Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Hopp og hei, Mischa :nissevink:

Nei, det er vanskeleg å bestemma seg for kva treningssenter ein skal slå til på! Prisane er ikkje å oppdriva på Elixia sine sider nei, men ein kan faktisk melda seg inn der :overrasket: Det er litt idiotisk at ein skal kunne binde seg til ein avtale der ein ikkje veit kva føresetnadane er! Tanken omkring at grunnen for manglande prisopplysningar kan liggja i at dei er så høge, har slått meg også... Snakka med ei venninne som har trent der for nokre månadar sidan, og ho seier at prisen låg på ca rundt 400 ++ i månaden. Dyrt! Men kan ein oppdriva billegare stadar? Eg trur eg skal melda meg inn så snart som mogleg, fordi når det vert vår har eg lyst å trena mest mogleg ute. Kan ein forresten "låse" abonnementet? Det hadde vore genialt! Eg vil heller jogge ute og gå i marka når veret vert fint! Tenkte også ta ein tur opp i Holmenkollen og hoppa i dei store trappene, vil ha fin rææææææææv :ler:

Så du har ikkje veske til ipoden din...eg trur eg skal ha det på min. Det verste eg veit er riper i skjermar!! Vert galen av det, fekk det på ei av klokkene mine eingong og har ikkje greid å brukt den sidan. Kvar gong eg såg på den holdt eg på å verte gal gal gal av den der stripa! :ler: Dersom ein må ta ipoden utav veska kvar gong ein skal justera noko så er det jo temmeleg upraktisk! Men trur det finst meir praktiske vesker også ;) Ja, fargen er ganske fin frå før av...dumt å skjula den :sur: Det er denne du også har? Ser jo her at det står "red", men eg likar å kalla den rosa :)

Ja, ikkje sant at Top Shop var den beste butikken i heile Stockholm? Eg likte spesielt godt den som var til høgre med ein gong ein kom inn. Alle dei kule smykka og stæsjet! Kjøpte masse der!

Kjøpte du noko der? Kva var det butikken heitte? Kva stod det utanpå? :klø:

Eg håpar eg kjem meg til London i næraste framtid, då skal eg innom der også :hoppe:

Eg og darlingen har bestemt oss for å ta ein tur til Paris til våren, så det vert supert! Nokon som veit kva som er den finaste tida for ein Paris-tur?

Vore der, Mischa?

:ler: du har hatt eit aldri så lite SN-raid? Var lipglossen, mascaraen og renseprodukta bra? Har vel lese her inne at nokre produkt kan verka å vera gamle og uttørka. Du kan jo klaga, så får du tilsendt ein ny mascara?

Salgkjøpa har alt kome inn i dykkar leiligheit? Så gøy! Eg skal sjekka om Mique har salg på det biletet av Marilyn Monroe i rosa :) Tenkte henga det i stova, har ingenting på veggane at the moment, så det hadde nok friska opp litt :sjarmor:

Så gøy med middag/fest eller eitt eller anna, det vert alltid mest gøy når ingenting er særleg planlagt :) Kanskje det endar opp med Sing Star? :banantroll:

Du må ha ei fantastisk fin nyttårsnatt og eg vil ønska deg alt godt i det nye året! Godt nyttår, Mischaen :klem:

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk :)

Håper du koste deg i går.. Jeg hadde det ganske koselig med en venninnegjeng og kjæresten da, men det ble en ganske rolig kveld! Vi følte oss som en gjeng gamle kjerringer der vi stod og hylte og skvatt av alle rakettene, syns nesten det er bra om det blir forbudt.

Min I-pod er rosa, jeg har en nano jeg da, de små tynne. Den er veldig veldig rosa :) Den rød er også fin da! Tror jeg ville blitt veldig lei meg om jeg fikk ripe i skjermen ja, så skjønner at du bekymrer deg for det. Det ødelegger veldig. Jeg får se om jeg finner noen beskyttelsessak som fungerer for meg og som i tillegg er fin! Vet det finnes noen i gummi fra Apple, de er ganske dyre, men regner med at de har bra passform ;)

Nå blir det nok ikke så mye shopping på meg for om noen uker, jeg får jo ikke betalt når jeg ikke jobber i og med at jeg er ansatt gjennom rekrutteringsbyrå så de dagene jeg ikke jobber får jeg ikke betalt! Julen er ganske ille sånn sett, mange fridager.. selv om det er deilig med fri, så taper jeg en del! Men men, går seg snart til igjen, når hverdagen er tilbake:P Usj, gleder meg ikke akkurat til i morgen. Tidlig opp og greier, huff! Nå har jeg fått sånn Philips Wake Up Light som julegave, men har bare testet den på dager hvor vi sover litt ekstra lenge, så lurer på om den kan få meg opp når det virkelig gjelder:)

Jeg har sett det Marilyn Monroe bildet, det er kult! :)

Spriter sikkert opp litt også siden fargene er så freshe! Mique kan ha mye gøy, selv om noe av det er ganske smakløst.. hehe.. De hadde Mique i Stockholm, kjempemye dill som jeg ikke har sett her hjemme.. men det var så innmari mye folk der inne, så var litt håpløst!

Husker ikke hva det stod utenpå butikken der TopShop lå.. men var mye kult der inne. Mange fine veskebutikker og kjedebutikker da.. Oasis og Warehouse og sånn.

Jeg kjøpte bare gaver på TopShop, noen skikkelig pusete deilige tøfler (som dessverre var for små til meg og hun jeg skulle gi de til, og da gikk jeg til og med opp én størrelse!), også kjøpte jeg et veldig fint armbånd med perler og stener og litt diverse, i krem/fersken kombinasjon! Var en del partyvesker jeg kunne tenke meg og, men som regel bruker jeg bare partyvesker en eller to ganger før jeg går lei.. men de er fine og glitrende å se på da!

Urban Outfitters er også en ganske kul butikk, mye sprø ting, som f.eks. paljettruser :D De var jo såå kule!

Sitter og hører på musikk, får så lyst å dra ut!! Har egentlig litt lyst å reise til Ibiza også jeg da.. :danse: men jeg vet ikke om jeg tør hehe.. Syns det er så slitsomt når det er hundretusen engelskmenn på ferie, de kan være ganske så slitsomme!

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye shopping på meg i det siste. Har hatt litt slunken lommebok etter julen, men jeg har et stooort behov for nye klær, både bukse og gensere/overdeler. Så snart må jeg bare ut og kikke!

Mine siste kjøp var et par sorte enkle pumps fra Din Sko, måtte ha noe til nyttårsaften.

Og i dag fikk jeg hentet en pakke fra Strawberrynet med Clinique Clarifying Lotion 2. Den lukter sterkt men føler hvertfall den fjerner all dritt og møkk ;)

Også vant jeg en auksjon på eBay i går, så nå er snart Mario Party til Nintendo DS på vei til meg :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vant jeg en auksjon på eBay i går, så nå er snart Mario Party til Nintendo DS på vei til meg :) Gleder meg!

Så gøy! Mario er moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt parfyme-dilla de to siste månedene. Tidligere har jeg klart meg helt fint med et lite utvalg parfymer og ikke tenkt så mye mer på det, men nå faller jeg for nye hele tiden, og vil ha alle sammen!

Juicy Couture parfymen

Marc Jacobs Daisy

Lolita Lempicka

Lolita Lempicka 'L'

Calvin Klein Euphoria

..bare for å nevne noen :)

Kjøpte rett før jul en stor eske full av parfyme-samples, men er liksom fortsatt ikke helt fornøyd ;) Mye vil ha mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått helt parfyme-dilla de to siste månedene. Tidligere har jeg klart meg helt fint med et lite utvalg parfymer og ikke tenkt så mye mer på det, men nå faller jeg for nye hele tiden, og vil ha alle sammen!

Juicy Couture parfymen

Marc Jacobs Daisy

Lolita Lempicka

Lolita Lempicka 'L'

Calvin Klein Euphoria

..bare for å nevne noen :)

Kjøpte rett før jul en stor eske full av parfyme-samples, men er liksom fortsatt ikke helt fornøyd ;) Mye vil ha mer!

God søndagskveld, Mischa :klem:

Du er ikke alene om å ha fått plutselig parfymedilla. Jeg er i den fasen nå jeg også :fnise: Syns det er veldig moro jeg da. Og det er jo litt greit å lukte litt godt også. Har ikke luktet på noen av parfymene du nevner. Men en parfyme som heter Daisy må man jo bare ha i samlingen. Er det tusenfryd (daisies) i den mon tro?

Ha en fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagskveld, Mischa :klem:

Du er ikke alene om å ha fått plutselig parfymedilla. Jeg er i den fasen nå jeg også :fnise: Syns det er veldig moro jeg da. Og det er jo litt greit å lukte litt godt også. Har ikke luktet på noen av parfymene du nevner. Men en parfyme som heter Daisy må man jo bare ha i samlingen. Er det tusenfryd (daisies) i den mon tro?

Ha en fin kveld :vinke:

Ja jeg tror det er det samme som tusenfryd :)

ikke helt sikker men..

utrolig fin flaske hvertfall!

Jeg holdt ikke lenge gitt, i stad kjøpte jeg Juicy Couture-parfymen, og det selv uten å ha prøvd den på.. Jeg hadde bare en sånn test fra et blad.. ganske vågalt ;)

Det værste er vel egentlig at jeg i dag har glemt å ta på meg parfyme :hakeslepp:

Jeg kjøper og kjøper og presterer å glemme å bruke de! Føler meg naken uten parfyme.. Parfyme blir en del av antrekk og stilen min den dagen, den er rett og slett en måte å uttrykke seg på. Det er godt mulig andre har en litt mer avslappet holdning til bruken av parfyme, men hos meg har den stor betydning!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj der kjøpte jeg enda et Nintendo DS spill, Elite Beat Agents! :)

Tror det er et slags musikk/rytme-spill, har hørt mye positivt om det, så gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... ønsker meg en sort ipod nano jeg, med 8 GB;) Men tror nok at jeg må kjøpe Hunterstøvlene først.. og nå har jeg jo handlet så mye i det siste. (eller lite, men dyrt) ;)

Spill bruker jeg heldigvis ikke penger på... er bare opptatt av hår, hender, sko, kropp, klær osv osv nå om dagen ;) helt hektet ;)

og parfyme ja.. det er superdigg, føler meg også naken uten. Bruker Armania Mania mest om dagen.. Ønsker meg JPG Classique... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha rosa ipod! Men jeg må vel klare meg med den jeg har, ikke så verst creative sine heller :)

Godt nyttår forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Hvorfor titter jeg innom her og får enda mer lyst på parfyme enn hva jeg har? :trist:

Jeg har også en sånn parfymeperiode nå. Eller, hadde er vel mer riktig å si.

Føler jeg har fylt opp kvota mi for en liten stund nå, men den andre Loitaparfymen frister Mischa!! :ler:

Og det samme med juicy parfymen. Flakongen riktig nok... lukter den godt (who cææres?)? :fnise:

Gøy med nintendo da! :danse:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... ønsker meg en sort ipod nano jeg, med 8 GB;) Men tror nok at jeg må kjøpe Hunterstøvlene først.. og nå har jeg jo handlet så mye i det siste. (eller lite, men dyrt) ;)

Spill bruker jeg heldigvis ikke penger på... er bare opptatt av hår, hender, sko, kropp, klær osv osv nå om dagen ;) helt hektet ;)

og parfyme ja.. det er superdigg, føler meg også naken uten. Bruker Armania Mania mest om dagen.. Ønsker meg JPG Classique... ;)

Å ja jeg elsker min I-pod så det kan virkelig anbefales!! Første gang jeg fikk I-pod så ble jeg ikke så begeistret fordi "jeg har jo disc-man" tenkte jeg da.. :lol: Men det ble noe heeelt annet ja. Slippe å bytte cd'r hele tiden og så tar den jo null plass i forhold til det store beiste jeg brukte før. Akkurat i den perioden gikk jeg veldig mye turer også, og jeg drev og strevde med å presse disc-man'n ned i lomma - ikke lett! Og i tillegg måtte jeg konstant holde på den for at den ikke skulle stoppe opp. I tillegg tok jeg ofte med ekstra cd'r i lomma, uten cover vel og merke, i en liten pose.. Så det så ikke akkurat så veldig smart ut ;) Så I-pod var virkelig redningen. En sånn ting man ikke vet at man trenger før man har det! Jeg har hatt I-pod i tre år og er avhengig :digge:

Jeg fikk min første SuperNintendo da jeg var rundt 9-10 år, og etter det har det gått i ett, med Nintendo-64, gameboy, Game Cube.. og så fikk jeg en kjæreste som delte min lidenskap, så nå har vi Wii og Nintendo DS. :)

Det blir dyrt å ha flere interesseområder.. for jeg bruker jo likevel mye penger på sminke, parfymer, klær og tilbehør i tillegg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha rosa ipod! Men jeg må vel klare meg med den jeg har, ikke så verst creative sine heller :)

Godt nyttår forresten! :)

Godt nyttår til deg og!

Jeg har vel hørt både her og der at Creative sine mp3-spillere er bedre enn I-pod da.. men men ;)

Er vel noe med designet og fargen som appellerer veldig til meg! :) Rosa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor titter jeg innom her og får enda mer lyst på parfyme enn hva jeg har? :trist:

Jeg har også en sånn parfymeperiode nå. Eller, hadde er vel mer riktig å si.

Føler jeg har fylt opp kvota mi for en liten stund nå, men den andre Loitaparfymen frister Mischa!! :ler:

Og det samme med juicy parfymen. Flakongen riktig nok... lukter den godt (who cææres?)? :fnise:

Gøy med nintendo da! :danse:

Hei Frøken!

Jeg fikk et lite sjokk i stad da jeg så du hadde lukket shoppingdagboken din!! :hakeslepp:

Forhåpentligvis starter du snart opp din nye! :Nikke:

Jeg så parfyme-listen din i en annen tråd på Velvære-forumet. Du har mange jeg har lyst på!! Synes Lolita Lempicka er så god :) Og flasken er jo som jeg har sagt tidligere, utrolig vakker! Gleder meg til å få Juicy Couture-parfymen. Den skal lukte rosa pasjonsfrukt, vannmelon og mandarin blant annet. Nam nam.. skikkelig JuIcY med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Åh, Lolita Lempicka lukter nydelig! Har en sånn liten prøve på den, men det spørs om jeg ikke må kjøpe den når prøven er tom :hjerte:

Edit: skrivefeil

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helg!! :juhu:

I dag hadde jeg en dårlig start på dagen. Det er en innleid person hos oss som opplagt har noe i mot meg. I dag tok det virkelig kaka da han nærmest skjelte meg ut for å ikke ha oversikt over alt.. Jeg har jo bare jobbet i et par måneder. Argh, jeg var ganske amper resten av dagen.

:sinnatagg::sinna:

Siden samboeren min er borte til i morgen var jeg ute med mamma og søsteren min, vi shoppet litt - mest kikket da.. og spiste litt tapas. Vi var litt gjerrige så vi bestilte litt lite, så vi gikk nesten sultne derfra etterpå. Ganske teit av oss :roll: men tapas er noe av det beste jeg vet! Genialt for meg som aldri klarer å velge, da får jeg liksom velge litt av alt! :)

Samboeren min har bursdag i morgen så da må jeg finne på et eller annet. Har kjøpt gave da, men jeg vet han vil jeg skal bake noe.. Vet bare ikke helt hva jeg skal gå for! :bursdag:

Har sett på litt oppskrifter på Oreo-kake, men det var rimelig heftig med ingredienser (inkl sjokolademousse og uendelig mye Oreo) så jeg er ikke sikker på om jeg tør sjanse på det, tilfelle det blir totalt katastrofe! Jeg må uansett gjøre det i morgen tidlig, for jeg orker ikke gå i butikken nå.. (selv om det er sånn ca rett utenfor døren :eeeh: )

Jeg gikk et par timer i byen her om dagen og endte opp med

* lilla t-skjorte fra H&M - det var en fiiin lillafarge, litt kald, mørk lavendel :)

* hvitt skjerf med sort/lilla/sølvruter fra H&M

* kremhvit løs litt stor grovstrikket cardigan fra Vero Moda

* London Te :kaffe: - det var bare én pakke igjen - det må jo bare være meant to be :hjerte:

* Diorshow Black Out mascara i gaveeske (fulgte med et lite sett med 5 øyeskygger) - jeg kjøpte nettopp en Diorshow mascara fra Strawberrynet, men jeg syntes faktisk den var tørr når jeg fikk den, så da ble det plutselig dyrt likevel når jeg måtte kjøpe en til fullpris i tillegg! Sånn kan det gå!

Kjøpte også treningsmanualer på G-sport. De var sett ned til 99 kr og jeg har tenkt på det lenge. Nå må jeg bare se å få brukt de! :trene:

Men de ansatte på den G-sporten jeg var.. fy søren for en sløv gjeng! For det første ventet vi i 5 minutter før noen i det hele tatt kom til kassen selv om lokalet var så og si tomt. Og han som ekspederte oss begynte plutselig å prioritere telefonen i stedenfor og fly fram og tilbake og sjekke priser. Mens den andre køen ved siden av, der gikk det selvsagt fort! Etter at han hadde tatt to relativt lange telefoner slo han inn manualene til ordinær pris. Jeg spurte han om det ikke var på salg slik skiltet viste. Nei det trodde han ikke, da måtte han sjekke. Han spurte hun andre i kassa, som også tvilte. Nei da var det visst misvisende og de måtte ta ned skiltet! :filer: Da ble jeg sint og nærmest masjerte bort for å dra med meg skiltet til han i kassa, men han ringte i stedet avdelingen (litt stor butikk) og de sa også nei, de trodde ikke de var satt ned. Da ble jeg irritert, visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre, for det kokte :frustrert: Det endte jo selvsagt med at de fant ut at oj, jo den var visst på salg den. Jeg mener det var et STORT skilt man nesten ikke kunne unngå å se og INGEN av de som jobbet der hadde fått det med seg eller trodde på meg. Blæh for et sted, jeg skal nok aldri tilbake! Jeg har jobbet i butikk i mange år selv så jeg vet det ikke er enkelt å få med seg alt. Men at de er så motvillige for å i det hele tatt sjekke om varen er på salg eller ikke..

Men ellers er jeg blid og positiv!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har hatt akkurat samme opplevelse som deg i en G-sport-butikk. Det er helt håpløst! De må jo miste kunder når de holder på sånn? De har ihvertfall mistet oss som kunder - sambo nekter å handle der etter den episoden. :ler: Den eneste G-sporten jeg har fått god hjelp i, er den opprinnelige Gresvig sport i Storgata her i Oslo. Men de har pusset opp nå, så kanskje de har blitt like ufordraglige og uhjelpsomme der også? ;) Jeg foretrekker ihvertfall Sportslageret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har hatt akkurat samme opplevelse som deg i en G-sport-butikk. Det er helt håpløst! De må jo miste kunder når de holder på sånn? De har ihvertfall mistet oss som kunder - sambo nekter å handle der etter den episoden. :ler: Den eneste G-sporten jeg har fått god hjelp i, er den opprinnelige Gresvig sport i Storgata her i Oslo. Men de har pusset opp nå, så kanskje de har blitt like ufordraglige og uhjelpsomme der også? ;) Jeg foretrekker ihvertfall Sportslageret...

Jo det var akkurat der jeg var! Så det er dessverre ikke et fnugg bedre der er jeg redd. :forvirret: Har en følelse av at det er veldig mange uerfarne småtasser med deltidsstilling som jobber på kveldene. Heldigvis finnes det andre sportsbutikker som Intersport og Anton Sport, så jeg får holde meg til disse i fremtiden! :)

Det ble bittelitt shopping på lørdag også i et forferdelig dårlig vær, det var snø-regn-storm. Huff, følte meg ikke akkurat fresh på shoppingrunden da nei. Endte opp med:

* Neglelakk fra H&M, i fargen Velvet Touch (en rosa/lilla/burgunder-farge)

* En hvit skjorte med sorte striper fra H&M

* Enda et skjerf/sjal - Paisley-mønstret, lilla med oransj/turkis/mørkblå mønster, veldig glanset/skimrende finish på det. Er litt usikker på om jeg skal beholde det da jeg ikke helt vet om jeg kler fargene..

* En clutchveske på salg fra Vero Moda, sort firkantet med bronse/brun/glitter.

Har fått begge Nintendo DS-spillene mine nå. Så det har gått kjapt! :) Har spilt mye Mario Party. Gøy :-D

I går var vi ute og feiret bursdagen til samboeren min. Eller det vil si vi gikk på Peppe's og spiste pizza. Så ikke veldig ekslusivt akkurat :mrgreen: Men godt!! Jeg har fått dilla på vegetar-pizzaen Tasty Veggie - selv om jeg ikke er vegetarianer. Det er så mye godt på den!

I dag har jeg og samboeren forsøkt å gå en tur på 10 000 skritt.. vi kom på 9890 så vi sa oss fornøyd med det i dag :) Nå har vi laget og spist wok, og snart skal jeg smake på Oreo-kaken min. Vi var for mette til å smake på den i går :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi ute og feiret bursdagen til samboeren min. Eller det vil si vi gikk på Peppe's og spiste pizza. Så ikke veldig ekslusivt akkurat :mrgreen: Men godt!! Jeg har fått dilla på vegetar-pizzaen Tasty Veggie - selv om jeg ikke er vegetarianer. Det er så mye godt på den!

I dag har jeg og samboeren forsøkt å gå en tur på 10 000 skritt.. vi kom på 9890 så vi sa oss fornøyd med det i dag :) Nå har vi laget og spist wok, og snart skal jeg smake på Oreo-kaken min. Vi var for mette til å smake på den i går :sikle:

Mischa :vinke:

Så den er god den vegetarpizzaen? Jeg har hatt lyst til å smake på den lenge, men det har aldri blitt til at jeg har bestilt den.

Tur på 10 000 skritt er ikke galt, så flinke dere er :hoppe:

Jeg vil gjerne høre hvordan den Oreo-kaken smakte. Kanskje jeg baker selv hvis den er g o d :spise:

Ha en fin kveld, Mischa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...