Gå til innhold

Blir vi også heldige?

jenta27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Mor min og søster min ble og veldi lett gravide, og her sitter jeg og i pp9.. Urettferdig syns nå jeg, men er sikker på det ordner sei jeg :) Vi må bare tenke positivt å ikke gi opp.

IKM 22 desember. Det kan jo bli alle tiders det ;) *krysse krysse*

Ha en superstrålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Håper virkelig du får en fin julegave i år da! Krysser fingrer og tær for deg :) Lever selv i håpet om å fortelle de nærmeste at noe spesielt skal skje.. *håper* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Hei og takk for hilsen i dagboka. :)

Godt å ha et sted å skrive ned tanker og følelser, særlig når man har flere i samme situasjon rundt som faktisk forstår...man blir så ivrig og får så lyst at det skal klaffe med en gang, også får man en liten nedtur når det faktisk tar lengre tid en man trodde.

Lykke til, blir spennende og følge med! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo alltid som om ALLE andre blir gravide på første forsøk,men jeg tror ikke de som prøver en stund sier noe om hvor lenge de har prøvd jeg - du hører bare om dem som fikk fullklaff med en gang :) Det går nok bra, før du vet ordet av det er du smelt på tjukken du også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, det var lenge siden jeg har vært her gitt! :)

Takk til dere som har vært innom og holdt liv i dagboka mi! :klem:

En kort oppdatering på hvordan ståa er for tiden:

Jeg er nå på dag 13 i syklusen. Begynte å teste med eggløsningstester på ettermiddagen på dag 9. Da var den negativ. Også negativ på dag 10, men på ettermiddag dag 11 var den positiv! ;)

Har ikke blitt så mye sengekos denne perioden, men sex på dag 9 og 11 holder vel kanskje? Er jo ikke sikker på når eggløsningen var, men så lenge vi har hatt sex noen timer etter positiv test, så skal vel det holde? Burde strengt tatt kanskje kost oss i kveld også, men det tror jeg faktisk ikke jeg orker. Syns det blir så stress og ha sex bare for å lage baby, og ikke fordi man føler for å ha sex. Blir liksom litt mer pliktsex da, og det er ikke særlig artig!

Og jeg følger med i dagbøkene deres også, selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste.

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og er litt trist jeg. Trist for at det ikke ble mer sex rundt eggløsningen, og at det var jeg som ikke orket. Føler liksom at det blir så mye stress når man må ha sex. Sex skal man liksom ha fordi man føler lyst, ikke av tvang. Mne jeg har jo sååå lyst til å bli gravid jo. Lengter sånn etter en baby :tristbla:

Positiv eggløsningstest på ettermiddag dag 11, og sex noen timer senere var det eneste vi orket denne måneden. Skulle nok hatt oss dag 13 også tipper jeg. Føler at denne måneden er det ikke håp, selv om det står at man må ha sex innen 48 timer etter positiv test. Og det hadde vi jo, men bare en gang... :forvirret:

De andre månedene har vi liksom hatt litt oftere, og ikke blitt gravid da. Det optimale er jo sex hver annen dag sies det.

Hadde vært så utrolig gøy å fortelle en positiv nyhet på julaften til min kjære, for jeg har IKM 22. desember. :grine:

Merker det tar på alt dette prøvehysteriet, og at alle andre rundt meg blir gravid bare de ser på en mann. Også er jo vi de eneste i vennekretsen som ikke har barn nå, alle andre har fått siste 4 månedene. Utrolig men sant.

Dag 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: forstår deg godt. Det skal være gledelig å ha sex og ikke tvang, og tvang kan jo også være fra en selv. Har selv vært gjennom pp med mer eller mindre sex, men jeg blir like skuffet selv om testen da slår ut negativt. Håper for dere at sex dag 11 var det som skulle til for å skyte blink denne gangen da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle :klem:

Så kjekt å se at det er noen som har lagt igjen hilsen i dagboka mi! :)

Jeg har nå hatt en leserunde i dagbøkene til dere KG damer, og lagt igjen noen spor. Krysser fingrene for at det lykkes å skape en spire for oss nå i desember! :)

Jeg for min del har liten eller ingen tro på at det har klaffet for oss denne måneden.... sex på dag 11 (første dag med positiv eggløsningstest kan vel neppe holde?)

Men selvsagt håper jeg, og blir veeeldig skuffet om mensen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hå! Takk for hilsen i dagboka mi :) Håper det ikke tar lange tiden før du er gravid. Tvi tvi! Og det kan jo være det var full klaff denne gangen. Håper det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Du skal ikke være trist for at det ikke ble mer sex altså. Det kan holde i massevis med 2 ganger altså, og jeg har hørt at svømmerne kan overleve opptil 5 døgn (eller noe slikt) så jeg krysser fingrer jeg for en fantastisk julegave her :)

Stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Tror heller ikke du trenger å være trist for at det ikke ble mer sex. Det kan godt hende at det holdt i massevis og at noe er på gang. Det hadde jo vært en alle tiders julegave. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiababe, Liljen, Gopia :klem:

Takk for hilsen! Alltid kjekt når noen er innom. :)

Tror nok ikke det er en spire i magen nei, har ingen som helst magefølelse for dt. Men håpet er jo selvsagt der, og jeg blir nok like trist denne måneden dersom det ikke klaffer.

Har ingen symptomer heller, bortsett fra stikninger (men det har jeg jo hatt hver gang jeg har trodd jeg har vært gravid).

Også er jeg veldig trett...... men hvem er vel ikke det i dette nitriste været???

Og litt ør noen dager....... men stresset på jobben får skylda for det! ;)

Også er jeg irritabel for tida, temmelig mye faktisk...... men igjen; været får skylda for det!

Også kvisene da som har poppet opp...... men det har de merkelig nok gjort de siste 3 månedene også (og jeg som ALDRI har vært plaget med kviser... :sur: )

Bortsett fra det så har jeg ingen, overhode INGEN følelse på å være gravid denne måneden!!!

Blir uansett godt med juleferie snart. Føler jeg trenger det! Er så hektisk på jobben for tiden, føler jeg blir spist opp. Og som flere andre har skrevet i sine dagbøker, så er nok jeg også en som ikke klarer å si nei når noen spør, og som dermed ofte får altfor mange oppgaver på meg. At ikke de kan se at nå er det snart nok??? Jeg har ikke en sjanse i havet til å følge opp alt som jeg skal følge opp....... :tristbla: Er fryktelig sliten for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Høres ut som om du fortjener en juleferie ja :) Viktig å slappe av litt innimellom. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å si nei til jobb, men noen ganger må man bare. Du må ta vare på deg selv vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Høres ut som du trenger ferie ja. Ikke bra å stresse for mye. Det kan kanskje være en av årsakene til at du har fått kviser? Jeg bruker å få kviser /utslett hvis jeg stresser for mye med skole, jobb osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

signerer di andre jeg; nå trenger du ferie :) Passe på deg selv nå.

Høres spennende ut her ja :hoppe: Når er IKM??

*følger med og krysser fingrer og tær*

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress ned, og slapp av når du endelig får en velfortjent juleferie.

Ha en fin dag i dag :klem: .

Selv om du ikke har noen følelse av å være gravid, skal man aldri gi opp håpet før man har fått bekreftet at man ikke er det. Lykke til, og når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe, Gopia, Liljen og Belle :klem:

Kjekt å se at så mange har vært innom! :)

Fredags kveld satt jeg barnevakt for min nevø på 2,5 år og niese på 6 uker. Utrolig kjekt. Vi lå over og tok oss av dem også om morgenen frem til ca kl. 13 slik at foreldreen kunne få sove ut. Ønske om barn ble ikkemindre av den grunn nei! ;) Sambo smilte til meg og sa at jeg var så flink med barn. Det varmet! :) Håper vi klarer å lage en vi også da, det tar visst bare litt lengre tid enn for de andre rundt oss virker det som. Vi har tenkt å bestille time til legen like over nyttår hvis det ikke har skjed noe denne måneden. Jeg nærmer meg 31 år, og føler ikke jeg har så veldig god tid på meg.

Selv om vi offisielt bare er inni 5 pp. så har vi vært uforiktige i godt over 1 år.

Min IKM er 22. desember. Har egentlig ikke noen god følelse jeg. Har INGEN symptomer ennå, og kroppen oppfører seg akkurat på samme måte som om jeg skal få mensen hvertfall. Ømme pupper er vel hovedsymptomet, men det får jeg alltid.

Det er så mange som spør når vi skal få små nå, og det er nesten litt belastende. Jeg kommer nok til å begynne å si at vi har prøvd en stund nå, men at det ikke har klaffet. Så tenker jeg at det roer seg med spørringen hvertfall!

Ha en god søndag til alle dere som er innom dagboka mi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...