Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #81 Del Skrevet 2. november 2006 Et glass rødvin gjør nok samme susen. ← *noterer så det spruter. Blekket, altså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #82 Del Skrevet 2. november 2006 *noterer så det spruter. Blekket, altså* ← Ikke solkremen/rynkekremen? Deilig med tykk kremete konsistens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #83 Del Skrevet 2. november 2006 Deilig med tykk kremete konsistens? ← Nok en gang lurte jeg på om du kjenner meg IRL. Men så slo det meg at det nok var kremen du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #84 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #85 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg fortjener det sikkert, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #86 Del Skrevet 2. november 2006 Jada, det var nok kremen jeg mente. Men - er det noe om deg selv du prøver å fortelle her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #87 Del Skrevet 2. november 2006 Oida, kanskje du trenger mere rødvin / nitro ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #88 Del Skrevet 2. november 2006 Jada, det var nok kremen jeg mente. Men - er det noe om deg selv du prøver å fortelle her? ← Sånn apropos krem, mener du? At jeg er en fløtepus som gradvis stivner ved pisking? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #89 Del Skrevet 2. november 2006 Nå har jeg fulgt etter deg tilbake hit igjen! Er du stiv uten pisking sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #90 Del Skrevet 2. november 2006 Er du stiv uten pisking sier du? ← Ja, faktisk. Får se om det hjelper med et (varmt denne gang, og i godt selskap) bad. I morgen (senere i dag, that is) er det snart sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #91 Del Skrevet 2. november 2006 Ja jøss, nå er vi allerede en dag nærmere sommeren! Men nå må jeg krype under dyna for en stund. Nattinatt, sov godt og drøm søtt!! :kys_2: (*smører inn rumpen etc med nattkrem*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #92 Del Skrevet 2. november 2006 Aah, sommervarmen brer seg. I andre land, dog, men likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2006 #93 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, jeg kjenner noen som skal kjenne på den følelsen fra i ettermiddag... *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #94 Del Skrevet 2. november 2006 Du har fått meg rett i sommer modus du nå! Nå har jeg bestilt time for voksing, tan spray, bleking av hår og tenner. Push up bh som jeg selvfølgelig ikke trenger er kjøpt inn og jeg føler meg på topp! Hmm, bare så synd at ikke noen ser alt dette fantastiske under tykk jakke og stort skjerf. Jeg morer meg med tanken på at alle jeg møter, ikke aner hva de går glipp av! Det er sommer det er sol og det er søndag!... *ser meg i speilet og noterer meg at jeg er glad for at det er november..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #95 Del Skrevet 2. november 2006 Du har fått meg rett i sommer modus du nå! Nå har jeg bestilt time for voksing, tan spray, bleking av hår og tenner. Push up bh som jeg selvfølgelig ikke trenger er kjøpt inn og jeg føler meg på topp! Hmm, bare så synd at ikke noen ser alt dette fantastiske under tykk jakke og stort skjerf. Jeg morer meg med tanken på at alle jeg møter, ikke aner hva de går glipp av! Det er sommer det er sol og det er søndag!... *ser meg i speilet og noterer meg at jeg er glad for at det er november..* ← Rart med det, men det innlegget satte meg rett i både sommer- og annet modus. Fankerns jakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #96 Del Skrevet 2. november 2006 *kaster jakka og venter spendt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #97 Del Skrevet 2. november 2006 *kaster jakka og venter spendt* ← Svarte, snart tom for nitroglyserin! Hjertet har IKKE godt av denne tråden, men ut fra en totalvurdering blablablabla... *utilbørlig sikling og andre unevnelige, små reaksjoner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #98 Del Skrevet 2. november 2006 Brrrrrrr fryser!!! Knepper jakka godt igjen.. Skuffa over over Oslo i november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #99 Del Skrevet 2. november 2006 Brrrrrrr fryser!!! Knepper jakka godt igjen.. Skuffa over over Oslo i november! ← Flere grunner til at jeg gleder meg til sommeren, altså. Mangel på Sillajakke, blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2006 #100 Del Skrevet 2. november 2006 Anti-rynkekrem på ballene høres da fornuftig ut! ← Ikke antirynkekrem der Loffen. AntiSÆGGEkrem må det være. Vurderer det på puppene..... Hmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå