Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Takk for trøsten, jenter. Det trengte jeg nå . :klem::klem:

Heldigvis kommer søster og hennes venninne på middag i kveld, så da blir ikke tida så lang allikevel. Snill søster jeg har. :)

Har nettop kommet inn etter en tur i ufyselig vær med Pinny. Det haglet/sluddet/regnet og blåste på oss,men med èn gang jeg kom inn,føltes det faktisk ganske deilig.

Nå skal jeg finne meg en fin film og deise ned foran tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Da står kjøttgryta på kok,og den lukter alldeles vidunderlig allerede.Det er noe så fantastisk varmende og godt i den kombinasjonen kjøtt,vin og gode krydder.Og siden det er kanel og nellik i,så lukter det utvilsomt litt julete.Deeeilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg har, i et anfall av selvmedlidenhet,bestemt meg for å sitte oppe og prøve å grafse til meg en av Victor&Rolf-kjolene når salget begynner i natt.Ooog en skjorte til O til jul...Det er verdig og rett når jeg må tilbringe enda en natt alene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg får ikke til å linke til den fra h&m sine sider,men den er svart,har knapper og en slags rysjete sløyfe i halsen.Ser litt 60talls ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg ble sittende oppe i natt,og fikk fatt i den fine kjolen,og den kuuule skjorta til O :hoppe:

Fornøyd. :sjarmor: Da har jeg ihvertfall en del av julegaven hans i boks.

Skal snart avgårde på jobb-starter litt seint,pga en irriterende hodepine-sikkert fordi jeg har sovet så elendig mens O har vært borte. Men først etpar varme,grove rundstykker,og litt reprise av dagens frokost-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,'rypa ! :)

Ja,O skal komme hjem i kveld, ihvertfall er det meningen.BIlen er levert på verksted,og de har begynt å kikke på den,så får vi bare håpe det ikke viser seg å være noe annet idiotisk galt med den sånn at de må bestille en eller annen sær ekstradel fra Kina eller et annet fjerntliggende land. Har foreløbig trua,ihvertfall. :)

Shoppinga hjalp på,selv om den jo sikkert var totalt unødvendig,men jeg sier til meg selv at det ihvertfall er en halv julegave oppi den pakken,og da slipper jeg å slite med samvittigheta. :sjenert:

Men nå må jeg hive på meg linser og pusse tenner og komme meg på jobb!

Ha en fin dag, gørlies! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk for det,Bellanice. :kose:

Har vært en bra,men styrete dag,siden et TONN med julevarer skulle prises,men det gikk jo fint.Vi samarbeider godt. :)

Nå er endelig O på vei hjemover! :hoppe: Han ringte da han kom seg avgårde fra Gardermoen,hvor bilen var på verksted,og nå er det bare å vente,og jeg gleder meg sånn til å se kjæresten min igjen! Irriterende ekstrautgift ble det selvsagt,siden det viste seg at det ikke var viftereima,men vannpumpa det var noe galt med, så der forsvant 4.500 kr fra budsjettet,menmen, spagetti og ketsjup er jo også mat. :sjenert:

:ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Er bare så glaaaaad forat han kommer hjem!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så koselig at du gledet deg sammen med meg, Glow. :klem:

For nå har han kommet hjem! :hoppe:

Og det var så utrolig deilig å se han igjen,gi han en klem og en skikkelig :kline:

:hjerte:

Jeg ble helt nyforelsket igjen,jeg.Tjihi. :ler:

Han hadde med deilig gave til meg også, massasjeolje og dusjsåpe med grønn te-duft fra l'Occitane, og en pose med ristede mandler dyppet i mørk sjokolade fra Oliviers. Deeeeeilig.:hjerte:

I tillegg hadde han kjøpt en "superolivenolje" og noen nye,lekre kjøkkenredskaper.Skjønnemannen!

I dag sov vi til vi våknet av oss selv, så dro O på jobb,og nå sitter jeg her alene.Skal på jobb om 2 1/2 time jeg også, har kveldsvakta. Men når vi endelig er hjemme igjen begge to,tenker jeg det blir litt :kline: igjen. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at han kom helt hjem denne gangen Og så søtt av han å kjøpe flere gaver! Det er så herlig å lese om par som har det så bra  :hjerter_rundt: 

Kommer i det romantiske hjørnet av sånt, men må nok vente noen dager ennå til jeg får kose  :sjarmor:

Ja, nå får dere gjøre litt sånt :kline: og følge på med litt sånt :humpe:

Ha en fin dag på jobb!

Jeg bare siterer Glow jeg, hun sa det så bra, jeg bare understreker noe av det litt ekstra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
For nå har han kommet hjem! :hoppe:

Og det var så utrolig deilig å se han igjen,gi han en klem og en skikkelig :kline:

Bare :kline: ??? :sjarmor::sjarmor:

Så godt å få O hjem. Ørnen kommer fredag, og jeg gleder meg veldig til det. Har blitt alt for mye borte-tid på ham i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler:

hei på dere! :kyss:

Ble bare :kline: i går ,ja. O var dritsliten etter kjøreturen-det var glatt og snødde store deler av veien, så det var ikke mye :humpe: igjen i han da han kom fram.

Men det skal vi vel alltids få tatt igjen! :sjarmor:

Nå har jeg fått inntatt en bedre frokost, sett "Dr.Phil" (av alle ting.... :ler: ), og skal bare tusle litt rundt og gjøre litt småhusarbeid før jeg skal gå.

Er så utrolig lykkelig og boblete i magen i dag. Livet er herlig!

Ha en fin dag,snupper! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei og hopp!

:hoppe:

Jeg jobber kveld i dag også, og dermed er jeg hjemme i dag igjen. Ganske deilig,egentlig, så får jeg gjort litt ting i huset før jeg går på jobb også. :sjarmor:

I går var jeg helt kake etter jobb,men det var fordi jeg jobba såpass mye med juleutstillinga også,i tillegg til at jeg var der alene og skulle hjelpe kunder. Men jeg fiksa det.Høhø,jeg er tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...