Gå til innhold

Herregud for en fjollete bolig annonse


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wilma til Fred

:hoho:

Quote: "På lune vinterkvelder samles familien rundt peisen, på solrike sommerdager spiller familien håndball på den store terrasse. Kjellerstuen har flisbelagt gulv og vegger med trepanel, med andre ord trenger man ikke bekymre seg når familiens små rabagaster leker litt ekstra"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det var jo ikke måte på hvor flott dette var. Er det virkelig slik at gjennomsnittsfamilier spiller håndball på terassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, teksten var jo skrevet på en veldig personlig og malerisk måte, men syns ikke det var så ille. Ikke akkurat nøktern og punktvis oppramsing, men greit nok. ;)

Kanskje litt drøyt med "...underholde gjestene dine akkompagnert utsikt over..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Quote: "På lune vinterkvelder samles familien rundt peisen, på solrike sommerdager spiller familien håndball på den store terrasse. Kjellerstuen har flisbelagt gulv og vegger med trepanel, med andre ord trenger man ikke bekymre seg når familiens små rabagaster leker litt ekstra"

:ler: kanskje litt sært ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Skal man selge noe, så må det jo fremstå som så attraktivt som mulig ;)

Men annonsen bryter likevel helt klart med sjangeren "boligannonse" for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Teksten var kanskje i lengste laget ja, og veldig beskrivende! :ler:

Men jeg reagerte faktisk mest på bildene. Merkelig utvalg, med meningsløse fokuseringer på detaljer og overdreven bruk av vidvinkel, og bare noen få rom som var representert. I tillegg var jo huset et lite "furuhelvete", med en stygg "hvitvask" av panelet i den ene stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil di flytte?  :ler:

Kanskje de har lagt opp? (håndballspillingen) :ler:

Likte hovedstua veldig godt i det huset! men resten ble litt for pompøst og lissom-glamourøst blandet med bonderomantikk for meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pompøse greier, ja. Kanmskje noe for Ari og Mãrtha hvis de skal flytte en gang?

:ler::ler::ler:

Måtte vel være midt i blinken for dem... Synes jeg ser Ari i full fart med håndballen...

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bellatrix
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8615099

Denne boligen er fra samme meglerhus, og har fakstisk en ENDA BEDRE tekst! :ler:  Heldigvis er huset ganske bra.

*lurer på om Ari faktisk har fått seg jobb?*

:ler: Fin og fjong skal man være, ja.

Det jeg synes er interessant (og som ble tatt opp i Typisk norsk), er hvordan tekstforfatteren vet hvor fort jeg går? :overrasket:

Møhlenpris barneskole ferdes man trygt til på tre minutter.  De fleste av universitetes bygg rekker man frem til på 5 minutter. Sentrum bruker man ikke mer enn 10 minutters gange til over Nygårdshøyden, forbi Naturhistorisk museums vakre botaniske hage.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8615099

Denne boligen er fra samme meglerhus, og har fakstisk en ENDA BEDRE tekst! :ler:  Heldigvis er huset ganske bra.

*lurer på om Ari faktisk har fått seg jobb?*

Sitat fra annonsen:

Kjøkkenhalvøyen med innfelt keramisk topp og fritthengende avtrekkshette i rustfritt stål, innbyr til samling rundt eikedisken mens kokken forbereder måltidet.

Jeg skal faktisk vurdere å kjøpe siden jeg faktisk har en kokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Sitat fra annonsen:

Kjøkkenhalvøyen med innfelt keramisk topp og fritthengende avtrekkshette i rustfritt stål, innbyr til samling rundt eikedisken mens kokken forbereder måltidet.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...