Gå til innhold

Hva er ditt neste reisemål?


Gjest Ni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ninni_*

Oooops, gikk visst litt fort her...

Altså hvor skal du neste gang du skal ut å reise.

Jeg skal til Afrika i januar, det blir skikkelig spennende.

Ellers har jeg planlagt en jentehelg i Køben med venninner og så reiser vi hjem til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Spania for første gang i mitt liv. Grugleder meg til flyturen, har bare flydd to ganger tidligere i mitt liv. Gleder meg til å komme til Spania! Se kulturen, naturen og menneskene skal bli skikkelig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å reise og har alltid ett eller flere steder jeg har lyst å besøke! Reiselisten ser akkurat ut som dette (men rekkefølgen kan bli endret):

- Cuba

- Afrika; først ca en uke safari muligens i Kenya, så en uke på Zanzibar

- Egypt

- Kina

- Vestkysten av USA

- Sør Amerika

- Australia

I tillegg blir det noen langhelger og slikt. Ønskelisten der ser slik ut:

- Barcelona

- Dublin

- Praha

- Milano

- Venzia

- Amsterdam (har kun mellomlandet der så langt)

Og så skal vi til alpene i vinter, men vet ikke helt hvor - det blir bestemt etter skianlegg og værforhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første reisemål er Firenze. Så reiser jeg innenlands en stund etterpå. Deretter senere i begynnelsen av neste år skal jeg hele 3 uker til Gran Canaria. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ninni_*

Så gøy med masse reiser.

Jeg har det sånn at når jeg har kommet hjem fra en reise så må jeg fortest mulig planlegge neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Å det er masse plasser jeg har lyst å reise til. Men det som er planlagt er en tur til Amsterdam i November, og en tur til diverse byer i Skottland etter jul. :) Har vært i Skottland før, men Amsterdam blir første gang, gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er Fredrikstad neste reisemål, men sett bort i fra det så har jeg veldig lyst til å dra til Nice og Paris i sommerferien. Det gjenstår bare å overtale kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det blir vel ikke noen tur før lille-jenta blir født, og med to små tror jeg ikke vi skal dra på noe mer avansert enn en Kanariøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ferie er i kombinasjon med en studietur - skal 2 uker til Pennsylvania og deretter 1 uke i New York. I februar blir det tur til Buenos Aires, og i mai/juni mest sannsynlig Florida. Skal ikke klage ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...