Gjest Gjest1 Skrevet 11. oktober 2006 #61 Del Skrevet 11. oktober 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=230719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 #62 Del Skrevet 13. oktober 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 13. oktober 2006 God helg ← Tusen takk God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #64 Del Skrevet 13. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 13. oktober 2006 I dag dro jeg og og badet sammen med en en annen baby. Tok masse bilder av babyene der de plasket og sprutet og kom med gledes hyl! Vi mødrene holdt på å le oss i hjel begge 2. Da vi var ferdige med å bade lå det 2 fornøyde gutter og sov tungt i hver sin vogn og 2 mødre med god samvittighet fordi vi hadde funnet på noe gøy for barna våre satt på cafe Da kvelden kom fikk jeg besøk av en annen venninne med barn. Spiste middag og skravlet. Hun dro i 11 tia, så etter det har jeg faktisk vært flink og fått gjort litt i leilighet. I morgen må jeg få dratt å kjøpt gardiner. Hater å kjøpe gardiner, det er virkelig noe av det verste jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #66 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vi må kjøpe gardiner til søster14 til uken også, er vaaaaanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #67 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gardiner ja... Har såvidt begynt å tenke litt på det, men jeg gruer meg for jeg tror jeg må sy de selv siden vi har 250 takhøyde Vurderer å ha kun liftgardiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er ikke noe flink til å kunne se om gardinene vil passe bra... hmmm... Jeg er iallefall glad jeg slipper å sy gardiner selv. La opp noen gardiner selv en gang der hvor jeg bodde før. Det ble forsåvidt fint, men tok laaaaaaang tid og var gørr kjedelig. Jeg tok ikke symaskinen med meg når jeg flyttet så nå har jeg i alle fall en veldig god grunn til å ikke sy selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #69 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er ikke noe flink til å kunne se om gardinene vil passe bra... hmmm... Jeg er iallefall glad jeg slipper å sy gardiner selv. La opp noen gardiner selv en gang der hvor jeg bodde før. Det ble forsåvidt fint, men tok laaaaaaang tid og var gørr kjedelig. Jeg tok ikke symaskinen med meg når jeg flyttet så nå har jeg i alle fall en veldig god grunn til å ikke sy selv. ← Litt kjipt dersom de er for lange da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. oktober 2006 #70 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hmm, jeg synest det er gøy å kjøpe gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #71 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hmm, jeg synest det er gøy å kjøpe gardiner. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 13. oktober 2006 Litt kjipt dersom de er for lange da ← Da får jeg bestikke noen til å sy for meg eller noe... Xen har symaskinen og jeg vet at han er blakk Hmm, jeg synest det er gøy å kjøpe gardiner. ← Da må du gjerne gå å kjøpe gardiner for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #73 Del Skrevet 13. oktober 2006 en mann som liker å kjøpe gardiner??? :klø: *Host* homo *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #74 Del Skrevet 13. oktober 2006 en mann som liker å kjøpe gardiner??? :klø: *Host* homo *host* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. oktober 2006 #75 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Er det rart :klø: Jeg liker å se på farge og mønster jeg Host host Nei er ikke homo Vampyra Endret 13. oktober 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #76 Del Skrevet 13. oktober 2006 Neida, jeg har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er det rart :klø: Jeg liker å se på farge og mønster jeg ← Jeg kan egentlig aldri si jeg har hørt noen menn si at de liker å kjøpe gardiner, en gang må jo være den første... Kjenner vel egentlig ingen jenter som liker å kjøpe gardiner heller faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 #78 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jammen å kjøpe gardiner er da ganske greit.. Bare litt stress om det er spesial lengde, men det har man mødre til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 13. oktober 2006 #79 Del Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig Grace, dvs jeg lar ikke min mor sy for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jammen å kjøpe gardiner er da ganske greit.. Bare litt stress om det er spesial lengde, men det har man mødre til ← Symaskinen til mamma virker ikke lenger... Jeg tror hun har gjort det med vilje får å slippe nettopp sånne ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå