Solskinn Skrevet 7. oktober 2006 #22 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) slettet Endret 13. mai 2007 av Gyngestol
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #23 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke rompefobi. Synes det hadde vært digg om du ikke var alt for opptatt av det (hvis jeg var samboeren din), Deilig med litt "smak". men jeg er rompefetishist og elsker kvinner over alt... så da så...
Limitit Skrevet 9. oktober 2006 #24 Skrevet 9. oktober 2006 Det var da voldsomt så mange pripne svar som kom her i denne tråden. Rimming er da bare deilig, både å få og å utføre. Men ikke på hvem som helst, må være med en man har kjær såklart. Sex er deilig og variert sex er enda deiligere. Må få meg en mann snart.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #25 Skrevet 9. oktober 2006 Tja, det nærmeste må vel være en gang i fylla da jeg beit en fyr i rompa. Riktignok hadde han buksene på.
Gjest mela Skrevet 9. oktober 2006 #26 Skrevet 9. oktober 2006 Det var da voldsomt så mange pripne svar som kom her i denne tråden. Rimming er da bare deilig, både å få og å utføre. Men ikke på hvem som helst, må være med en man har kjær såklart. Sex er deilig og variert sex er enda deiligere. Må få meg en mann snart. ← Om folk i denne tråden er pripne eller ikke vet vel du ingenting om. Trenger ikke være det bare fordi man ikke vil sleike noen bak.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #27 Skrevet 9. oktober 2006 Kan godt hende at jeg er prippen, men rumpehullet mitt vil jeg har i fred. Og tunga mi kommer ikke i nærheten av et tarmbakterier.
Limitit Skrevet 9. oktober 2006 #28 Skrevet 9. oktober 2006 Om folk i denne tråden er pripne eller ikke vet vel du ingenting om. Trenger ikke være det bare fordi man ikke vil sleike noen bak. ← Sa jeg noe om at folk her er pripne? Les innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg sa at jeg synes svarene var pripne. Det betyr ikke at jeg synes folk her generelt sett er pripne, bare så det er sagt. Jeezez.
Gjest mela Skrevet 10. oktober 2006 #30 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Sa jeg noe om at folk her er pripne? Les innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg sa at jeg synes svarene var pripne. Det betyr ikke at jeg synes folk her generelt sett er pripne, bare så det er sagt. Jeezez. ← Beklager, da leste jeg feil. Er bare så vant at noen her på KG hyler om man er prippen hvis man ikke gjør sånn og sånn Endret 10. oktober 2006 av CocoPuff
Gjest Kaya83 Skrevet 11. oktober 2006 #32 Skrevet 11. oktober 2006 Kiss me everywhere, I love it.. Hihi
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #33 Skrevet 11. oktober 2006 Loveren min gjorde det en gang, og jeg var så kåt at jeg lot det stå til. (Jeg var selvsagt nyvasket). Må si det tente meg, men det var fordi han ble så utrolig kåt:-)
Nita Skrevet 11. oktober 2006 #34 Skrevet 11. oktober 2006 Tja, det nærmeste må vel være en gang i fylla da jeg beit en fyr i rompa. Riktignok hadde han buksene på. ← det har jeg også gjort Når det gjelder sleiking mellom rompeballa...vel :klø: så lenge han ikke venter at jeg også skal gjøre det eller prøver å kysse meg på munnen etterpå....helt ærlig så spørs det vel om det hadde blitt noe mer klinings i det hele tatt, hadde sett for meg hvor tunga hadde vært hele tiden
FantasDick Skrevet 11. oktober 2006 #35 Skrevet 11. oktober 2006 Nei takk. Og verken svaret mitt eller meg er prippent, selv om jeg ikke liker det samme som andre.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #36 Skrevet 12. oktober 2006 Kjæresten min gjorde det, mens han slikket meg en gang og jeg elsket det!!! Jeg hadde absolutt IKKE trodd jeg kom til å gjøre det, og hadde syns d var skummelt om jeg hadde vist d på forhånd, men HERREGUD så deillig d var.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #37 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg elsker å kysse en dame der selv om hun ikke er ren. gjerne mens hun sitter på fjeset mitt. Er jeg normal? Hun jeg var sammen med sist elsket å dominere meg på denne måten.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 19. oktober 2006 #38 Skrevet 19. oktober 2006 Å bli kysset og sleiket i rumpa er fantastisk deilig! Å kysse og sleike en annens rumpe er også deilig! (Og gjene bruke fingeren litt også, og stikke tunga litt inn.....)
Trampe Skrevet 19. oktober 2006 #39 Skrevet 19. oktober 2006 Kall meg prippen, men rumpekyssing er ikke noe for meg.
My Skrevet 19. oktober 2006 #40 Skrevet 19. oktober 2006 Rompa er et "ut-hull", ikke "inn og rundt omkring-hull"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå