Gå til innhold

Lille_knirks liv


lille_knirk

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått meg dagbok da...

Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive, men det kommer seg vel etterhvert :forvirret:

Nå er den i alle fall oppe å går!

Egentlig burde jeg ha jobbet med skolearbeid (tragisk å gjøre det en lørdagskveld) så finner på alt annet istedenfor... Hadde vært virkelig godt å gå ut å ta seg en pils nå, men kan ikke la lille gutten sove hjemme alene... Tralala huff vet virkelig ikke hva jeg skal skrive. Får komme sterke tilbake en annen dag, tror jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler jeg er god på vervefronten om dagen ;)

Øl skal vi drikke på onsdag, gleder meg :sjarmor: Mamma sa de sikkert kunne hente oss hvis du skal sove hos mor og far :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er god på vervefronten om dagen ;)

Øl skal vi drikke på onsdag, gleder meg  :sjarmor: Mamma sa de sikkert kunne hente oss hvis du skal sove hos mor og far :)

ååå så bra!!! Det skal bli godt å ta seg en øl med deg igjen! Lenge siden sist vi har vært ute på byen sammen nå :perebrus::smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så bra!!! Det skal bli godt å ta seg en øl med deg igjen! Lenge siden sist vi har vært ute på byen sammen nå :perebrus:  :smoke:

Skal noen flere enn lakkalis være med (jada, hun er her hun og ;) ). Altså; har du spurt flere enn hun og meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal noen flere enn lakkalis være med (jada, hun er her hun og ;) ). Altså; har du spurt flere enn hun og meg?

Nei jeg har ikke spurt noen flere... Har du noen forslag? Alle har jo store mager eller ferske babyer eller skal på jobb dagen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke spurt noen flere... Har du noen forslag? Alle har jo store mager eller ferske babyer eller skal på jobb dagen etterpå...

Ja, er vel litt snaut med folk vi kan ta med ut for tiden ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en rar dag. De siste dagene har jeg vært veldig usikker på om jeg vil fortsette forholdet med xen og i går håpet jeg nesten at han skulle "drite" seg ut igjen så det skulle være lettere å gå. Og det har han faktisk klart. Så nå skal jeg klare å komme meg over han. Ventet bare på siste lille dråpen for å skjønne at det forholdet jeg har vært i ikke lenger er bra for meg.

Ellers har jeg vært på skolen i dag for å jobbe med case. Egentlig burde jeg satt meg ned å begynt litt seriøst med den delen jeg skal gjøre, men huff det er vanskelig å komme i gang... Blir vel nijobbing rett før det skal være ferdig kjenner jeg meg selv rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han fortsetter å drite seg ut gang på gang er det ingen vits å fortsette...

Mye bedre som du sier og bare komme seg videre.

Du har det nok bedre på egen hånd med lille gull gutten ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han fortsetter å drite seg ut gang på gang er det ingen vits å fortsette...

Mye bedre som du sier og bare komme seg videre.

Du har det nok bedre på egen hånd med lille gull gutten ;)

:klem:

:Nikke: Jeg har det nok bedre uten han. Synes jo det er veldig trist og jeg kommer til å savne han masse og han har jo veldig mange gode sider også. Men når han ikke klarer å respektere meg og mine ønsker er jeg relastisk nok til å se at det ikke kommer til å gå.

Jeg har jo også dessuten gull gutten min og han gir meg jo masse gleder. Han smiler oppriktig hver gang han ser på meg og jeg får masse kos fra han. Trenger ikke da en som liksom skal være voksen, men bare gir meg frustrasjoner...

Jeg skal bli en sterk jente og klare meg selv... nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hilser pent.

Undrer meg på om jeg ikke har hørt om deg fra Frysepulver ? ;)

:vinke: Er god venninne med Frysepulver så det er nok ikke umulig... Det er Frysepulver som har lurt meg inn på denne siden som man helt sikkert blir avhengig av etterhvert... :overrasket::)

:vinke:

hilser pent på jeg også :)

Du har det sikkert ti ganger bedre uten ex'n hvis han driter seg ut gang på gang!

Takk takk :-D Synes synd på :babygutt: som ikke får vokst opp sammen med pappaen sin i samme hus. Men det er vel viktigere for han at mor og far har det bra hver for seg enn at vi skal være ulykkelige sammen...

Se Lille Knirk - jeg SA at man adopterer dagboklesere fra andre her!  :sjarmor:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Jeg blir så sint så sint så sint. Har lyst til å vri hue av xen. Sendte han mail med mine tanker ang barnedåp og spurte hvordan han ville ha det... Fikk da en dritt mail tilbake med at jeg overkjører han og prøver å få han til å se ut som den store srtygge ulven, jeg var egoistisk og bla bla bla. Prøvde å ringe for å prate med han, men siden han ikke gidder å ta telefonen sendte jeg mld istedenfor hvor jeg skrev at jeg var dritt lei av at han skal prøve å overføre all sin dårlige samvittighet på meg og at jeg håpet det ville være lettere å samarbeide med han i fremtiden pga :babygutt: og at jeg var helt sikker på at vi ikke hadde noen fremtid sammen som kjærester i alle fall. Det er ingen som klarer å få meg så forbanna som det han klarer!!!!!! grrrrr Også må jeg jo være i godt humør ovenfor :babygutt: og leke og tøyse med han selvom jeg bare har lyst til å skrike og åpne en flaske vin eller 8 å drikke meg skikkelig dritings! Det er faen ikke lett dette her. :sur::kjempesinna::sinna:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: litt,jeg! Skjønner at du er sint på x`en når han holder på sånn. Godt du har en skjønn liten :babygutt: å hygge deg med da!

...Og gratulerer med dagbok forresten! Alltid hyggelig med nye i "nabolaget" her.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:  litt,jeg! Skjønner at du er sint på x`en når han holder på sånn. Godt du har en skjønn liten  :babygutt: å hygge deg med da!

...Og gratulerer med dagbok forresten! Alltid hyggelig med nye i "nabolaget" her.

:vinke:

:) Tusen takk! Godt å få litt støtte. Har verdens herligste lille gutt, bare synd at jeg skal være så frustert om dagen, får dårlig samvittighet ovenfor lille gutten siden jeg ikke er oppriktig glad om dagen. Men det virker faktisk ikke som han har gjennomskuet meg riktig enda, får han bare gliser og ler når jeg tuller med han. Han sutrer jo aldri! Håper jeg blir i like godt humør som han snart jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...