Gå til innhold

Hva er ditt neste reisemål?


Gjest Ni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irland, nærmere bestemt Sligo, i August! Skal på langritt :) blir nok en snartur innom Dublin også.

Så flytter jeg til Toronto noen uker etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ska til paris i sommer. Også leie bil og kjøre rundt i frankrike noen dager. Noen tips til hva man bare MÅ få med seg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste tur blir:

Storefjell i januar som bedrifta til sambuar spanderer, skal utnytte meg av spa.

Tyrkia, Side - ei veke i oktober 2010

Dette er dei reisene som er planlagde, håpar på ein tur til Amsterdam før sommaren, har ei venninne som går på skule der..

Amsterdam tok eg ei langhelg desember 09, koste meg masse! :jepp:

Eigentleg skulle sambuar på road-trip med kompisar 14 dagar i løpet av sommaren. Men no når han er i Bulgaria, har han ombestemt seg. So det blir ei veke til Spania ilag med meg i staden for! :rødme:

Utanom det går turen til Oslo i helga for å reise på AC/DC konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fåå så mye tid i Bhutan som mulig. Fantastisk land!

Vi var der 1 uke :gjeiper: Fikk med oss slutten på festivalen i Paro med opphenging av en gigantisk Thangka bl.a.

Et utrolig flott land og veldig eksotisk med alle som går i nasjonaldrakt, fjellene,den flotte arkitekturen og alle ørnene jeg så!

Men det jeg lengter tilbake til er Sikkim og Darjeeling i India!! Dit MÅ jeg bare tilbake!

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalonia om 3 uker :-D

Så captain Corelli's mandolin for første gang i går, og gleder meg bare ende mer til å oppleve denne fantastiske øya, og ikke minst se Myrtos beach !

Kom gjerne med tips til hva annet man bør få med seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...