Djungelvrål Skrevet 15. august 2010 #41 Skrevet 15. august 2010 Når hårene på armene mine blir skikkelig lange er det like naturlig for meg å barbere de som det er å barbere leggene. Det synes ekstra godt om sommeren når jeg er brun. Jeg har skikkelig mye, lyst og laangt hår på armene. Mer enn samboeren min. Er ikke feminint, så derfor tar jeg det noen ganger året. Det er fysisk umulig å få mere hår, du får ikke mer hår på armene fordi du barberte de en gang da du var 11. Håret slites, og når nytt hår vokser ut føles det tykkere fordi det ikke har rukket å bli slitt.
Meridian Skrevet 15. august 2010 #42 Skrevet 15. august 2010 (endret) Har man problemhår/uønsket hår og mørke hår slik som på overleppe, armer, lår, bryst osv, så vær så snill. Ikke barber eller napp! Prat med en proesjonell først, som kan hjelpe deg. Det dummeste man gjør er å barbere seg og å nappe, for da vokser det ut tykkere og mørkere hår. Jeg vet at om man har fått problemhår/uønsket hår før man er 18, vil man få dekket dette gjennom fastlegen. Jeg kom til legen da jeg var 21, tror jeg, og hun spurte meg om jeg hadde hatt dette før jeg ble 18. Jeg sa ja, og da sa hun at om man fikk dette før man var 18 var det hormonelt og at man fikk dekket det. Dette er mange år siden nå, da, vet ikke hvordan ting er i dag. Men verdt å undersøke Endret 15. august 2010 av meridian
Djungelvrål Skrevet 16. august 2010 #43 Skrevet 16. august 2010 (endret) Hår blir verken tykkere eller mørkere av å bli barbert. Dette er en eldgammel myte. Hvis man får tykkere har av å barbere er det rart ikke alle kvinner barberer hodet. Da hadde jo problemet med tynt pistrete hår vært løst. Det virker tykkere fordi det nye håret ikke er slitt og er kuttet rett av. Mørkere blir det ikke, men hvis en begynte å barbere seg som ung TROR noen det blir mørkere fordi noen får mørkere hår med alderen uanset! Endret 16. august 2010 av Vinnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå