Karamba Skrevet 31. desember 2006 #61 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. desember 2006 #62 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår, Lib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 31. desember 2006 #63 Del Skrevet 31. desember 2006 godt Nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #64 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 2. januar 2007 Og da var det nye året i gang, med nye muligheter, ikke minst på shoppingfronten Men - jeg har lovet kjæresten min å ta meg sammen i år hva gjelder shopping, så det blir vel ikke de helt store utskeielsene på den fronten fremover Men vi skal spare egenkapital til bil dette året, så det krever vel litt innsats fra min side også Gleder meg til jeg blir ferdig utdannet i juni, og får meg en ordentlig jobb ! For da slipper jeg å starte 2008 med varetelling første nyttårsdag ! Det er et sant helvete..Skikkelig trøtt og fyllesyk etter nyttårsaften startet vi varetelling sent i går kveld, og har telt i hele natt, tilsammen jobbet jeg i 14 timer ! Så nå er jeg som en zombi, har fått sovet litt, men er redd for å ikke få sove til natten igjen. Ikke noe shopping i 2007 ennå, altså, men svingte innom Oasis på OC på vei hjem fra jobb i sted, og der drev de og utvidet salget slik at det er salg på hverdagsklær også Får ta en tur innom i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 5. januar 2007 Endelig litt SHOPPING I går kjøpte jeg på Oasis: Cardigan Sort cardigan med hvite prikker ( Finner ikke igjen bildet..) Kjøpte på BikBok: Sort tynn ullgenser med v-hals Bestilte fra HM: Cardigan Bluse Bestilte fra Norli : Skolebok Bursdagsgave til mamma Bestilte fra LF: Shampo Balsam Fantastisk deilig å shoppe litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 9. januar 2007 I dag må jeg bare skryte litt av meg selv, for nå står jeg på farten ned for å melde meg inn på SATS Har ikke trent jevnlig siden i sommer.. (bare en desperat joggetur nå og da) Så det skal bli deilig å komme i gang igjen ! Er det noen andre her som trenger/har trent i SATS Spektrum ? Lurer litt på hvordan det er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg fikk B på en jusseksamen jeg hadde rett før jul Denne uken kunne ikke startet bedre (selv om jeg skal på jobb i 9 timer nå..) I dag skal jeg shoppe nye puter til sengen på Princess og en ansiktskrem til mamma som har bursdag på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 18. januar 2007 I dag skal vi ha verdivurdering av leiligheten for å få refinansiert lånet. Vi kjøpte på et meget heldig tidspunkt for litt over to år siden, og vet at leiligheten har steget masse i verdi. Så nå håper vi på å få refinansiert slik at foreldrene våre slipper å stå som kausjonister lenger, og at vi får kjøpt ny flatskjerm Så slenger vi vel på litt penger til å shoppe for tenker jeg Blir skikkelig spennende når megler kommer etterpå iallefall, og jeg skal hente H&M pakke i dag også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 26. januar 2007 Nesten alt ble returnert i H&M pakke.. Tror jeg må ha vært full når jeg bestilte ! Masse var ganske stygt, noe passet rett og slett ikke min stil, samt en herlig miks av for stort/for lite. Beholdt bare denne. Kunne kanskje sendt den tilbake også, men jeg har lite hvitt jeg kan bruke under cardigans etc. Var innom Oasis i går, og kjøpte en slags sort omslagsgenser som jeg har siklet på en stund nå (fant ikke bilde). Den kostet over 500 kr, men det er verdt det, den satt kjempefint på ! Har lyst på en ny sort bukse i dag, så får se om jeg finner etter jobb. Vi skal ute å spise med venner på Fridays i dag, så trenger et par timer i sengen etter jobb før vi skal ut. Var nemlig på fest på skolen i går, og er ikke helt fit for fight i dag akkurat... Men nå må jeg reise på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #71 Del Skrevet 26. januar 2007 Så dumt at nesten ingenting passet/falt i smak av det du bestilte! Jeg har fått pakke i dag, håper jeg er heldigere med det som jeg har bestilt... Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 26. januar 2007 Kos deg du også Karamba I dag har jeg kjøpt ny Touche Eclat concealer fra YSL (er helt avhengig, og får faktisk en vond følelse i magen hver gang jeg prøver å trykke ut mer fra den og den er tom ! Er så redd for at parfymeriet skal være tomme når jeg trenger, og jeg må klare meg uten - for det går nok ikke ) og en helflaske med Bacardi Razz, så tror det kan bli en fiiin helg Har bestilt cardigan fra H&M også, men den er forsinket i leveringen. Krysser fingerene for at den er fin God helg alle sammen - kjæresten min har kjøpt seg XBOX i dag, så lurer på hvor moro vi får det i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi oi oi.. Lenge siden jeg har vært innom her Har hatt fullt opp med jobb og skole og trening (!) i det siste, men i dag har jeg en "fri"dag (det vil si fri fra jobb, men fortsatt hovedoppgave å skrive på og eksamen å lese til...) Vært lite shopping i det siste, men skal hente H&Mpakke,LF pakke og SN pakke på posten nå Så da skal jeg kose meg, kommer tilbake med rapport senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 25. februar 2007 Disse har jeg akkurat kjøpt meg på jobben nå ! Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til, men de er jo bare skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. februar 2007 #75 Del Skrevet 25. februar 2007 Linken din fungerer ikke, og jeg er nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. februar 2007 #76 Del Skrevet 25. februar 2007 Det var noen // og www'er for mye i linken, sånn ser de ut: Sko (for jeg ble veldig nysgjerrig jeg også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. februar 2007 #77 Del Skrevet 25. februar 2007 itla ordner opp! Det er bra Likte skoene veldig godt, Lib! Heldiggris som jobber i skobutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk itla, bra du ordner opp Skjønne sko, men totalt ubrukelig Gleder meg til disse kommer inn snart, de er også skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. februar 2007 #79 Del Skrevet 27. februar 2007 Skulle ønske skobutikker kunne ta inn strl. 42. Jeg er midt mellom 41 og 42, er skoen litt bred så sitter den som støpt. Er den smal så Er jo mange jenter/damer som har litt bred fot og som må bruke 42. Jeg som har skodilla, og aldri finner noe. Det var dagens fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 27. februar 2007 Skjønner deg godt Tusle ! Vi tar nesten aldri inn str. 35 eller 42, fordi vi alltid glemmer at vi har de i de str, så blir det en rest. Kanskje flere butikker også tenker slik ? Men av og til er jo sko store i str (ser det oftere og oftere for "min" butikk iallefall), og da er det jo muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå