Gå til innhold

ALF KAIDAS SOMMERDAGBOK


Gjest Alf Kaida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alf Kaida
:vinke:

Innom og hilser på. Du hadde så fin tittel på boka di. Det er jo jaggu meg julebøker opp og i mente her inne  :ler:

Ja, det er enkelte her ine som går rett fra julistemning til julestemning. JEg synes det er greit å markere en motvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh! Endelig et fornuftig menneske, som ser litt lenger enn til jul! :klappe:

:klem:

Kosekosekose! :kys_2:

Jeg driver og trener rumpeballene mine for harde livet med tanke på bikinisesongen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Jeg driver og trener rumpeballene mine for harde livet med tanke på bikinisesongen.  :sjarmor:

Aah, en innsatsvilje mange kan ta lærdom av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Helt stum og kjempeimpregnert, øhh imponert.

Apropos impregnert, jeg glemte å nevne at hagemøblementet også har fått en omgang. En omgang impregnering, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos impregnert, jeg glemte å nevne at hagemøblementet også har fått en omgang. En omgang impregnering, altså.

Ja det var jammen på tide. Er jo bare et halvår til du kan bruke de :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Ja det var jammen på tide. Er jo bare et halvår til du kan bruke de  :ler:

Og det anses av mange som en fordel at de ikke blir fulle av jordslag etc gjennom en kjølig og fuktig sørlandsvinter, derav impregnering både høst og vår. Mulig det er unødvendig, men møblementet holder seg i hvert fall utrolig mye bedre enn meg.

(Pokker, der røyk imponeringen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det anses av mange som en fordel at de ikke blir fulle av jordslag etc gjennom en kjølig og fuktig sørlandsvinter, derav impregnering både høst og vår. Mulig det er unødvendig, men møblementet holder seg i hvert fall utrolig mye bedre enn meg.

(Pokker, der røyk imponeringen!)

Neida, fortsatt imponert jeg. Man blir bare bedre og bedre med årene. Tror jeg da... Nei forresten jeg vet. Heeelt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Neida, fortsatt imponert jeg. Man blir bare bedre og bedre med årene. Tror jeg da... Nei forresten jeg vet. Heeelt sikkert.

Hvilket betyr at vi neste sommer blir enda bedre enn vi var sist sommer. Ikke rart jeg startet denne viktige tråden, med andre ord!

Kombinasjonen av mimre- og planleggingsmodus er ikke dum, faktisk!

*trener (rumpe)ballene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...