Gå til innhold

Navngitt tv- reporter


Gjest x- bruker

Anbefalte innlegg

Nå må dere svare da Modder- dere har vært kjappe nok til å slette , da må dere være like kjappe til å svare. Det er også to tråder på ris og ros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det kun Hegnar som har valgt å offentliggjøre navnet på journalisten. Alle andre har valgt å ikke gjøre det. De fleste fordømmer det faktisk. KG sitter også med redaktøransvar for alt som skrives på forumet, så at det slettes hver gang ryktespredere bare MÅ skrive hvem journalisten er trenger jeg ikke forklaring på. Det viser bare at KG tar redaktøransvaret sitt seriøst  :klappe:

:Nikke::Nikke:

Det at noen velger å offentliggjøre et navn betyr ikke at andre tar den samme avgjørelsen. Dere blir ærlig talt for barnslige her inne. Moderatorene har da ingen plikt til å fortelle dere hvorfor de fjerner navnet. Det burde dere skjønne selv. Dere sporer hele tiden av fra TS sitt ønske om diskusjon rundt en offentliggjøring, og er kun opptatt av å spre rykter.

Jeg tar min hatt og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:  :Nikke:

Det at noen velger å offentliggjøre et navn betyr ikke at andre tar den samme avgjørelsen. Dere blir ærlig talt for barnslige her inne. Moderatorene har da ingen plikt til å fortelle dere hvorfor de fjerner navnet. Det burde dere skjønne selv. Dere sporer hele tiden av fra TS sitt ønske om diskusjon rundt en offentliggjøring, og er kun opptatt av å spre rykter.

Jeg tar min hatt og går.

Du er altså for sensur? Vel - deg om det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar min hatt og går.

Ha det bra!

Jeg er interessert i å vite hvilke andre kilder det er ulovlig å sitere? Siden det ikke er lov til å sitere ting som står i finansavisen, kanskje det samme skal gjelde for vg, dagbladet og andre aviser. Da blir jo snart "Aktuelle saker" en vits. Ja til sensur :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få komme med et forslag til dere gjester?

Jeg vil veldig gjerne få med meg argumentasjonen deres, for det er jo interessante meninger som fremmes her. Men det blir litt vanskelig når ingen av dere kaller dere noe annet enn "Gjest". Jeg får rett og slett problemer med å følge med, og det er synd, for det er interessant, som sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men seriøst - dett er ille KG. Det er ikke rart dere mister brukere. Dere var her som hauker , men så fort vi ber om en begrunnelse for litt ivrig modderering så blir det helt stille.

Oppdaget dere at reporteren ikke het Milla- for der var like kjappe med moderingsknappen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest X bruker som er trådstarter
Kan jeg få komme med et forslag til dere gjester?

Jeg vil veldig gjerne få med meg argumentasjonen deres, for det er jo interessante meninger som fremmes her. Men det blir litt vanskelig når ingen av dere kaller dere noe annet enn "Gjest". Jeg får rett og slett problemer med å følge med, og det er synd, for det er interessant, som sagt :)

Godt poeng - gjester vi prøver ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De diskuterer vel på "bakrommet" tenker jeg slik at de blir enige om hva de skal si.

:ler:

Jepp :ler:

"Nå har vi moderert så mye at vi må finne på en god grunn til hvorfor. For vi kan jo iallefall ikke si at vi rett og slett tok feil" :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest annen gjest
:riste: Trist at KG har så useriøse brukere. Jeg melder meg også ut av diskusjonen.

Og jeg synes det er trist at KG driver med sensur av lovlige kilder. Men meg om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Trist at KG har så useriøse brukere. Jeg melder meg også ut av diskusjonen.

Useriøse fordi vi er mot sensur? Ja, nå har jeg lest det også :ler:

Vil bare nevne at det ikke er snakk om spekulasjon i denne tråden, men info om noe som allerede er offentliggjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...