Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Så kjedelig at pakken fra Asos ikke har kommet ennå! Men jeg er ganske sikker på at det er posten sin skyld.. og ikke Asos. Jeg venter fortsatt på en pakke fra play.com .. som ikke har dukket opp ennå, og det er lenge siden jeg bestilte :S Har også to pakker fra eBay som bør rekke frem til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet til å spore pakken fra asos? Jeg har nemlig opplevd to ganger i år at Posten ikke har sendt ut hentelapp, og at jeg derfor ikke har fått beskjed om at pakken ligger og venter. Nå har jeg sett det takket være sporing, da, men det var rett før den ble sendt tilbake siste gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å spore pakken fra asos? Jeg har nemlig opplevd to ganger i år at Posten ikke har sendt ut hentelapp, og at jeg derfor ikke har fått beskjed om at pakken ligger og venter. Nå har jeg sett det takket være sporing, da, men det var rett før den ble sendt tilbake siste gangen.

Var ikke så lett å spore den pakken. Har ikke fått noe sendingsnummer.

Tror jeg ser det an noen dager til.

Skulle ikke forundre meg om pakken er stoppet i tollen. Den er under tollgrensa, men det går vel fort noen ekstra dager dersom den er innom der også... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dårlig med shopping om dagen foruten julegaver, og her er de julegavene jeg fikk kjøpt i går:

-DVD til søskenbarn

-Perler og kjole til tantebarn

-Brannbil med lyd til tantebarn

Kjøpte også en rød topp med noe glitter på til dattera mi forrige helg. Hun skal ha den på seg på julaften sammen med et sort skjørt som jeg kjøpte da jeg var i Oslo. Denne toppen var en fulltreffer! Hun har allerede brukt den 2 ganger. Har helst ikke lyst til å ta den av seg... :ler:

Er snart ferdig med julegavene nå. Har "kun" igjen følgende:

-sønnen til ei venninne, kom gjerne med tips

-dattera mi (skal få mobil)

-sønnen min (skal få bilbane eller parkeringshus for biler)

-samboeren (goggles)

-2 søstre og 1 bror til samboer

Har flere igjen dersom jeg ikke får pakkene som jeg bestilte på nettet snart... Skal sende dem mail i dag og etterlyse pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hevet seg på cape-moten? Jeg synes denne og denne var fine. Men det har jo litt å si hva en har til da. En cape kan jo se fryktelig kjedelig ut dersom en matcher feil.

Har derimot ikke sett så mange i butikkene som jeg liker til nå... Fant en ganske fin på Vero Moda, men hadde ingenting å ha til så jeg lot være å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere igjen dersom jeg ikke får pakkene som jeg bestilte på nettet snart... Skal sende dem mail i dag og etterlyse pakken.

Sjekket akkurat innboksen, og så at jeg hadde fått svar på mailen som jeg sendte til Asos tidligere i dag. De var svært leie seg for at jeg ikke hadde mottatt pakken, og de regnet med at den hadde kommet bort i posten. Jeg skulle få pengene igjen innen 1 uke. Snakk om kjapp respons og god service! Ikke noe å si på det, nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette har skjedd med min også? Når bestilte du din?

Jeg bestilte min negltørremaskin 30. november og fikk bekreftelse på at den var blitt sendt 5. desember. Fortsatt ikke sett noe til den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte varene den 23. november og fikk bekreftelse om at pakken var sendt den 25.

Lever fortsatt i håpet om at den skal dukke opp da... Er helt tom for idèer om hva jeg skal kjøpe dersom jeg ikke får pakken. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe den dukker opp da! Kjedelig å måtte finne på noe nytt når en trodde at pakken var i boks...

Jeg venter med å kjøpe nye pakker til siste liten, ingen av venninnene som jeg hadde kjøpt til skal dra bort heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de søren meg satt ned prisen på blusen som jeg har hatt lyst på så lenge, og som alltid er utsolgt i min størrelse! Og den er fortsatt utsolgt i størrelsen min... :tristbla:

Får håpe de får inn flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg shoppet litt på nettet. Har bestilt julegave til dattera mi, valget falt på en mobil med MP3-spiller i. Kjøpte denne modellen. Enkel og grei mobil. Hun har en oldgammel mobil som hun har arvet av oss, batteriet er kjempedårlig så den detter ut nesten med en gang etter at den er ladet. Hun er dessuten svært opptatt av musikk, så jeg tror denne vil falle i smak.

Tror også at jeg skal kjøpe PS2-spillet Buzz til henne, litt fordi jeg har lyst på det selv også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi og bakte krumkaker hos mormora mi. Skikkelig koselig. Vi har det som en slags tradisjon at vi baker dette sammen hvert år. :)

Etter at barna var lagt dro jeg på et kjøpesenter som hadde nattåpent for å handle inn litt mat til helga. Kom tilfeldigvis over et tilbud på noen sminke-kofferter og fant ut at dette var mitt i blinken for den ene søstera til samboeren (14 år) og datter til svigerinne (også 14 år). Så nå har jeg kun 4 presanger igjen!! Wohoo!! :nisseblunk:

Siste rest tar jeg i neste uke, får ikke lønn før tirsdag og kontoen er ganske skrapet nå så...

I kveld er vi invitert på middag hos et vennepar av oss sammen med et annet vennepar. Det jeg sitter å tenker på er hva jeg skal ha på meg. :ler:

Har lyst til å pynte meg litt siden det snart er jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med sein levering hos asos bortsett fra en gang. Da kom den etter 3-4 uker tror jeg, noen dager etter at jeg sendte en klage til dem.

Bortsett fra det har jeg alltid motatt pakkene mine 5-6 dager etter bestilling, og det er jammen ikke værst. H&M som til og med ligger i Norge bruker jo lengre tid enn det. Og kundeservicen en knallbra der. Håper du får den snart og blir fornøyd da :smilbla:

Og tusen takk for hilsen i dagboka mi :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag da vi våknet opp var det for første gang i vinter frost på veien, gresset og skyfri himmel. Nydelig morgen å våkne opp til! Ble faktisk i litt julestemning.

Planen for dagen er å bake julekaker, handle et par julepresanger også er det siste gang på magedans for i år. I dag skal vi få prøve ordentlige magedans-kostymer. Blir sikkert morsomt! Må huske å ta med kamera... :)

I går fikk jeg mobilen i posten som jeg hadde bestilt til dattera mi. Kjapp levering, fikk den på 2 dager! Så da er ihvertfall den gaven i boks. Får håpe jeg får foto-kalenderne snart, satser på at de dukker opp i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får jeg lønn! :hoppe: Satser på å få handle inn siste rest av julegavene i dag og muligens i morgen. Drøyer 2 presanger til venninner til fredag, da jeg håper på at pakken fra Asos dukker opp... Skal kjøpe gave til fadderbarn, søster til samboer (noe til det nye huset deres), og 2 stebrødre på 15 og 18 år (er usikker på hva jeg skal kjøpe til dem, ender som regel opp med gavekort på musikk el.l). Skal også kjøpe noen småpresanger til dattera mi, og for ikke å glemme samboeren som skal få goggles. Vurderer om jeg skal kjøpe mobil til ham i stedet for goggles, for mobilen hans er ikke helt oppe å går for tiden. Men jeg er litt usikker på hvilken mobil han vil ha, så jeg vet ikke helt..

Det ble ikke noe shopping i går, for da ringte de fra barnehagen og sa at minsten hadde fått feber. Måtte gå tidligere fra jobb for å hente ham. Stakkaren var så redusert at han satt på fanget mitt fra vi kom hjem til han gikk å la seg i går. Var virkelig ikke i form. I dag er han hjemme med pappaen. Satser på at det går fort over, vil ikke ha syke barn til jul... :tristbla:

Skal forresten kjøpe juletre også i dag eller i morgen, alt etter formen på minsten.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lett etter sorte støvletter uten å lykkes. Har en haug med brune støvletter som jeg begynner å bli temmelig lei av, og kun 1 par sorte som har ødelagte hæler. Har et par sorte ankelstøvletter da, men har lyst på sorte støvletter som jeg kan bruke til den røde kåpen min.

Kom over disse hos Asos som jeg lurer på å bestille. Synes de var stilige! Men jeg tror jeg venter i januar, kanskje de blir satt ned på salget? Det er ihvertfall lov å håpe... :)

Kunne tenkt meg et par av disse og/eller disseogså. De så så gode og varme ut! Sikkert behagelige dersom en bruker en topp med korte armer.

Ha en fin førjulstid alle sammen! :nisse:

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...