Gå til innhold

Hva er ditt neste reisemål?


Gjest Ni

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_else_*
Ingen umiddelbare planer dessveerre. Men, jeg håper at vi kan få til en weekend tur i desember eller januar. Da helst til København, London eller Dublin.

Ny kjærest. Kribler over det hele..

Vi bestiler tur tl GC. Antagelig Maspalomas.Reiser om få uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt neste planlagte reisemål er New York i juni 2010. Billetter og alt er bestilt :D

Men regner med at jeg skal reise litt før den tid, har planer om London (bestekompisen min studerer der, så må jo besøke han) og en weekend med Pleiepike, vi tenker da Skottland/Irland/Italia. Så får se hva det blir til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thailand i Desember, og Tokyo i Juli :) Hvis jeg får råd, blir det Tokyo i påska og. ;) satser på en storbytur i Februar/Mars - snuser på Wien, Praha, Kiev eller Bratislava :)

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jentetur med juleshopping i Berlin i midten av desember, langhelg til Vilnius i februar med kjæresten, og en uke i Skottland/England (Edinburgh->Newcastle->Glasgow) med kjæresten og et vennepar i mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi reiser til Oslo i dag. Teller det? :fnise:

Sånn ellers, så blir det nok en tur til Frankrike i sommer, til min kjære ''fillefamilie'' 1,5 time fra Paris.

Kanskje det blir en tur til Manchester også før den tid (har en kompis der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi reiser til Oslo i dag. Teller det? :fnise:

Selvfølgelig teller det! Jeg reiser til Stavanger i dag ;)

12. desember reiser vi til København, også vil jeg prøve å få til en Londontur i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_reiseglad_*
Kreta om to uker!

Aldri vært i Hellas før, så jeg gleder meg :):)

Ser jeg svarte her for tre år siden, har stadig reiseplaner :) (Kreta ble forøvrig en engangsforeteelse, alt for mye "syden" for meg)

Har akkurat vært i Dubai, samt en weekend i St. Petersburg, sistnevnte var forøvrig et overraskende positivt reisemål :)

Reisen går straks til Australia, jule-og nyttårsfeiring i Sydney høres bra ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris neste helg, Spania (Costa Blanca) 2 siste ukene i juli neste år. Det er de som er planlagt. Så blird et nok en tur et eller annet sted til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og kjæresten min skal til England (Wolverhampton og London) i januar. Søsteren min studerer der borte så da har vi en fin grunn til å reise :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...