Gjest lillelou Skrevet 28. november 2006 #281 Del Skrevet 28. november 2006 Og hei forresten,jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2006 #282 Del Skrevet 28. november 2006 I dag har jeg meldt meg ut av statskirken og inn i Human-Etisk forbund. Var dullan deisi meg på tide,syns jeg, etter mange års nøling og tull. Ellers er det jo ikke så mange dagene til beregnet IKM. Har ikke begynt å kjenne etter symptomer ennå,og merker vel egentlig ikke noe heller,med mindre fjørti kviser og en tendens til å bli litt hissig på kundene er et symptom.Har vært alene på jobb i dag,og MERKER at det begynner å bli jul.Jeg har ikke vært på do i dag i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2006 #283 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg tror ikke jeg har bolle i ovnen denne måneden heller.Det er ikke lenge til IKM,og jeg har ikke snev av ømme pupper, er sulten som bare det,og ikke kvalm det døgg. På den annen side så har jeg plutselig blitt angrepet av sjarmerende kviser,men det kan jo også bety at lurer rett rundt hjørnet. Liste med ting som er positive ved at jeg ikke er gravid i desember: * jeg kan bælme så mye vin,gløgg,epletoddy,likør og champagne jeg bare vil (samt de ytterst tvilsomme drinkene som blir mikset på O's julebord). * jeg kan sove på magen som vanlig,for jeg har ikke supervonde pupper. * jeg kan støffe fjeset mitt med alle former for julegodis opptil flere ganger om dagen,og slippe å være redd for at det kommer opp igjen * hmmmm...dette punktet mangler foreløbig. Ellers en travel dag på jobb,som vanlig. Var alene,og folk har virkelig begynt å shoppe julegaver,noe som stort sett er gøy. Det kjipe er at jeg ikke får gått på do. Og siden jeg pleier å pimpe vann fra vannautomaten,så er det faktisk et problem.Når avløseren kommer klokka tre er jeg som en tikkende vannbombe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. november 2006 #284 Del Skrevet 29. november 2006 Å ikke få gått på do på en hel dag på jobb høres ut som et mareritt for meg iallefall, men så er ikke jeg kjent for selskapsblære akkurat Synes den lista med positive ting om du ikke er gravid nå, var fin jeg. Tenk å ikke orke å spise godter i jula fordi man er kvalm a'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. november 2006 #285 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har heller virkelig ikke selskapsblære,pusla. Ja,kjiiipern å spy opp all julegodisen,kan jeg tenke meg! Og tenk å være så kvalm at julegodis faktisk byr en imot. En litt trist tanke. I dag har jeg fri,så da skal jeg vaske og støvsuge litt! Søsterfrøet kommer på middag, og da er det greit om det ikke ligger Pinnyhybelkaniner i alle hjørnene. Har begynt å glede meg skikkelig til jul! I morgen skal jeg kjøpe inn litt julepynt fra butikken,blant annet en stor,gullfarget papirstjerne som skal få lys i seg og henge i kjøkkenvinduet. Den gamle adventsstjernen fra ikea er fin,men lyser så dårlig at det er helt villt. Oi! Pakke i posten,forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. november 2006 #286 Del Skrevet 30. november 2006 Hei og hå! Julegodis er jo noe av det beste med hele jula Men så er vel jeg unormalt glad i godteri og da.. Hehe.. Bra å kunne se det positive i ting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. november 2006 #287 Del Skrevet 30. november 2006 Hei,Leiababe,og velkommen hit! Og til deg også,Glow. Ja,man må holde humøret oppe,selv om det seeeelvsagt ikke hadde vært meg imot å ha et lite nurk i magen i jula.Dèt hadde vært kos.det! Nå har jeg jobba noen ekstratimer,og støvsugd og våtmoppet,så nå er det snart klart for søsterbesøk. Tenker vi kommer til å være så kjipe at vi klemmer til med takeawaypizza fra Piccolo Frati i dag,vi er slitne alle sammen,og fullstendig umotiverte for å kokkelere noe særlig. I morgen er det O's jobbs julebord,og jeg mangler fullstendig lysta til å gå. Ikke har jeg noe å ha på meg heller. *kjent fenomen?* Og så skal jeg jobbe mestparten av dagen i morgen alene,og da blir jeg sikkert sliten som et slips på festen.Kuuult. Vi får se hva det blir til.Nå skal jeg ihvertfall ta en dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #288 Del Skrevet 1. desember 2006 Syns jeg ser det. Marit Wilhelmine Britt Ada Charlotte, for eksempel. ← Høres bra ut! Men de må vel ha bindestrek mellom, for å være sikker på at alle navnene blir brukt... Liste med ting som er positive ved at jeg ikke er gravid i desember: * jeg kan bælme så mye vin,gløgg,epletoddy,likør og champagne jeg bare vil (samt de ytterst tvilsomme drinkene som blir mikset på O's julebord). * jeg kan sove på magen som vanlig,for jeg har ikke supervonde pupper. * jeg kan støffe fjeset mitt med alle former for julegodis opptil flere ganger om dagen,og slippe å være redd for at det kommer opp igjen * hmmmm...dette punktet mangler foreløbig. ← Jeg kan fylle på litt, jeg: * Energi til å takle julegavehandlende kunder og hektiske dager. Man blir trøøøøøtt av å være gravid * Kan spise alt du har lyst på! Vi pleier for eksempel å ha lammestek 1. juledag, og gjennomstekt lam er i grunnen langt fra like godt som rosa! Og hvis du kan, må du gjerne bælme store mengder alkoholholdig drikke for meg også! I morgen er det O's jobbs julebord,og jeg mangler fullstendig lysta til å gå. Ikke har jeg noe å ha på meg heller. *kjent fenomen?* ← :enig_anim: Veldig kjent fenomen. Håper du finner ut av det, og får en fin kveld likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2006 #289 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei snuppeluppejentami Endelig fikk jeg satt meg ned og oppdatert meg i denne vidunderlige dagboka di.Deilig å være tilbake i KG sin verden igjen Og hva skal jeg si? Jo - alle de kjolene du har linket til er jo bare så deg på en måte. Du kunne jo sklidd rett inn i de alle du og blitt en vidunderlig vakker brud. De var jo bare så skjønne alle sammen. Så flink du er til å lete opp slikt. Kanskje du kan sende de målene dine også finner de sikkert den som matcher de best når de skal finne str. Jeg har kjøpt masse fra USA men til ungene da ikke meg selv. Men der har iallefall str alltid stemt! Også må jeg kommentere kontantstøtten. DRIt i hva enkelte mener og gjør det som passer deg best. Da jeg fikk Henrik benyttet jeg meg av den og den gjorde at jeg kunne gå ned i stilling og være mere hjemme. Akkurat da var det en super løsning for vårt familieliv iallefall. Og du er en like god kandidat til å bli mamma som de som har all verdens skoler og økonomi. Det viktigste man kan gi ungene sine er tid og kjærlighet. Det er jeg helt overbevist om. Og så må jeg kommentere de med navneliste og meninger om at det bare er de som kan bruke de navnene HALLO - er det enerett på slikt nå da? DET hadde iallefall jeg ikke brydd meg mye om nei. Ville ikke akkurat kalt mine unger det samme som mine søsken sine barn, men om jeg hadde likt navnet til noen litt lengre bak i slekta hadde jeg valgt det uansett. Og ellers er jeg glad for å lese at det Glad i deg snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. desember 2006 #290 Del Skrevet 2. desember 2006 Gu kor vittig undertittel her! Håper du fant noe å ha på dg til julebord og koser dg då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2006 #291 Del Skrevet 3. desember 2006 Chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmis! :hoppe: Så utrolig bra å ha deg i boka igjen! Sant de kjolene er fine? Jeg har falt mest for den som heter Marcela,tror jeg, den er virkelig meg. har sendt mail til butikken,og venter spent på svar! Sånne navnelister er urteite,syns jeg.Greit nok at man har to-tre-fire navn av hvert kjønn å velge mellom mens man venter barn,men at man skal ha en Permanent og Evigvarende liste som er Hellig,og som ingen andre får ta navn fra-det blir bare for teit. Jeg har virkelig tenkt å drite i hva folk sier om hvordan jeg/vi organiserer livet vårt,ja! Håper å komme i gang og få tatt en mer ordentlig utdannelse etter hvert,og i mellomtiden må vi finne løsninger som funker. Har forresten blitt tilbudt jobb i et velkent "kiosk-konsept",men er usikker på om jeg vil ta den-bokhandel er bare så mye kjekkere. Men av og til må man kanskje svelge noen kameler for økonomiens skyld,og det er jo faktisk snakk om en 100% fast stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2006 #292 Del Skrevet 3. desember 2006 Gu kor vittig undertittel her! Håper du fant noe å ha på dg til julebord og koser dg då.. ← Hei, Litle Lady!Lenge siden sist! Har du funnet veien til oss prøvere nå,da?Koselig,i så fall. JUlebordet ble det ikke noe av,for jeg hadde vondt i magen,og O var supersliten.Planla å ta oss en tur nedover etter maten,men kvelden bare plutselig forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 3. desember 2006 #293 Del Skrevet 3. desember 2006 Jepp no har eg dingla inn her ja! Viktigste er vel atdokke har kost dokke så får vel julebord være julebord:) Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2006 #294 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjekt å se deg her,Litle Lady, håper vi begge får korte og fine prøveperioder. Merker hvor utrolig mye mindre jeg stresser foran denne IKM'en. Jeg er totalt avslappet og bare i komplett harmoni. Nå har jeg og O spist grøt til middag,og før det var jeg på en kjempeutmarsj med Turbodyret. Fant til og med en diger kornåker vi kunne krysse,sånn at dyret fikk herja fra seg. Tenker jeg skal ta med meg O og ha "tidlig kveld" om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. desember 2006 #295 Del Skrevet 4. desember 2006 :vinke:heisan! IKM er den 7.Er det ikke torsdag? :klø: Nå er jeg alene på jobb,og prøver å lage jul i butikken.Ikke den enkleste oppgaven,så trangt som det er her,og sånne enorme mengder med julepynt som vi har fått inn. Gleder meg allerede til helga og den lille førjulsturen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. desember 2006 #296 Del Skrevet 5. desember 2006 Mornings,Glow! Du er jammen tidliger på'n enn meg i dag. Jeg sov så humpete i natt,at da O gikk,nektet jeg å stå opp,og sov videre til 10. Gleder meg skikkelig til den turen,altså-skal bli godt å komme vekk fra heimen og gjøre noe annet sammen enn sånt som man gjør til vanlig. Kjøre flyttelass er jo ikke så fantastisk supermorsomt,men når dere er ferdig så føles det desto mye bedre. Husker O begynte å småflytte tingene mine en god stund før jeg sendte flyttelasset-da tok han med seg en diger koffert hver helg han var på besøk,og fylte den til randen med ting. Og så har jeg èn øm pupp!Hva kan dèt bety,montro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 5. desember 2006 #297 Del Skrevet 5. desember 2006 Og så har jeg èn øm pupp!Hva kan dèt bety,montro? :klø: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 5. desember 2006 #298 Del Skrevet 5. desember 2006 Vi krysser fingrene ← Krysser det som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. desember 2006 #299 Del Skrevet 5. desember 2006 krysser fingrene! ømme pupper må jo begynne et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. desember 2006 #300 Del Skrevet 5. desember 2006 Helleu,gøøøørls. Ja,vi får vente og se. Etter torsdag,hvis ikke dukker opp,kommer stemningen til å bli til å ta og føle på! Men jeg er så cooooool denne måneden at jeg tror det når jeg eventuelt får se det. Dessuten tror jeg det er bra for de små eggene mine å være coooool. Og jeg loooover,ved mine fulle fem at jeg aldri skal bli en sånn nybakt mor som skravler om revning og helvetessmerter og morkaker når jeg går på fest.Bank i bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå