Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Så er det et faktum. Tiden for å prøve å få barn er inne. Det er både stort,skummelt,og vil utvilsomt gjøre slutt på verden slik vi kjenner den. Men sånn er livet. Og vi vil gjerne skape vår egen familie.

Foreløbig kommer vi bare til å la det "stå til",siden vi ikke akkurat har det brenntravelt,så snakk om temping og slim og sånne ting- vel,det lar jeg vente til utpå nyåret en gang hvis det blir nødvendig. :hjerte:

I mellomtiden; Mer eller mindre seriøs skribling her inne. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puledagbok :grine2:

Like greit å kalle en spade for en spade.

Lykke til ;)

Håper dere lykkes med å skape en familie :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppeluppa mi :klem:

Ja du vet jo å få sagt det du :ler:

Men mye kulere med pulebok enn julebok ikke sant :sjarmor:

Kose deg masse vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallaisen,gørls! Så koselig med nye fjes! :klem:

Ja,ike sant,det er like godt å si det som det er:Vi puler som bare juling. :ler:

Og JA,Charmis,det er kulere med puledagbok enn juledagbok. Jul er jo kanonkult det også,men jeg putter det like godt inn i den vanlige dagboka. :sjarmor:

Ronja, jeg tror du er,for å si det som det er "busted så det holder". Men kjekt å se deg,da. :klem:

Vi har hatt en kjemperomantisk og superfin kveld- O lagde fantastisk middag,og jeg bare slappa av i sofaen. Den fyren,altså,han er så stappfull av gode egenskaper at jeg blir helt svimmel. :hjerte: Og enda mer sikker på at vi komme til å bli flotte foreldre sammen. *drømme*

Men nå er det på tide å krype under dyna. Natti natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Oioioi!Så mye folk! :hoppe:

:klem: til alle sammen.

Føler at jeg nesten har et heialag her nå. :sjarmor:

Har hatt en deilig og koselig morgen, og nå er vi flinke og gjør husarbeid! :tommel: O har begynt på rivinga av det som er vårt kommende bad,så det dunkes og røskes kraftig i bakgrunnen.Sjøl skal jeg hive meg på klesvaskingsbølgen-fatter ikke hvorfor vi vasker så utrolig mye klær, jeg blir litt matt innimellom.

Bikkja passer på at O ikke treffer seg selv med brekkjernet.Flink hund!

Barn har vi også snakka om på formiddagskvisten,og det var veldig koselig. Hildegard ser for seg at vi kommer til å få jente,men det er akkurat det samme for meg-hovedønsket er er friskt og velskapt barn,alt annet er uvesentlig.

Har kikka en god del på barneklær også,etter alle de fine linkene jeg fikk av Sun Mei. Man kan bli "bansjuk" av mindre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir det pinnetissing? Skal rigge meg til foran pcen med brus og potetgull i den anledning :sjarmor: ...

:ler: Jeg leste Pinnytestinga *fysj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God gammeldags puling er undervurdert! :ler:

Håper dere slipper å pule like mye som oss før dere får det til da! :legrine:

Lykke til!

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og hei til shatika og Leo! :klem:

Vi håper jo at vi skal få det til uten hjelp fra utenforstående,men man vet jo aldri- blir ufattelig spennende dette. Foreløbig har jeg klokkertro på egen forplantningsevne, siden jeg er en av fire søsken (egentlig 5,hadde en bror,som døde) og min mor har 3 og min far har 7 søsken,men sikker kan man jo aldri være.

De siste dagene syns jeg at jeg har sett meg selv i speilet på en annen måte. Før har jeg bare tenkt "jente" når jeg så meg selv der-mens nå er det en kvinne som ser tilbake på meg. Føles egentlig utrolig deilig. Ung og vital kvinne har jeg tenkt å være en del tiår framover. :sjarmor:

Ikke minst så ser jeg i speilet en som er klar for å bli moren til noen, og det er både stort og skremmende på èn gang,samtidig som det fyller meg med en merkelig deilig ro.

*masse fine og svulstige tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...