Gå til innhold

Confessions of a shopoholic..

Lib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da var det nye året i gang, med nye muligheter, ikke minst på shoppingfronten ;)

Men - jeg har lovet kjæresten min å ta meg sammen i år hva gjelder shopping, så det blir vel ikke de helt store utskeielsene på den fronten fremover :forvirret: Men vi skal spare egenkapital til bil dette året, så det krever vel litt innsats fra min side også ;)

Gleder meg til jeg blir ferdig utdannet i juni, og får meg en ordentlig jobb ! For da slipper jeg å starte 2008 med varetelling første nyttårsdag ! Det er et sant helvete..Skikkelig trøtt og fyllesyk etter nyttårsaften startet vi varetelling sent i går kveld, og har telt i hele natt, tilsammen jobbet jeg i 14 timer ! Så nå er jeg som en zombi, har fått sovet litt, men er redd for å ikke få sove til natten igjen.

Ikke noe shopping i 2007 ennå, altså, men svingte innom Oasis på OC på vei hjem fra jobb i sted, og der drev de og utvidet salget slik at det er salg på hverdagsklær også :) Får ta en tur innom i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag må jeg bare skryte litt av meg selv, for nå står jeg på farten ned for å melde meg inn på SATS :klappe:

Har ikke trent jevnlig siden i sommer.. :sjenert: (bare en desperat joggetur nå og da) Så det skal bli deilig å komme i gang igjen !

Er det noen andre her som trenger/har trent i SATS Spektrum ? Lurer litt på hvordan det er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk B på en jusseksamen jeg hadde rett før jul :hoppe:

Denne uken kunne ikke startet bedre (selv om jeg skal på jobb i 9 timer nå..)

I dag skal jeg shoppe nye puter til sengen på Princess og en ansiktskrem til mamma som har bursdag på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha verdivurdering av leiligheten for å få refinansiert lånet. Vi kjøpte på et meget heldig tidspunkt for litt over to år siden, og vet at leiligheten har steget masse i verdi. Så nå håper vi på å få refinansiert slik at foreldrene våre slipper å stå som kausjonister lenger, og at vi får kjøpt ny flatskjerm :) Så slenger vi vel på litt penger til å shoppe for tenker jeg :ler:

Blir skikkelig spennende når megler kommer etterpå iallefall, og jeg skal hente H&M pakke i dag også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nesten alt ble returnert i H&M pakke.. Tror jeg må ha vært full når jeg bestilte ! Masse var ganske stygt, noe passet rett og slett ikke min stil, samt en herlig miks av for stort/for lite. Beholdt bare denne. Kunne kanskje sendt den tilbake også, men jeg har lite hvitt jeg kan bruke under cardigans etc.

Var innom Oasis i går, og kjøpte en slags sort omslagsgenser som jeg har siklet på en stund nå (fant ikke bilde). Den kostet over 500 kr, men det er verdt det, den satt kjempefint på !

Har lyst på en ny sort bukse i dag, så får se om jeg finner etter jobb. Vi skal ute å spise med venner på Fridays i dag, så trenger et par timer i sengen etter jobb før vi skal ut. Var nemlig på fest på skolen i går, og er ikke helt fit for fight i dag akkurat...

Men nå må jeg reise på jobb... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at nesten ingenting passet/falt i smak av det du bestilte!

Jeg har fått pakke i dag, håper jeg er heldigere med det som jeg har bestilt...

Kos deg i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg du også Karamba :)

I dag har jeg kjøpt ny Touche Eclat concealer fra YSL (er helt avhengig, og får faktisk en vond følelse i magen hver gang jeg prøver å trykke ut mer fra den og den er tom ! Er så redd for at parfymeriet skal være tomme når jeg trenger, og jeg må klare meg uten - for det går nok ikke :ler: ) og en helflaske med Bacardi Razz, så tror det kan bli en fiiin helg :)

Har bestilt cardigan fra H&M også, men den er forsinket i leveringen. Krysser fingerene for at den er fin :)

God helg alle sammen - kjæresten min har kjøpt seg XBOX i dag, så lurer på hvor moro vi får det i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oi oi oi.. Lenge siden jeg har vært innom her :sjenert:

Har hatt fullt opp med jobb og skole og trening (!) i det siste, men i dag har jeg en "fri"dag (det vil si fri fra jobb, men fortsatt hovedoppgave å skrive på og eksamen å lese til...)

Vært lite shopping i det siste, men skal hente H&Mpakke,LF pakke og SN pakke på posten nå :) Så da skal jeg kose meg, kommer tilbake med rapport senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

Skulle ønske skobutikker kunne ta inn strl. 42. Jeg er midt mellom 41 og 42, er skoen litt bred så sitter den som støpt. Er den smal så :sur: Er jo mange jenter/damer som har litt bred fot og som må bruke 42. Jeg som har skodilla, og aldri finner noe.

Det var dagens fra meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt Tusle !

Vi tar nesten aldri inn str. 35 eller 42, fordi vi alltid glemmer at vi har de i de str, så blir det en rest. Kanskje flere butikker også tenker slik ? Men av og til er jo sko store i str (ser det oftere og oftere for "min" butikk iallefall), og da er det jo muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...