Liskat Skrevet 19. oktober 2006 #41 Skrevet 19. oktober 2006 Nei takk... Godt mulig det føles godt der, men jeg ville bare blitt kvalm av tanken på å kysse han etterpå. Pluss at jeg måtte sendt han for å vaske munnen sin før han fikk slikke andre steder pga bakterier. Som med leketøy så skal alt renses etter bruk i/ved anus før det brukes andre steder. Men det er tanken på å kysse han som ville vært værst Men jeg kan finne på masse annet gøy!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #42 Skrevet 19. oktober 2006 Det er deiligt når dama mi slikker og kysser min anus, hun pusser alltid tennene først og har god munnhygiene så jeg nyter det.
Gjest Saramia Skrevet 20. oktober 2006 #43 Skrevet 20. oktober 2006 Det er deiligt når dama mi slikker og kysser min anus, hun pusser alltid tennene først og har god munnhygiene så jeg nyter det. ←
Gjest graceland Skrevet 20. oktober 2006 #44 Skrevet 20. oktober 2006 Er ikke det jeg tenner mest på! Tenk om jeg slipper en fis!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #45 Skrevet 20. oktober 2006 Nei takk! Ikke helt min "smak". Til nød tillater jeg en finger litt opp der, om fyren absolutt vil og ikke gir seg med masing. Men for meg er det ikke et seksuelt/erogent område i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #46 Skrevet 21. oktober 2006 ← mmmmm Jeg for min del ville vært deg evig takknemmelig. Faktisk!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #47 Skrevet 21. oktober 2006 Er ikke det jeg tenner mest på! Tenk om jeg slipper en fis! ← OOOps overnevnte tilhører dette sitatet
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 24. oktober 2006 #48 Skrevet 24. oktober 2006 Når han lager trutmunn og kysser min rose som han kaller den, er jeg i den syvende himmel. Tungespissen eggende like innenfor er heller ei å forakte. Elsker han meg så elsker han meg. Kniiiiis 2 my (_._)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #49 Skrevet 27. oktober 2006 Ræva er for å drite for meg. Ingen pikk eller munn har tilgang der.
Gjest Meg!! Skrevet 28. oktober 2006 #50 Skrevet 28. oktober 2006 Ræva er for å drite for meg. Ingen pikk eller munn har tilgang der. ← Blir så jævlig forbannet over at folk uttaler seg om ting de ikke har prøvd. Å slikke en ren rumpe er kanskje ikke så behagelig for den som slikker, men det er en helt fantastisk opplevelse for den som blir slikket. Selv om at "ræva" er for å drite med, er det en erogen sone. Prøv å ha en finger i rompa mens du får orgasme (gjelder både menn og kvinner) orgasmen blir sinnsykt mye sterkere.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. oktober 2006 #51 Skrevet 28. oktober 2006 Blir så jævlig forbannet over at folk uttaler seg om ting de ikke har prøvd. Å slikke en ren rumpe er kanskje ikke så behagelig for den som slikker, men det er en helt fantastisk opplevelse for den som blir slikket. Selv om at "ræva" er for å drite med, er det en erogen sone. Prøv å ha en finger i rompa mens du får orgasme (gjelder både menn og kvinner) orgasmen blir sinnsykt mye sterkere. ← mens jeg blir jævlig forbannet over at andre folk ikke fatter at enkelte IKKE TENNER PÅ å få noe oppi rasshølet! Folk er forskjellige.
Gjest Godt!! Skrevet 5. november 2006 #52 Skrevet 5. november 2006 Jeg liker godt å bli kysset i rompa, det er en helt spesiell følelse. Analsex er godt, tar bare litt tid å venne seg til det. Bare vask rompa helt ren og la han slikke deg, uforglemmelig godt når du slipper deg løs.........
Gjest kinkygirl32 Skrevet 6. november 2006 #53 Skrevet 6. november 2006 Loverboyen min elsker å slikke meg bak når vi ligger i 69. Det virker nesten som om han blir ekstra tent om jeg litt skitten der bak. Her om dagen gjorde jeg et eksperiment før jeg gikk til sengs med ham (uten å fortelle ham om det). Etter jeg hadde vært på do (og bomelommet), lot jeg nesten være å tørke meg (bare så vidt), Og ganske riktig; etter vi rullet over i 69 slikket han meg som en gal, og kom før jeg hadde fått smake på ham. Etterpå snakket vi ikke mer om det, men jeg fikk bekreftet mine mistanker om fetishen hans. I ettertid bli jeg faktisk litt kåt av å tenke på episoden (selv om jeg er litt flau over det). Det varte forresten ikke lenge før han var klar igjen (han som pleier å sovne etter orgasme). Er jeg unormal som har hete tanker rundt dette temaet?
Gjest bareegil Skrevet 9. november 2006 #54 Skrevet 9. november 2006 ikke unormal, men litt søt. og litt kinky.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #55 Skrevet 10. november 2006 Synes ikke noe om dette... Er redd for at det skal være "skittent"...
Gjest gigis Skrevet 11. november 2006 #56 Skrevet 11. november 2006 Å bli kysset der er helt topp - slikk meg gjerne også... Og jeg leker gjerne med min kjærestes spennende og mørke hull jeg også. Forresten vet dere at en mann kan få tilnærmet kvinnlig orgasme dersom man pleier han vel der bak? Morsomt å klare det på sin kjære. Prøv!
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 12. november 2006 #57 Skrevet 12. november 2006 hmm...har ikke så mye til overs for analen jeg...Smerte, smerte! Men så har jeg ikke prøvd ut så mye heller. Og hva er rimming egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #58 Skrevet 13. november 2006 hmm...har ikke så mye til overs for analen jeg...Smerte, smerte! Men så har jeg ikke prøvd ut så mye heller. Og hva er rimming egentlig? ← Rimming er å slikke anus. Analsex trenger absolutt ikke å gjøre vondt, man er faktisk ganske så fleksibel. Må bare slappe av, varme opp litt først (med fingre eller leketøy) og bruke mye glidemiddel. Og da mener jeg MYE. Analsex er vanvittig deilig (når det blir gjort riktig), men det er jo ikke for alle. Når man ikke tenner på det psykisk, er det ikke så mye vits i. Men rent fysisk sett er det ingenting i veien for at det skal være godt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #59 Skrevet 14. november 2006 Hmmm... da vet jeg noe jeg skal prøve når jeg besøker kjæresten min i helgen
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #60 Skrevet 14. november 2006 Loverboyen min elsker å slikke meg bak når vi ligger i 69. Det virker nesten som om han blir ekstra tent om jeg litt skitten der bak. Her om dagen gjorde jeg et eksperiment før jeg gikk til sengs med ham (uten å fortelle ham om det). Etter jeg hadde vært på do (og bomelommet), lot jeg nesten være å tørke meg (bare så vidt), Og ganske riktig; etter vi rullet over i 69 slikket han meg som en gal, og kom før jeg hadde fått smake på ham. Etterpå snakket vi ikke mer om det, men jeg fikk bekreftet mine mistanker om fetishen hans. ← Kan ikke det være "farlig"? Jeg mener...tarmbakterier i munnen høres ikke så veldig sunt ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå