Gjest machonaise Skrevet 14. november 2006 #61 Skrevet 14. november 2006 Tror ikke man får et ekte svar dersom man spør så rett frem... særlig ikke fra folk som aldri har prøvd. Liker du å bli kyssa i ræva, liksom. Høres ikke veldig sexy ut, sånn uten videre. MEN, det jeg har opplevd mange ganger er at dersom man slikker en dame nedentil, og ganske "tilfeldig" kommer til å la tungespissen streife anus, så skjer det noe... Noen ser ut til å gå så "inn i seg selv" etterhvert at det å forsiktig lirke inn en liten finger vipper dem inn i orgasmer sterkere enn jeg har opplevd med dem ellers. Funker kanskje best når man har kommet så langt at men ikke er så opptatt av å "ta seg ut" lengre, men bare nyter. Mange jenter er atskillig mer "grisete" enn de selv vil være ved hvis man spør rett frem. Heldigvis :-)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #62 Skrevet 14. november 2006 Jag, der er jeg enig! Jeg er i alle fall mer grisete enn jeg i utgangspunktet vil utgi meg for å være! Og ja igjen - streife borti og så lirke og lure litt gjør susen! Før jeg vet ordet av det er jeg moden for hele deg!
Gjest Meg... Skrevet 15. november 2006 #63 Skrevet 15. november 2006 Hadde aldri trodd at analen skulle gjøre susen. Når jeg ble eldre hadde jeg et behov for å ta sexlivet et skritt videre, analt, og dette med stort hell. Analen er en erogen sone, ingen tvil om det. Både kyssing og penetrering er deilig bare det gjøres på riktig måte. Understreker på riktig måte (masse glidemiddel osv). Har man fordommer mot analsex, vil dette aldri fungere for vedkommede, men lærer man seg til å slappe av, og nyte, er dette helt fantastisk. Vil bare poengtere at jeg hadde store motforestillinger mot dette da jeg var yngre, men livet og lysten forandrer seg, og nå klarer jeg meg nesten ikke uten. Meg....
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #64 Skrevet 16. november 2006 Hadde aldri trodd at analen skulle gjøre susen. Når jeg ble eldre hadde jeg et behov for å ta sexlivet et skritt videre, analt, og dette med stort hell. Analen er en erogen sone, ingen tvil om det. Både kyssing og penetrering er deilig bare det gjøres på riktig måte. Understreker på riktig måte (masse glidemiddel osv). Har man fordommer mot analsex, vil dette aldri fungere for vedkommede, men lærer man seg til å slappe av, og nyte, er dette helt fantastisk. Vil bare poengtere at jeg hadde store motforestillinger mot dette da jeg var yngre, men livet og lysten forandrer seg, og nå klarer jeg meg nesten ikke uten. Meg.... ← Enig!!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #65 Skrevet 16. november 2006 (endret) Loverboyen min elsker å slikke meg bak når vi ligger i 69. Det virker nesten som om han blir ekstra tent om jeg litt skitten der bak. Her om dagen gjorde jeg et eksperiment før jeg gikk til sengs med ham (uten å fortelle ham om det). Etter jeg hadde vært på do (og bomelommet), lot jeg nesten være å tørke meg (bare så vidt), Og ganske riktig; etter vi rullet over i 69 slikket han meg som en gal, og kom før jeg hadde fått smake på ham. Etterpå snakket vi ikke mer om det, men jeg fikk bekreftet mine mistanker om fetishen hans. I ettertid bli jeg faktisk litt kåt av å tenke på episoden (selv om jeg er litt flau over det). Det varte forresten ikke lenge før han var klar igjen (han som pleier å sovne etter orgasme). Er jeg unormal som har hete tanker rundt dette temaet? ← Vis hensyn! Innlegget er redigert. Trille (mod) Endret 16. november 2006 av Trille
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #66 Skrevet 17. november 2006 Jeg digger det som sagt og kan ikke få nok...både finger, tunge og pikk er velkommen i min rumpe....
bob marley Skrevet 17. november 2006 #68 Skrevet 17. november 2006 Jeg digger det som sagt og kan ikke få nok...både finger, tunge og pikk er velkommen i min rumpe.... ← kan jeg ta med traktoren min
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #70 Skrevet 18. november 2006 Mange jenter er atskillig mer "grisete" enn de selv vil være ved hvis man spør rett frem. Heldigvis :-) Jepp. Skriver under på denne Ble utrolig overrasket over elskerinna mi,trudde hun var den rolige orntlige jenta... Der tok jeg jammen feil
Gjest Petras Dass 29 Skrevet 21. november 2006 #71 Skrevet 21. november 2006 Har aldi blitt syk av de bakteriene Petra har gitt meg jeg. Tror derimot at det styrker immunforsvaret.
Gjest mmmmmmmm Skrevet 29. november 2006 #72 Skrevet 29. november 2006 mmmmmm finnes det noe vakrere enn en kvinn som nyter å bli tungekysset der. Elsker dem!!!!
Gjest Meg!! Skrevet 1. desember 2006 #73 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er mann og vet at mange menn tenner på dette. Vet også at mange kvinner (også menn) synes at analen er det mest private stedet på kroppen. Hvis en mann da slipper til på dette området (det mest private området), gir det mannen en følelse av at kvinnen på en måte er mer frisluppen når det gjelder sex. Enn kvinne som er med på dette, sier egentlig til mannen at hun er med på det meste. En kvinne som kniper lårene sammen bare man nermer seg underlivet hennes, er "turn off" for mange menn. Hvis en kvinne hengir hele kroppen sin til mannen, og mannen hengir hele kroppen sin til kvinnen, og ingen har "forbudte" områder, vil dette paret oppleve det som er helt fantastisk sex..... så fremt begge har lyst til å utforske disse områdene. Bare A-4, ut og inn sex, er kjedelig i lengden. PS!! Renslighet er et must!! Hilsen en som opplevde dette i kveld...... JIPPI!!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2006 #74 Skrevet 3. desember 2006 Hvis en kvinne hengir hele kroppen sin til mannen, og mannen hengir hele kroppen sin til kvinnen, og ingen har "forbudte" områder, vil dette paret oppleve det som er helt fantastisk sex..... så fremt begge har lyst til å utforske disse områdene. Bare A-4, ut og inn sex, er kjedelig i lengden. ← Jeg har en stor hudfold ved analåpningen som er en gjenlevning etter en hemorroide som oppsto da jeg var gravid for ti år siden. Hvor "herlig" er det å støte på slikt når en driver og utforsker..?
Gjest Meg! Skrevet 3. desember 2006 #75 Skrevet 3. desember 2006 Det er deilig, hvis du bare klarer, og han klarer og infinne seg med det. God sex handler om å akseptere partneren slik som han/henne er.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2006 #76 Skrevet 3. desember 2006 Joda, men poenget er, det er ikke bare bare å skulle si til en ny partner "forresten, den der greia der bak er ikke en hemorroide, asså. Neida, det går greit å slikke på'n.." (Ja, det er en rimelig udelikat tanke når det gjelder vanlig oralsex også- å ha noe bak som egentlig ikke skulle vært der, men som det ikke fins medisinske grunner for å fjerne)
genacvale Skrevet 3. desember 2006 #77 Skrevet 3. desember 2006 Kyss meg i rævva! Haha neida ellers takk
Gjest Meg!! Skrevet 9. desember 2006 #78 Skrevet 9. desember 2006 Hei!! Jeg er jente og har ikke noe imot å bli kysset der bak. Synes det tvert imot er kjempedeilig....bare prøv.
Gjest vekt80 Skrevet 29. desember 2006 #79 Skrevet 29. desember 2006 jeg pleier alltid å slikke/fingre typen min i rompa når vi har sex, det gjør oss begge helt ville! og han er forresten ikke den første fyren jeg har møtt som liker å få både finger og tunge opp i brun-hullet
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #80 Skrevet 28. januar 2007 For et dirty og deilig tema. At jeg ikke har tenkt på det før... Kan nesten ikke vente :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå