Gå til innhold

ALF KAIDAS SOMMERDAGBOK


Gjest Alf Kaida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alf Kaida
*smører med antisæggekrem og forventer å få spenstige kulerunde pupper innen jul*

Vet ikke helt, jeg. Selv har jeg gjødslet i mange år, uten ønsket vekst. Bortsett fra hentehåret, da, som blir lengre og lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

:kjempesinna: Hvis det skal bli noe sommer eller host eller noenting maa du drive skikkelig fagforeningsknusing saa det ikke er mulig aa true med aa streike paa flyavganger :kjempesinna:

:frustrert::sinna::sjokkbla::kvalm::sad::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
:kjempesinna: Hvis det skal bli noe sommer eller host eller noenting maa du drive skikkelig fagforeningsknusing saa det ikke er mulig aa true med aa streike paa flyavganger  :kjempesinna:

:frustrert:  :sinna:  :sjokkbla:  :kvalm:  :sad:  :sjokkbla:

Fagforeningen her er grundig knust. Litt mer usikker på hvordan du ligger an der borte i EU. Ta på deg en bikini (den trenger ikke være veldig stor) og vent så lenge, så skal jeg se om ikke vi har en eller annen krem til overs.

Endret av Alf Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alf Kaida
Hva har du gjødslet med da?

Rosenrot, tørket reinsdyrpenis og mange mellomlandinger på

Vi(a)gra.

Endret av Alf Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Fagforeningen her er grundig knust. Litt mer usikker på hvordan du ligger an der borte i EU. Ta på deg en bikini (den trenger ikke være veldig stor) og vent så lenge, så skal jeg se om ikke vi har en eller annen krem til overs.

Fikser du det slik at det ikke blir streik i dag, kan jeg gjerne droppe bikinien, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Fikser du det slik at det ikke blir streik i dag, kan jeg gjerne droppe bikinien, jeg.

Her, kjære venner og dere to andre, her ser dere et klassisk eksempel på hvordan en enkel og ganske tilforlatelig setning brått kan medføre uhorvelige mengder med ny motivasjon og glød.

Dette til orientering.

(Og om det blir streik, så kan jo jeg fly. Som nicket tilsier er jeg god til å fly, selv om jeg ikke alltid stopper der det var planlagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alf Kaida
Jøss, du kan få låne gummistøvlene mine til, da matcher du tangaen din! :ler:

Det du egentlig prøver å si, er at ukens ord does not leap to mind..?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...