Gå til innhold

Navngitt tv- reporter


Gjest x- bruker

Anbefalte innlegg

Tv2 er jo arbeidsgiveren hennes! Hun kan da ikke dolkes i ryggen av sin egen arbeidsgiver. Er det noen som bare må støtte henne, så er det de. De vet jo sikkert bedre enn alle oss her inne hva som faktisk har foregått. Hvordan kan vi kreve offentliggjøring når vi ikke kjenner saken??!

Men for all del, det kan godt være at hun hadde tjent på å gå ut med sin historie selv som Øy sier. Samtidig er helsetilstanden hennes sikkert så dårlig at hun ikke klarer det nå. Med litt tolmodighet kommer nok saken frem, skjønner bare ikke hysteriet og hastverket nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det gjør jeg, det pleier de nemlig som oftest å gjøre.

Ærlig talt!! Les nå hva du skriver.

Til din informasjon, så kan jeg nevne at det nå blant folk som leser annet enn se&hør er kjent at hun har vært telefonavlyttet i lang tid. Videre vet du kanskje at journalister er dyktige på å pleie sine kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!!  Les nå hva du skriver.

Til din  informasjon, så kan jeg nevne at det nå blant folk som leser annet enn se&hør er kjent at hun har vært telefonavlyttet i lang tid.  Videre vet du kanskje at journalister er dyktige på å pleie sine kilder.

Jeg velger å tro at vår uenighet skyldes at vi har forskjellige definisjoner av "folk som drar for raske konklusjoner". Jeg mener mannen og kvinnen i gata som hører identiteten hennes. Det er ikke alle disse som vet at hun har blitt etterforsket, og mange av dem vil dessverre forhåndsdømme henne. Det er det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at vår uenighet skyldes at vi har forskjellige definisjoner av "folk som drar for raske konklusjoner". Jeg mener mannen og kvinnen i gata som hører identiteten hennes. Det er ikke alle disse som vet at hun har blitt etterforsket, og mange av dem vil dessverre forhåndsdømme henne. Det er det jeg mener.

MEN det er ikke de som har lekket navnet hennes heller.

Registrerer for øvrig at du har liten tiltro til kunnskapen til "mannen i gata".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Tuij- det var vel strengt tatt ikke nødvendig var det ?

Navnet er allerede ute, så det er like greit at det får stå her også. Ellers blir det jo bare enda mer spekulasjon.

Håper journalisten får god oppfølging så hun kommer gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje ikke nødvendig, men gjør det noe da? Alle som leser denne tråden har vel fått med seg nå at det var en feil. Det er bare så irriterende å ikke vite noe som "alle andre" vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Tuij- det var vel strengt tatt ikke nødvendig var det ?

Jeg hadde nettopp tenkt å gjøre det samme som Tuji. Det står tross alt i en riksdekkende avis. Blir bare enda mer oppmerksomhet rundt hvis man skal fortsette å holde offentlig informasjon utilgjengelig, spør du meg. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er allerede ute, så det er like greit at det får stå her også.  Ellers blir det jo bare enda mer spekulasjon.

Håper journalisten får god oppfølging så hun kommer gjennom dette.

Ja for de mest nysgjerrige er det det. De som for første gang har kjøpt Finansavisen i dag , eller gogglet som gale, men det var ikke det utgangspunktet på diskusjonen var- det var om det var riktig av Hegnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for de mest nysgjerrige er det det. De som for første gang har kjøpt Finansavisen i dag , eller gogglet som gale, men det var ikke det utgangspunktet på diskusjonen var- det var om det var riktig av Hegnar

Og det synes jeg det var. Begrunnelsen har jeg gitt i et tidligere svar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN det er ikke de som har lekket navnet hennes heller.

Registrerer for øvrig at du har liten tiltro til kunnskapen til "mannen i gata".

Nei, men som jeg sa, det er ikke akkurat vanskelig å få fatt i denne informasjonen, så de ville fint få tak i den likevel. Det er dessverre vanskelig å holde lokk på informasjon når det er så mange som har den.

Jeg føler ikke nødvendigvis at jeg har liten tiltro, men heller at jeg er realistisk. Hvis du mener at det er få som forhåndsdømmer henne, hva er egentlig problemet med saken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, der ble jeg visst moderert. Det tror jeg er første gang i KG-karrieren min.

Hvilken regel brøt jeg nå, Vimse?

Skal vi si det igjen? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men som jeg sa, det er ikke akkurat vanskelig å få fatt i denne informasjonen, så de ville fint få tak i den likevel. Det er dessverre vanskelig å holde lokk på informasjon når det er så mange som har den.
Er ikke det bra? Noe annet ville vel vært sensur?

Jeg føler ikke nødvendigvis at jeg har liten tiltro, men heller at jeg er realistisk. Hvis du mener at det er få som forhåndsdømmer henne, hva er egentlig problemet med saken da?

Jeg ser ikke noe problem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann, der ble jeg visst moderert. Det tror jeg er første gang i KG-karrieren min.

Hvilken regel brøt jeg nå, Vimse?

Skal vi si det igjen?  :sjarmor:

Du brøt ingen regel. Det er sånn moderering som gjør at KG ikke vil kunne bli en seriøs debattkanal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg dere modererer for raskt og ukritisk her, Vimse. Dette er blitt offentlig tilgjengelig informasjon. Debatten kan jeg ikke se faller innenfor noe som ifølge reglene skal modereres. Dette er en nyhetssak som er stor og sannsynligvs diskuteres overalt. Bruk forumreglene riktig og konsekvent. Dette knebler debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bra?  Noe annet ville vel vært sensur?

Jeg ser ikke noe problem.

Er du samme gjest som jeg har diskutert med over?

Som sagt, jeg er for at informasjonen frigis og prøver å argumentere for det. Det er ikke noe vits å holde noe skjult som kommer fram uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme gjest som jeg har diskutert med over?

Som sagt, jeg er for at informasjonen frigis og prøver å argumentere for det. Det er ikke noe vits å holde noe skjult som kommer fram uansett.

Ja, samme gjest som har diksutert med deg i noen innlegg nå :)

Ser ut som vi er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...