Petra Prøvedokke Skrevet 8. november 2006 #321 Skrevet 8. november 2006 god morgen smile :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: så bra fantastisk at babyen lever!!! (gledestårer)
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #322 Skrevet 8. november 2006 HURRA! Dette var virkelig godt å høre.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #323 Skrevet 8. november 2006 Så utrolig gode nyheter jeg fant her på morgenkvisten :rort: Ufattelig bra
Kylling Skrevet 8. november 2006 #325 Skrevet 8. november 2006 Hei smile! Jeg har visst ikke lagt igjen noen spor her i boka di før, mn har lest litt innimellom. Og jeg må si at jeg ble litt våt i øynene her nå. Jeg kjenner følelsene du hadde for et par dager siden, men kan bare tenke meg fram til hvor fantastisk det må ha vært å se med egne øyne at den lille virkelig er i live! Blir litt irritert på leger som snakker som om man har mistet når det ikke er sikkert. Det skulle vært mye lavere terskel for å få akutt-UL for gravide, spesielt ved blødninger og/eller smerter.
Pi@ Skrevet 8. november 2006 #326 Skrevet 8. november 2006 Det skulle vært mye lavere terskel for å få akutt-UL for gravide, spesielt ved blødninger og/eller smerter. ← Jeg er så veldig enig meg deg Kylling. Jeg var av di heldige som fikk UL med en gang og fikk gjort alt på samme dagen. Jeg kan ikke forestille meg hvor fælt du har hatt det smile, i den LANGE ventetiden du ble utsatt for. Kjenner at jeg blir litt irritert på dine veiene at du måtte vente slik, men nå er alt bra (sjølom jeg ikke regner meg at det er glemt)
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #327 Skrevet 8. november 2006 til dere alle!!! god morgen smile :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: så bra fantastisk at babyen lever!!! (gledestårer) ← Ja det er helt utrolig deilig!!!!! HURRA! Dette var virkelig godt å høre. ← Så utrolig gode nyheter jeg fant her på morgenkvisten :rort: Ufattelig bra ← Jepp! Det er herlig!!! Å, nå ble jeg glad ← Vi også!!!! Hei smile! Jeg har visst ikke lagt igjen noen spor her i boka di før, mn har lest litt innimellom. Og jeg må si at jeg ble litt våt i øynene her nå. Jeg kjenner følelsene du hadde for et par dager siden, men kan bare tenke meg fram til hvor fantastisk det må ha vært å se med egne øyne at den lille virkelig er i live! Blir litt irritert på leger som snakker som om man har mistet når det ikke er sikkert. Det skulle vært mye lavere terskel for å få akutt-UL for gravide, spesielt ved blødninger og/eller smerter. ← Så koselig du stikker innom! Ja det var helt ubeskrivelig følelse å se det lille barnet. Det kommer jeg aldri til å glemme!!! De sa jo hele veien at de ikke kunne konstantere det men de snakket jo og ristet jo på hodet som om det var dødt..... Det var et langt døgn ja. Synes det er rart at de ikke gjorde noe da jeg prøvde å komme på legevakten første dagen. Jeg er så veldig enig meg deg Kylling. Jeg var av di heldige som fikk UL med en gang og fikk gjort alt på samme dagen. Jeg kan ikke forestille meg hvor fælt du har hatt det smile, i den LANGE ventetiden du ble utsatt for. Kjenner at jeg blir litt irritert på dine veiene at du måtte vente slik, men nå er alt bra (sjølom jeg ikke regner meg at det er glemt) ← Jeg glemmer nok ikke hvordan det var nei. Helt pussig, jeg var så utrolig uforstående, redd og tom. Desto større var gleden når du ikke forventet noe som helst!
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #328 Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg nesten sluttet å blø!!!! Har forresten tatt med meg de supersexy trusene de har på sykehuset. Om ikke annet var de kjempegod!!! Da mannen hørte det måtte jeg love å aldri vise meg i dem for da ble det ikke mere på oss!!!!
Minnie27 Skrevet 8. november 2006 #329 Skrevet 8. november 2006 Så bra at alt stod bra til! Opplevde det samme som deg, men bare tidligere i graviditeten. Det blir mye opp og ned når noe sånt skjer! Kos deg videre med graviditeten
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #330 Skrevet 8. november 2006 (endret) Ja det var godt Minnie27. Det blir vel mange følelser i sving ja! Nå bare koser vi oss!!!! Lykke til du også! Endret 8. november 2006 av smile
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #331 Skrevet 8. november 2006 Jeg har glemt å juble for 11 uker!!!!! Kan ikke hoppe siden jeg skal være helt i ro!!!
Gjest uri Skrevet 8. november 2006 #332 Skrevet 8. november 2006 Jeg litt for deg, jeg da.. Hurrej for 11 uker
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #333 Skrevet 8. november 2006 tjoho!!! det begynner å hjelpe på nå. Håper det går fort til 12 uker nå så skal jeg puste enda mere ut, selv om de ga meg gode prognoser på sykehuset!!!! Men nå må jeg ta litt husarbeid selv om jeg skal være i ro. Å legge sammen klær og fyke over med en støvfille er vel ikke så ille....
Gjest uri Skrevet 8. november 2006 #334 Skrevet 8. november 2006 Ikke så krevende å legge sammen klær nei.. Men ikke gjør for mye utav det med den der støvtørkinga da
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #335 Skrevet 8. november 2006 Ikke så krevende å legge sammen klær nei.. Men ikke gjør for mye utav det med den der støvtørkinga da ← Jeg vasket og ryddet hele vaskerommet i stedet.... Men ikke noen tunge løft på bøtter! Tok det i vasken! Så litt flink jente allikevel..... ? Eller??
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #336 Skrevet 8. november 2006 Ja, nå må du slappe av så ikke du pådrar deg vondt i ryggen eller noe
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #337 Skrevet 8. november 2006 Nå putrer fårikålgryten og jeg spiser ostesmørbrød! Står ikke på matlysten! Så har jeg faktisk greid å sortere ut en pose stappa full av gamle bukser og gensere. Skal si det merkes i klesskapet! Så nå kan jeg bare stikke og kjøpe nytt!!! Neida, jeg har vel gjort det tilsvarende det jeg har kjøpt for LENGE siden. Bl.a i USA.....
Vingedama Skrevet 8. november 2006 #338 Skrevet 8. november 2006 NAM! Kos deg litt for meg med den fårikålen også, for det blir neppe det på meg før neste års sesong. Kjipe greier. At et lite frø kan skape så stor ubalanse i systemet
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #339 Skrevet 8. november 2006 Tror det blir mer enn nok fårikål på oss ja! 2 kg på to personer skulle vel holde Mannen elsker rester! Tåler du ikke fårikålen eller?
smile Skrevet 8. november 2006 Forfatter #340 Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg vasket gardinene på stua så de er hvite igjen..... Når det ikke gardiner der på vinteren får jeg ekstra press på å stryke fort og henge opp igjen. Å ikke ha gardiner på sommeren er egentlig bare fint synes jeg.... Men jeg har det jo ikke for vane da. Det er vel helst at jeg ikke at fått hengt de opp igjen. I fjor kjøpte jeg nisse-lift gardin på salg!!! Ikke mange ukene til jeg skal henge de opp tenker jeg. Må vente til advent ja!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå