Lib Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte denne fra Chanel i dag, i håp om å matche den lyseste fargen i Spices skrinet (som jeg alltid bruker opp først !) Er lei av å kjøpe hele skrinet kun for å få den lyse fargen som jeg bruker til hverdags. Jeg bruker jo de andre fargene også så klart, men ikke så ofte som den lyse. Link Ser at de har fått inn igjen Ruban Perle fra Chanel på SN igjen. Min ble tom for leeenge siden, så gikk den ut av produksjon, men nå er den endelig på plass igjen Må bestille i dag. Kjøpte shampo i dag (den samme som jeg alltid bruker), og noen små søte strass øredobber fra Accessorize. Søsteren min (14 år) er på vinterferiebesøk i hovedstaden i dag og i morgen, og da er det klart det blir litt shopping.Men er ikke noe gøy å kjøpe klær når jeg er på slankern, så da blir det litt stæsj i stedet. Håper imidlertid å finne en jeans i morgen. Endret 1. mars 2007 av Lib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mars 2007 #82 Del Skrevet 2. mars 2007 Du får skrike ut om dere får noen lekre sko i strl. 42 da, Lib Så koselig med shopping sammen med lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skal si fra jeg Tusle Ble ikke jeans i dag, men kjøpte en grå cardigan fra Vero Moda og to basic t-skjorter (1 hvit og 1 grå) fra BikBok. Alt i str. M :) (slanking virker) Kjøpte litt mer stæsj også; Bodybutter og dusjsåpe i mango-duft fra BodyShop. Er litt sånn tullete luksus, men veldig deilig allikevel Kjøpte også hårvoks til kjæresten som har jobbet 11-12 timer hver dag denne uken, så gjett om han blir glad når han kommer hjem i dag. Hentet LF pakke på posten i dag, ikke noe spennende egentlig, bare min faste balsam som jeg hadde bestilt. Apropos hår, fikk bestilt frisørtime til mandag i dag, og det skal bli så deilig å få tynnet det skikkelig og ta noen freshe striper Har bestilt shampo og balsam til kjæresten fra LF for snart 14 dager siden, men det har sikkert blitt stoppet i tollen, for det har enda ikke dukket opp Nå skal jeg vaske og rydde leiligheten til ost&vin kveld med gode venner i morgen, men først skal jeg dusje (vært på spinning ), og smøre meg inn med deilig mango krem. God helg alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 9. mars 2007 I går kjøpte jeg disse på jobben, har jo ventet på de så lenge. Og selv om jeg er litt ferdig med den verste rosa dilla, så er de fryktelig søte til en jeans og rosa cardigan. Jeg kjøpte også hestesko Har bare et eneste antrekk som de passer til, men samler man på sko, så samler man på sko ! Til min søster kjøpte jeg hundesko, hun har ønsket seg de så veldig. Og jeg er jo så snill Jeg skal også kjøpe pums og yogasneaker, men må fordele kostnadene litt utover Kjede fra Oasis kjøpte jeg også i går, har sett på det lenge og det bare måtte jeg ha Også var så fint også, så måtte kjøpe det og Denne sikler jeg på, sølv og metallic er jo stoore farger nå til våren ! Tror jeg skal kjøpe dette skjørtet til svigermor sitt 50 års lag neste helg. Det får være neste ukes prosjekt Ha en fin helg alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. mars 2007 #85 Del Skrevet 9. mars 2007 Så fine hestesko! Jeg vil og ha..... Hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 9. mars 2007 Rosenrød: De koster 500 kr ! Akkurat kommet i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 24. mars 2007 Nå som jeg snart skal slutte på min kjære skobutikk (ferdig utdannet, må vel ut i "ordentlig"jobb...), må jeg lage en liste over alle skoene jeg skal kjøpe før jeg slutter: Yogasneaker Søte lysegule sko Søte rutete sko Enkle sandaler Hundetannsko Disse, men i sølv Disse i gråsort Det var foreløpig det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. mars 2007 #88 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg var innom "min" Biancobutikk her forleden for å se etter de hesteskoene, og så hadde dem de ikke Var kjempedårlig utvalg, kun sko på salg til 100 kroner og sånt. Gleeder meg til feriepengene kommer, da skal jeg på skikkelig skoshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) I dag fikk jeg endelig tak i Madonna-tørklet (hvitt/sort) på nett !! Takk til Miracl3 som tipset meg :bukke: I dag har jeg også kjøpt Yoga sneaker på jobben. Litt trege kanskje, men fantastisk deilige å gå i Var på Gina T på i går, der var det mye fint ! Men jeg tror jeg blir litt blendet av at det er så nytt og spennende liksom.. Kjøpte meg en korallfarget trikot (som jeg også vil ha i lys gult..), en sort smal bukse, og to hettejakker; en sort til treningsbruk, og en lysegul og hvitstripet til påskeferie Må tilbake å kikke litt i morgen også,tror jeg... Har helt dilla på gult om dagen, alt jeg ser som er gult tenker jeg bare "Nhååå..." inni meg. Har vært og sett på en lys gul kortermet cardigan på Bik Bok i dag, ender med at jeg kjøper den i morgen tror jeg.. Også må jeg kjøpe disse og disse. Tror jeg er i påskestemning jeg Endret 27. mars 2007 av Lib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. mars 2007 #90 Del Skrevet 27. mars 2007 I dag fikk jeg endelig tak i Madonna-tørklet (hvitt/sort) på nett !! Takk til Miracl3 som tipset meg :bukke: Har helt dilla på gult om dagen, alt jeg ser som er gult tenker jeg bare "Nhååå..." inni meg. Har vært og sett på en lys gul kortermet cardigan på Bik Bok i dag, ender med at jeg kjøper den i morgen tror jeg.. Også må jeg kjøpe disse Tror jeg er i påskestemning jeg ← Heldige du som fikk tak i tørkle! Jeg og vil ha!! Håper de får inn flere... Var utrolig stilig det første gulet paret du linket til. De har jeg ikke sett før... Hmm! Tror jeg må innom Bianco en tur en av dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 27. mars 2007 Var utrolig stilig det første gulet paret du linket til. De har jeg ikke sett før... Hmm! Tror jeg må innom Bianco en tur en av dagene... ← De finnes i mange farger, hvitt, rødt, turkis, og gult da. 450 kr. Skikkelig sommerlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. mars 2007 #92 Del Skrevet 28. mars 2007 De finnes i mange farger, hvitt, rødt, turkis, og gult da. 450 kr. Skikkelig sommerlige ← Å, så spennende! Må sjekkes ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 14. april 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 14. april 2007 Seneste skokjøp: Nyydelige pumps Disse, men i grått Sistnevnte er kanskje ikke typisk sommersko,men jeg har ventet så lenge på at de skulle komme inn igjen at jeg bare måtte... Gina Tricot innkjøp: Lisa Tunic topp i lys gul (Har vel snart alle fargene..) Lys gul cardigan (det er noe med meg og lys gult om dagen.. ) Shoppingen på Gina var mest trøsteshopping, hadde akkurat vært til min første voksing (legger og armhuler) AU AU AU !!! Fryktelig vondt.. Men var verdt det. Bestilte også ny time om 3 uker, denne gangen med brazilian.. Kan forresten anbefale Waxing Palace i Parkveien i Oslo. Nystartet, kjempetrivelig dame som driver det. Og billig - armhuler kr. 100 og legger kr.100 I dag er jeg solbrent. Så ille at jeg faktisk måtte si at jeg var syk på jobb i dag. Tok 32 min sol på Sunpoint i Parkveien i går, og de solrørene må være helt vanvittig sterke for jeg tåler normalt solen godt ! Ansiktet mitt er knall rødt, og helt opphovnet. Er faktisk litt redd for at det ikke skal bli normalt noen gang, eller at jeg har ødelagt noen pigmenter, hud etc. Så nå sitter jeg her med kortison i hele ansiktet, mens samboer er ute å kjøper aftersun, aloe vera og yoghurt naturell. Det lå ikke akkurat an til å bli en super helg, er inne i avslutningsfasen på hovedoppgaven, og skulle jobbe med den i kveld mens samboer er på fest Men nå synes jeg jo bare ekstra synd på meg selv.. Supert vær ute, jeg sitter inne solbrent og skriver oppgave. Skulle ta en pause for litt siden å stryke sengetøy (...), også veltet jeg en kaffekopp over alt sengetøyet slik at alt må vaskes på nytt Ha en fin helg alle sammen. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. april 2007 #94 Del Skrevet 14. april 2007 Uff, det var litt av en start på helgen! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. april 2007 #95 Del Skrevet 14. april 2007 Uff, så uheldig du er da! God bedring! Fine ankelstøvletter forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 14. april 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 14. april 2007 Takk for omtanke Frk.Grønn og Karamba ! Hører mye bra om Versace Bright Crystal - parfyme her inne, tror den må testes ut.. Noen som vet hvordan den er ? Mild, blomsterduft, krydder etc. * Kikke innom Ellos-sidene en tur tror jeg..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2007 #97 Del Skrevet 20. april 2007 Du som jobber på Bianco, er alle skoene som ligger på nettsiden ute i butikkene nå? Eller er det ting som kommer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. april 2007 #98 Del Skrevet 20. april 2007 Du som jobber på Bianco, er alle skoene som ligger på nettsiden ute i butikkene nå? Eller er det ting som kommer også.. ← Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 20. april 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 20. april 2007 Hovedsaklig er det sko som er i butikkene som ligger på nettet. Kan være enkelte modeller som vi får om 2 uker etc., mens ellers skal alt være i butikk. Det som er problemet for kundene er jo at ettersom butikkene er franschise, kan de enkelte butikkene ta inn akkurat hvilke sko de vil. Så det som er på Karl Johan-butikken er feks ikke garantert på butikken i Kristiansand, for eksempel. Så kan det jo variere med fargene, en butikk velger å ta inn en sko i 4 farger, mens en annen velger å ta den inn kun i 1 farge. Reiser på innkjøp til Danmark i morgen, hvor jeg skal plukke ut høstkolleksjonen til min butikk. Det er alltid spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. april 2007 #100 Del Skrevet 21. april 2007 Reiser på innkjøp til Danmark i morgen, hvor jeg skal plukke ut høstkolleksjonen til min butikk. Det er alltid spennende ← Så spennende!! Du må gi tilbakemelding om hva som kommer til høsten. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå