Gå til innhold

Rompekysset?

Fremhevede innlegg

Gjest YOYO
Skrevet

Dama mi slikker meg ofte i rompa og får full tenning på det. Fantastisk følelse for meg samtidig som hun også stikker en finger bak. Grundig vask og hygiene så er det berre lækert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Dama mi slikker meg ofte i rompa og får full tenning på det. Fantastisk følelse for meg samtidig som hun også stikker en finger bak. Grundig vask og hygiene så er det berre lækert.

Ja menn elsker å bli slikket og fingerpult der ;) Er iallefall min erfaring!

Skrevet
Det er deiligt når dama mi slikker og kysser min anus, hun pusser alltid tennene først og har god munnhygiene så jeg nyter det.

:hoho:

God munnhygiene er et must!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

å bli kysset i rompa og slikket der, er helt fantastisk deilig.

Skrevet

Har ikke prøvd, så vet ikke om jeg ville likt det...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde heller ikke prøvd det før min elsker de to siste årene begynte å gjøre det. Kjempegodt og pirrende. Har aldri tenkt på den en gang tidligere og litt uvant i starten. Så lenge mannen liker det og finner det pirrende og jeg likeså så er det bare herlig. Men begge må like det... !!!

Skrevet
Loverboyen min elsker å slikke meg bak når vi ligger i 69. Det virker nesten som om han blir ekstra tent om jeg litt skitten der bak. Her om dagen gjorde jeg et eksperiment før jeg gikk til sengs med ham (uten å fortelle ham om det). Etter jeg hadde vært på do (og bomelommet), lot jeg nesten være å tørke meg (bare så vidt), Og ganske riktig; etter vi rullet over i 69 slikket han meg som en gal, og kom før jeg hadde fått smake på ham. Etterpå snakket vi ikke mer om det, men jeg fikk bekreftet mine mistanker om fetishen hans. I ettertid bli jeg faktisk litt kåt av å tenke på episoden (selv om jeg er litt flau over det). Det varte forresten ikke lenge før han var klar igjen (han som pleier å sovne etter orgasme). Er jeg unormal som har hete tanker rundt dette temaet?

Nei, jeg syns ikke du er unormal i det hele tatt, men nå kan vel det komme av at jeg bare digger å gjøre det der selv og.

Det er noe med det der som ikke kan beskrives, det tenner iallefall meg noe grenseløst...

Har aldri vært sammen med noen som har motsatt seg å bli sleiket i rumpa, faktisk har alle jeg har vært sammen med virkelig fått sansen for å få det! Dog er det ikke alle som likte å ikke være "reine" der bak før de blei sleika, og det er nå noe man i såfall får respektere, men de som ikke har hatt noe i mot å bli sleiket reine der bak, ja de har iallefall nytt det i fulle monn...

• 2 uker senere...
Gjest Giina
Skrevet

Jeg tror gutter som er villig til det der er noen gode elskere. Hvis de setter dama så høyt på strå at de er villige til det der, kunne jeg tenke meg å teste med en som virkeleig vil. Dette er dog IKKE en kontaktannonse...

Skrevet

Høres veldig opphisende ut. Men må innrømme at jeg alldri har prøvd. Fordi jeg bruker (og til dels overbruker) utrykket "Kyss meg i ræva".

Gjest überhorny
Skrevet

Å slikke noen der bak som ikke er helt rene, høres frastøtende ut for min del. Totalt turnoff, ganske enkelt.

Men det er nå meg, da. Grisen.

Skrevet

Jeg er rimelig følsom bak der, og hadde nok elsket det.. Han har ikke gjort det ennå, men det kommer sikkert, fordi han er EKSTREMT glad i rumpa mi.. Hadde rumpesex for 1.gang forrige uke, og vi tar tiden til hjelp.. Lærer alltid noe nytt:)

(vært kjærester i 1,5 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...