Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #101 Del Skrevet 2. november 2006 *fnis* Jeg er positiv, helt frem til skolealder trodde jeg at sangen het "Her kommer Pippi Langpupp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #102 Del Skrevet 2. november 2006 *smører med antisæggekrem og forventer å få spenstige kulerunde pupper innen jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #103 Del Skrevet 2. november 2006 *smører med antisæggekrem og forventer å få spenstige kulerunde pupper innen jul* ← Vet ikke helt, jeg. Selv har jeg gjødslet i mange år, uten ønsket vekst. Bortsett fra hentehåret, da, som blir lengre og lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #104 Del Skrevet 2. november 2006 Hva har du gjødslet med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. november 2006 #105 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis det skal bli noe sommer eller host eller noenting maa du drive skikkelig fagforeningsknusing saa det ikke er mulig aa true med aa streike paa flyavganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #106 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hvis det skal bli noe sommer eller host eller noenting maa du drive skikkelig fagforeningsknusing saa det ikke er mulig aa true med aa streike paa flyavganger ← Fagforeningen her er grundig knust. Litt mer usikker på hvordan du ligger an der borte i EU. Ta på deg en bikini (den trenger ikke være veldig stor) og vent så lenge, så skal jeg se om ikke vi har en eller annen krem til overs. Endret 2. november 2006 av Alf Kaida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2006 #107 Del Skrevet 2. november 2006 Fagforeningen her er grundig knust. ← Pingleforening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #108 Del Skrevet 2. november 2006 Pingleforening! ← Jepp. Norsk pingleforening (NPF), region Sør. En etisk uavhengig og partipolitisk uansvarlig fagbevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #109 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hva har du gjødslet med da? ← Rosenrot, tørket reinsdyrpenis og mange mellomlandinger på Vi(a)gra. Endret 2. november 2006 av Alf Kaida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #110 Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje rinsdyrpenisen ikke burde vært tørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #111 Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje rinsdyrpenisen ikke burde vært tørket. ← Mulig, det bare skjedde liksom i kjølvannet av annen tørking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. november 2006 #112 Del Skrevet 2. november 2006 Fagforeningen her er grundig knust. Litt mer usikker på hvordan du ligger an der borte i EU. Ta på deg en bikini (den trenger ikke være veldig stor) og vent så lenge, så skal jeg se om ikke vi har en eller annen krem til overs. ← Fikser du det slik at det ikke blir streik i dag, kan jeg gjerne droppe bikinien, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #113 Del Skrevet 2. november 2006 Fikser du det slik at det ikke blir streik i dag, kan jeg gjerne droppe bikinien, jeg. ← Her, kjære venner og dere to andre, her ser dere et klassisk eksempel på hvordan en enkel og ganske tilforlatelig setning brått kan medføre uhorvelige mengder med ny motivasjon og glød. Dette til orientering. (Og om det blir streik, så kan jo jeg fly. Som nicket tilsier er jeg god til å fly, selv om jeg ikke alltid stopper der det var planlagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. november 2006 #114 Del Skrevet 2. november 2006 Da setter jeg min lit til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #115 Del Skrevet 2. november 2006 Din ørkenrotte← *tolker forrige utsagn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #116 Del Skrevet 2. november 2006 Da er ny badetanga på plass, også den på salg. Det ble leopardmønstret igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2006 #117 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, du kan få låne gummistøvlene mine til, da matcher du tangaen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #118 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, du kan få låne gummistøvlene mine til, da matcher du tangaen din! ← Det du egentlig prøver å si, er at ukens ord does not leap to mind..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. november 2006 #119 Del Skrevet 2. november 2006 Da blir det nakenbading hele sommeren! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #120 Del Skrevet 2. november 2006 Da blir det nakenbading hele sommeren! :kys_2: ← Jeg tar med nyinnkjøpt tanga og mobiltelefonen, så blir vi fort kjendiser vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå