Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #41 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fikk melding av k nå. Hun blir med Hun viste ikke om hun kom til å drikke, men hun kunne bli med iallefall. ← K? Som i hun som ble mor 7. september??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 2. oktober 2006 K? Som i hun som ble mor 7. september??? ← Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #43 Del Skrevet 2. oktober 2006 Næh! Så koselig! (Da har vi sjåfør også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikk undskyld mail fra xen i dag tidlig, humøret ble bedre det. Men huff det er jo så vanskelig å forholde seg til han når det går så opp og ned. Ellers har gutten min vært til fysioterapeut. Hun synes han jobbet så bra med både armer og bein og var en veldig aktiv og interessert gutt. Fikk også tips om hva jeg kan gjøre for å "trene" han. Veldig interessant. Var på skolen i dag også. Må begynne å ta meg sammen og gjøre skolearbeid hver kveld etter at lille gutt har lagt seg, ikke bare skravle i telefonen og søke på nettet. Er under 2 måneder til eksamen så jeg må få begynt å gjøre noe snart. Nei jeg får nok bare ta meg sammen. Må få i meg litt mat og så får jeg iallefall jobbe 1/2 time før jeg legger meg så har jeg i alle fall fått gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. oktober 2006 #45 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva studere du? God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva studere du? God natt! ← økonomi... Synes det går veldig greit på forelesninger, men det er tiltak å ta frem bøkene når jeg er hjemme! God natt til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #47 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #48 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når skal du få deg avatar forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når skal du få deg avatar forresten? ← Huff det var det ja... fant et bilde på pcen min jeg hadde tenkt til å bruke, men så kom det en dum feilmelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #50 Del Skrevet 3. oktober 2006 Huff det var det ja... fant et bilde på pcen min jeg hadde tenkt til å bruke, men så kom det en dum feilmelding! ← Har du endret størrelsen da? Send det til meg på msn, så skal jeg se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #51 Del Skrevet 3. oktober 2006 Herregud, her har jeg i ukesvis tenkt at jeg skulle gratulere deg rett over tolv, også prater lakkalis i vei på telefonen så jeg helt glemmer det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 3. oktober 2006 Herregud, her har jeg i ukesvis tenkt at jeg skulle gratulere deg rett over tolv, også prater lakkalis i vei på telefonen så jeg helt glemmer det!!! ← Tusen takk! Du er den første til å gratulere allikevel som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #53 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det bildet ditt tar eviheter forresten... Fortsatt ikke fått det, verken på mail eller msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #54 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Bursdag?? Gratulerer med dagen!!! Edit: tullefonter Endret 3. oktober 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bursdag?? [font=Impact]Gratulerer med dagen!!! ← Jepp i dag er min og bare min dag Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #56 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da er det snart på tide og kose puta for meg i alle fall Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer, ← Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #59 Del Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer med dagen....litt på etterskudd Hvordan står det til? Hadde du en fin bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tusen takk Har hatt en kjempe fin bursdag... Var litt rart å våkne alene på bursdagen sin (babyen min var jo der da) og ingen som da vekket meg for å gratulere... Fikk liksom ikke helt bursdag følelse. På bursdagen var jeg først på cafe med venninne, så reiste jeg til mamma og pappa og ut å spise middag med dem. Når middagen var ferdig dro jeg og Frysepulver og noen andre venninner ut på byen, men mamma og pappa passet Kjempe artig. Dagen etter av jeg og frysepulver på babybesøk og deretter ble jeg påspandert middag av en annen venninne. I helgen var det skole, men jeg ble syk så gikk glipp av flere forelesninger. Var på babysvømming og hos xen på mandag og i går var det skole igjen... Heldigvis ikke skole før neste tirsdag igjen nå I dag har jeg og bare kost oss. Bare vært hjemme og lekt og kosa oss. Fikk besøk av tante og kusiner til middag, kjempe koselig. Å vi har blitt enig om at julaften i år skal feires hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå