Gå til innhold

Barbere armene?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LilSweetie

Neeei!!! Ikke gjør det! Armene blir kunstig glatte med en gang (finere med litt hår, altså!), men det blir nesten umulig å slutte med det når man først har begynt fordi hårene blir så stive og tykke!

Ikke begynn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks hele kroppen eller smør deg inn over det hele med hårfjerningskrem. Barber hodet og kjøp deg parykk. Hår er unaturlig. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk deg nøye om før du gjør det. Jeg gjorde det da jeg var 11-12 år. Hadde omtrent ingenting hår der før jeg barberte de, men nå har jeg mye mer/lenger hår der enn før. Kan se skillet lenger oppe på armene der jeg ikke barberte de for der er det mye mindre hår. gjett om jeg har angra da... Men heldigvis synes jeg ikke det er stygt med hår på armene og skjemmes ikke over det, men jeg ville aldri gjort det igjen da.

Hvis du har mørke hår kan du vel kanskje bleike de?

Endret av animelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bleker man hår på armene da?

Man smører bare på blekemiddel, enkelt og greit...tihi kanskje det kan bli bra med striper og? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man smører bare på blekemiddel, enkelt og greit...tihi kanskje det kan bli bra med striper og? ;)

Men det skal vel ikke være i kontakt med huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Neeei!!! Ikke gjør det! Armene blir kunstig glatte med en gang (finere med litt hår, altså!), men det blir nesten umulig å slutte med det når man først har begynt fordi hårene blir så stive og tykke!

Ikke begynn....

Gjør de det? :klø: Har barbert mine armer nå og da siden jeg var rundt 14 eller noe, og de har aldri vært mørke og stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de det? :klø: Har barbert mine armer nå og da siden jeg var rundt 14 eller noe, og de har aldri vært mørke og stive.

Skriver under. Hårene har heller ikke vært mørke og stive ;) Fikk en kommentar da jeg gikk på ungdomsskolen om håret på armene mine og da var det gjort. Fjerna siden da. Nå har jeg ikke barbert på en måned ca, men hårene er om mulig tynnere og lysere enn de var. Kroppen tror vel snart at det ikke vokser hår på armene siden jeg har fjerna dem så lenge. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bente85

Har gjort det noen få ganger, men aldri mer.

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. ganske mye hår på armene nå, og det er vel egentlig det peneste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har epilert armene noen ganger og håret på armene er blitt mye tynnere! de vokser jo ut igjen i samme lengde som før, men mindre strie og inbiller meg at de er mindre mørke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, la oss ikke bli helt amerikanske! Der er jo kroppshår nesten blitt noe ekkelt og unaturlig. Det får da være grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg gjør som jeg føler for, og jeg liker ikke å måtte gå og føle jeg må skjule armene mine for jeg synes de er så stygge med hår. Dere ville sikkert ikke følt dere vel med å gå med en sommerkjole til knærne med svarte stubber stikkende ut av leggene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...