smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1741 Skrevet 1. februar 2007 Vil legge meg nå!!! Er så trøtt etter å ha vært i bassenget og fysio.... Men fy søren så deilig det er å få massasje i ryggen/rompa
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #1742 Skrevet 1. februar 2007 Så deilig med ny seng. Da er det hvertfall lov å legge seg tidlig. Og massasje hørtes ikke dumt ut det heller...
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1743 Skrevet 1. februar 2007 Ja det var ganske så godt. Nå burde jeg egentlig gå på soverommet og rydde unna all embalasje etter senga, legge på nytt sengetrekk og henge opp bløte klær. Men kroppen orker ikke helt...
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #1744 Skrevet 1. februar 2007 Froskemannen får besøk i kveld, så jeg skulle rydde etter middagen og vaske golvet hadde jeg tenkt, men kroppen min orket ikke riktig ennå den heller.
smile Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1746 Skrevet 1. februar 2007 Froskemannen får besøk i kveld, så jeg skulle rydde etter middagen og vaske golvet hadde jeg tenkt, men kroppen min orket ikke riktig ennå den heller. ← Rart med det gitt Grattis med ny seng! ← Takk! Nå har jeg sunket dypt ned i sofaen. Har fått ryddet på soverommet mens mannen har skrudd sammen de nye nattbordene. Jeg har ryddet litt på det gamle soverommet, kastet litt og satt på vask. Sengetøyet ligger ikke på enda men slengt i senga.... Nå orker jeg ikke mer i dag kjenner jeg. Jeg får ta mer i morra eller lørdag. I morra skal jeg og mannen på jordmor-kontroll. Jeg gleder meg men er litt spent også! Etterpå skal jeg på teater. Det blir hyggelig!! Så i morgendagen blir nok fin tenker jeg!! Men nå vurderer jeg sterkt å legge meg Skal bare først....
Kakao Skrevet 1. februar 2007 #1748 Skrevet 1. februar 2007 Lykke til i morgen! Blir koselig! Har du tenkt på badebalje til babyen? Synes den blå på Ikea så veldig stor ut. Og så tenkte jeg litt på ryggen... har ikke noe stort bord på badet å sette en så stor balje på. Blir litt kav å holde på på gulvet.
Daria Skrevet 1. februar 2007 #1749 Skrevet 1. februar 2007 Hvilket stykke skal du se i morgen? *nysgjerrig*
iss Skrevet 1. februar 2007 #1750 Skrevet 1. februar 2007 (endret) *leter etter tråder på kg* http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=243557 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=245676 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=207094 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=226401&hl= Endret 1. februar 2007 av iss
iss Skrevet 1. februar 2007 #1752 Skrevet 1. februar 2007 Skal lete videre på nettet i helga tenkte jeg... Prøve å lage en komplett liste vi kan skrive ut og bruke! Men nå er det natta!
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 #1754 Skrevet 2. februar 2007 hvordan var første natt i ny seng? har du sovet godt? lykke til på kontroll i dag!
smile Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #1755 Skrevet 2. februar 2007 Hei alle dere herlige kvinner!!! Jeg må svare dere på alt senere for nå er jeg på farten på teater. VI har akkurat vært på kontroll og alt var helt fint og før første gang i hele svangerskapet har jeg gått litt ned/holdt meg stabil i vekta!!! Det er herlig det!!!! Hun var bekymret for hodepinen min så jeg skal til lege på mandag. Fikk beskjed om å ta det enda mere med ro.
angelou Skrevet 2. februar 2007 #1756 Skrevet 2. februar 2007 Jippi, jeg er en herlig kvinne Du får ta det med ro nå da Bra det gikk bra på kontroll og at du er fornøyd med vekta. Ha ei fin helg, og ei bra uke
Burpen Skrevet 2. februar 2007 #1758 Skrevet 2. februar 2007 Er litt seint ute til å delta i puppediskusjonen når den faktisk sto på... Men jeg lurer også på åssen puppene kommer til å bli etter at ammeperioden er ferdig... Og den flassinga deres... Er dere sikker på at det er flass!? Innimellom, hvis lekkinga tørker på puppen, så kan det se ut som flass Godt å høre at alt var bra hos jordmor idag, og at hun sender deg til legen for hodepine-sjekk! Bedre med én for mye enn én for lite... Åssen var senga!? Håper den svarte til forventningene... Kos deg på teater, og ha en riktig god helg!
Catus Skrevet 2. februar 2007 #1760 Skrevet 2. februar 2007 Håper du har det fint på teater, og at stykket svarer til forventningene. Ellers ønsker jeg deg en deilig og avslappende helg! Husk nå å ta vare på deg selv, og overlat det tyngste husarbeidet til mannen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå