Katiegirl Skrevet 15. november 2009 #82 Skrevet 15. november 2009 Muligens en tur til Gran Canaria i februar, for å besøke foreldrene mine og for å bruke opp et reisegavekort som jeg fikk på et kurs jeg var på. Neste ordentlige tur blir Vietnam, Kambodsja, Thailand, Malaysia og Singapore til sommeren, blir borte i 5-7 uker, alt etter hvor mye jeg greier å spare.
susanne_89 Skrevet 15. november 2009 #83 Skrevet 15. november 2009 Hittil i år har eg vore: Glasgow - langhelg i april Sverige - litt under ei veke Bulgaria, Ravda - 14 dagar Neste tur blir: Storefjell i januar som bedrifta til sambuar spanderer, skal utnytte meg av spa. Tyrkia, Side - ei veke i oktober 2010 Dette er dei reisene som er planlagde, håpar på ein tur til Amsterdam før sommaren, har ei venninne som går på skule der..
^^Belle^^ Skrevet 16. november 2009 #84 Skrevet 16. november 2009 Min kjære skal springe maraton i Hamburg i april og halvmaraton i Riga i mai. Da henger jeg selvfølgelig meg på som heiagjeng.
flowerpower Skrevet 30. november 2009 #85 Skrevet 30. november 2009 Reiser på pilgrimstur til India og Bhutan i mars. 3 uker! :happy:
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #86 Skrevet 30. november 2009 Australia, NSW, SA og Queensland, reiser torsdag. Nyttårsfeiring i Sydney blir bra, vil jeg tro.
Purple Basil Skrevet 1. desember 2009 #87 Skrevet 1. desember 2009 London i februar:D og Ungarn - Budapest (og liten by jeg ikke husker navnet på) i April (stuuudietur:)
Monarabb Skrevet 5. desember 2009 #88 Skrevet 5. desember 2009 Hittil i år har jeg vært i: Shanghai, Hong Kong, Tehran, London, Roma, Kreta, København og Bali.. På tirsdag drar jeg på dagstur til København for å småshoppe litt før jeg til helgen drar til London på jentetur! Fantastisk start på desember!
gard Skrevet 5. desember 2009 #89 Skrevet 5. desember 2009 Hittil i år har jeg vært i: Shanghai, Hong Kong, Tehran, London, Roma, Kreta, København og Bali.. Kan du fortelle litt om Shanghai? Kona skal dit på jobbtur i mai/juni neste år og jeg håper at jeg kan slenge meg med ;-)
Gjest Spirelill Skrevet 6. desember 2009 #90 Skrevet 6. desember 2009 Foruten en tur til Ålesund i julen, skal jeg til Tanzania i påsken! *drømme seg bort*
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #92 Skrevet 14. desember 2009 Reiser på pilgrimstur til India og Bhutan i mars. 3 uker! :happy: Fåå så mye tid i Bhutan som mulig. Fantastisk land!
Fandenivoldsk Skrevet 13. januar 2010 #93 Skrevet 13. januar 2010 Reiser til Tokyo den 26 mars! Gleder meg vilt! Så flytter jeg til Shanghai i September
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #95 Skrevet 13. januar 2010 Reiser til Bangkok om 4 uker. Derfra går turen videre til Kambodsja og øya Phu Quoc i Vietnam:)
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2010 #96 Skrevet 13. januar 2010 Jobb-/forlystelsestur til København i mars.
ecathari Skrevet 13. januar 2010 #97 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Praha i påskeferien med mamma og lillesøster (mamma betaler) Mannen blir hjemme, så ren jentetur dette Og så har jeg nettopp bestilt tur til meg og mannen i november. Cruise fra Barcelona til Galveston, Texas. 14 dager :D Og så bo litt over en uke hos familien i Texas. Skal feire Thanksgiving for første gang, og gleder meg veldig! Noen som har vært på transatlantisk cruise? Vil gjerne høre hvordan det er :D Endret 13. januar 2010 av ecathari
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #99 Skrevet 19. januar 2010 Februar: København med jobben Mars: London med samboer Mai: København med venninner Juni/Juli: Malaysia, Indonesia, Thailand med samboer Oktober: London med samboer + lillebror 2010 blir et knall reiseår!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå