle fine jeans-modeller! Dessverre har jeg ikke funnet modeller jeg kler. De blir for store bak, med unntak av Denimbirds som ble for liten :S Jeg misunner de som passer modellene i disse merkene, for buksene er så tøffe!

Å, den buksa fra Miss Sixty så kjempestilig ut!! Kanskje jeg skulle prøvd den..?! Jeg har stooore problemer med å finne den perfekte jeansen! Buksa var ihvertfall utrolig billig på Ebay, men det er jo litt kjedelig dersom den ikke sitter bra...

Har også funnet ut at du må ha kjeempelange og tynne bein for å komme inn i buksene til Zara. Det prosjektet har jeg gitt opp. Har prøvd ganske mange bukser der, men de er rett og slett ikke noe for meg... :riste:

Ha en fin kveld, Mischa! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene, Mischa :hoppe: Ser du bruker endel videoer, har du noen å anbefale? Har tenkt til å kjøpe en treningsvideo eller to, men det er jo så mange å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine siste innkjøp på motefronten ;)

Bluse fra Gina Tricot. Litt teit fordi de hadde bare størrelse 34 igjen, nå pleier jeg riktignok gå ned en størrelse i klærne til Gina Tricot, men skulle nok hatt 36 ja.. Den passer, men jeg føler kanskje den skulle sett annerledes ut da, litt mer løs og flagrende enn den blir på meg.

Hvit jakke fra H&M

Sort jakke fra H&M - altså samme jakken i to farger. Mulig jeg kommer til å angre på det. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg liker best.

+

En sort jeans i stretch fra H&M Divided, utrolig den kostet bare 198 kr og den passer! Spørs hvor lenge den holder fasongen, men jeg er fornøyd jeg i det hele tatt har klart å finne en bukse som sitter bra og som ikke koster 1400 kr.. :)

Det var vel det :)

Skal svare alle de søte innleggene deres senere :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ikke som noe sjokk at jeg har funnet enda en parfyme jeg vil ha.. Crystal Noir fra Versace. Den er litt tung, så den passer kanskje ikke så godt om våren, men den luktet svakt av kokosnøtt og amber (vet ikke hva det heter på norsk?..men lukter godt hvertfall)

Prøvde også J.Lo Deseo - som luktet veldig godt med en gang, men det gode forsvant og igjen ble det en kjedelig og ganske anonym lukt.. veldig typisk celebritet-parfyme.

Discokula:

Jeg fant Miss Sixty buksen min på eBay, flaks! Vurderte lenge frem og tilbake om jeg skulle kjøpe den eller ikke, men siden det virket som selgeren bare hadde én av den modellen i den størrelsen så tok jeg sjansen. Håper de passer!

Den ser klin lik ut den jeg har fra før og i tillegg har selgeren 99.8 % positiv feedback, så satser på at den er ekte. Sparer ca 1000 kr på å kjøpe den på eBay :tommelopp: Nå er det riktignok fjorårets modell så det er godt mulig de har solgt den ut til en lavere pris enn ordinær pris, men jeg har ikke sett den så da sier vi at den fortsatt koster 1500 kr ;)

Jeg fant forresten noen bukser på H&M her om dagen som passet! Og de kostet bare 198 kr :fnise: Så da er det håp! Jeg har nok bare hatt veldig uflaks med de buksene jeg har prøvd tidligere! Men skal ikke skryte altfor mye av buksene enda da, kan jo være de mister fasongen etter 1/2 time.. :sukk: Ellers ville det vært for godt til å være sant.

Jeg er innom Zara nå og da. Fant masse fint i fjor.. kjoler og tunika etc. Men de siste månedene har jeg ikke funnet noe som helst. De har en del fine jakker og kjoler, men man kan liksom ikke kjøpe kjoler til 1000 kr bare for å ha de.. man bør nesten ha en anledning å bruke de til. Synes også det er mye rart der. T-skjorter med teite trykk og setninger på.

Tror ikke vi har noe forbud mot jeans på jobb, men hadde nok ikke følt meg så vel i slitte jeans da noen går i dressbukser/skjorte - men dette er først og fremst de som skal i møte med kunder. Jeg er egentlig bare glad jeg slipper å pynte meg så veldig..

Synes absolutt du burde kjøpe Nudie-buksene! Tenk så mye man får brukt jeans da! Man kan jo gå med de hver dag omtrent. Nei, er det en ting jeg ikke sparer inn på så er det jeans.. Hadde jeg funnet noen som satt perfekt så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe de! Har du kjøpt de likevel eller?

Og jeg er ikke streng når det gjelder passform på bukser, stort sett sægger alle buksene mine etter noen timer... mens ALLE andre jeg ser på (studerer mange jeansrumper :fnise: ) har bukser som sitter som et skudd. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg må ha den rareste bakenden i Norge :roll:

Støvlettene du kjøpte fra DinSko var veldig tøffe!! Likte de! Din Sko pleier ha mye kult.

Bianco er blitt min nye favoritt ja :Nikke: Mye fint! Ikke bare sko, men veskene og skjerf + dill og dall. :hjerte:

Samboer holder på å bli gal av skodillen min. Vi har nemlig ikke så veldig god plass, så skoene flyter i gangen og han snubler i de hver gang han skal ut/inn døra. Men det er så mange fine sko der ute!

De fra H&M var greie å gå med, problemet er at tåen min sklir ut gjennom open-toe hullet og da gnager skjæringen på tåa. Satser på at jeg finner en måte å unngå dette. Vil beholde skoene! Også de fra Marc Bohan da. Tror egentlig skomerket ikke er spesielt kjent, men han har vært designer for de store motehusene i sin tid. Chanel eller Prada eller noe..

Nei, faktisk så visste jeg ikke at han var kjent før jeg googlet han. Har tilfeldigvis to par sko med hvor det står Marc Bohan og begge er ultraglamorøse, så har sansen for sko i det merket!

Er det ikke typisk at den dagen jeg kjøpte Rubberducks så forsvant is, snø og slaps. Egentlig er jeg bare glad til altså.

Likte stæsjet du hadde kjøpt! Øredobbene var jo bare nydelige :hjerte:

Blir nok mer stæsj på meg snart. Kjenner jeg meg selv rett ;)

Har som deg veldig lyst på Urban Decay Primer Potion, driver å kikker på eBay, men de er så poppis at de selges for ca 150 kr der også. Vurderer å kjøpe på lookfantastic. De har jo begynt å selge UD! Hurra!

Fikk forresten aldri UD-pakken min fra eBay med øyeskygge og glitter eyeliner. Etter å ha ventet 3-4 uker fikk jeg pengene igjen og beskjed om hun hadde fått pakken i retur, ødelagt. Kjipt! Men men. Har veldig lyst å prøve MAC pigment. Kjøpte du de på Glasmagasinet? Glitrer de mye?

Har ikke luktet på True Star Gold! Hørtes god ut så den må jeg sjekke ut.

Jeg vil ha den vanlige Euphoria jeg.. har ikke fått testet Blossom enda. Må prøve å få gjort det og! Og Marc Jacob Daisy-ringen er råfin :)

Karamba:

Jeg liker Miss Sixty buksen kjempegodt. Elsker fargen og fasongen! Det ble til at jeg kjøpte den ja! Tar sjansen på at den passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene, Mischa :hoppe: Ser du bruker endel videoer, har du noen å anbefale? Har tenkt til å kjøpe en treningsvideo eller to, men det er jo så mange å velge mellom.

Hallo Tusle :):hoppe:

Formen har vært på topp i noen uker og da har jeg benyttet anledningen til å trene så mye jeg rekker og orker. Ble litt puslete i helgen igjen, men håper jeg får opp energien i påsken og at jeg kommer tilbake til den gode treningsrutinen!

Jeg elsker Pump It Up-serien fra Ministry of Sound fordi den kombinerer dans og kul musikk med aerobic og oppstrammingsøvelser. De er morsomme og man kan ikke ta seg selv så høytidelig, det går mye i "Be sexy girls!", "Flick your hair", "When in doubt, strut it out", "I'm not self-indulgent, I'm just teaching you".. er noen av kommentarene underveis, og det er mye hoftevrikking og rumperisting ;)

Burn It Lose It - kombinerer boksebevegelser med aerobic og dansing med ikke avanserte trinn. Blir svett og sliten av denne!

The Ultimate Dance Workout - mest aerobic i denne, de sier det er dans også, men bortsett fra litt salsa så syns jeg ikke det klassifiseres som dans. Lett å følge, men en del hopping og løping, så man blir rimelig svett og anpusten.

Dancemix - elsker denne! Litt aerobic blandet med mye dans! Ganske vanskelig å ta trinnene de første gangene, men det er det som gjør den så bra også fordi man går ikke lei. Er ikke den jeg blir mest sliten av, men den er lang og det er fortsatt god trening.

The Ultimate Beach Body Workout - er den letteste og er deilig å trene til på dager hvor man ikke orker altfor intensiv trening.

Hi-Energy - ganske intensiv aerobic-del og en litt avansert danse-del med kule bevegelser og kul musikk. Egentlig min favoritt nr.2 bortsett fra at det er mye høye kneløft og løping/jogging, som gjør at jeg lett får benhinnebetennelse.

Sjekket play.com og ser at disse er veldig populære:

Natalie Cassidy - Then And Now

Strictly Come Dancersize - basert på 'Skal vi danse'-programmet

Davina - High Energy - er en ganske kjent instruktør og har populære treningsvideor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn

Så kjekt med en "guide" til treningsvideoer :hoppe: Må nok prøve ut en av de.

Jeg luktet på den nye parfymen som Beyoncé reklamerer for.. Husker ikke navnet.. Diamonds eller noe sånt, kanskje :klø: Og den luktet ganske godt ved første "sniff" :ler: Har du luktet på den?

God påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for liste, Mischa :hoppe: I går trente jeg til Kari Jaquessons "fatburner", skal si jeg ble sliten og svett ja :hoppe:

God påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt lyst å gå til innkjøp av dansevideo jeg også :ler: Kan vel kanskje trenge det etter påsken ;)

Nå skal jeg se påskekrimmen på tv2, god ferie Mischa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...