Gjest x- bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hegnar har i lederartikkelen sin i finansavisen navngitt de nkvinnlige TV 2 reporteren. Han mener det burde vært gjprt for lenge siden , siden det har ført til mye spekualsjon ( noe som ikke er lov på KG ) og falske anklagelser . Hva synes dere ? Var det riktig av Hegnar?
Gjest Taxi Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg merker at jeg er jævlig nysgjerrig i hvert fall
Far til 2 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg synes det var feil av Hegnar å føre en slik "se og Hør" holdning.
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Men er det noen som har lest Finansavisen? *Nysgjerrig* Jeg mener, det kan umulig kalles spekulasjer el. å angi her inne hva som står i en avis. Hvis ingen har sett navnet, får jeg heller stikke ut i lunsjen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg noterer meg at både Dagbladet og VG lager en stor sak MOT identifisering. Minst en av avisene har imidlertid identifisert journalisten tidligere denne uka, da de hadde en artikkel om at hun var identifisert på ei "ekstremistisk nettside". De har ikke skrevet navnet hennes noe sted, men navnet var svært så synlig i bildet at det omtalte nettstedet. Nå er hele saken fjerna fra nettet. Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 nei jøss er den det . Som Hegnar selv påpeker . Tv 2 / Nettavisen pleier ikke akkura å holde tilbake når det gjelder å navngi personner. hvorfor skulle hun egentlig holdes hemmlig?
Gjest niomi Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg noterer meg at både Dagbladet og VG lager en stor sak MOT identifisering. Minst en av avisene har imidlertid identifisert journalisten tidligere denne uka, da de hadde en artikkel om at hun var identifisert på ei "ekstremistisk nettside". De har ikke skrevet navnet hennes noe sted, men navnet var svært så synlig i bildet at det omtalte nettstedet. Nå er hele saken fjerna fra nettet. Hvorfor? ← For det var feil reporter.....
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 nei det er vel en gammel sak- er det ikke Det står fortsatt på vg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132022
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 For det var feil reporter..... ← Godt poeng, men de har likevel navngitt en person i saken, og sitter dermed i glasshus.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 nei det er vel en gammel sak- er det ikke Det står fortsatt på vg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132022 ← Misforsto litt jeg... Den personen som ble hengt ut i ca 15 min på nettet ble hengt ut av en kollega
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Jeg merker at jeg er jævlig nysgjerrig i hvert fall ← Me too. Hvorfor denne hemmeligholdelsen? Syns man burde stå for det man gjør.
Gjest niomi Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Godt poeng, men de har likevel navngitt en person i saken, og sitter dermed i glasshus. ← Den personen som nå er navngitt, er en person som "alle" innen pressemiljøet har visst om noen dager nå. Og det er uoffisielt bekreftet av kretsen rundt henne at hun dater/datet den terrorsiktede.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Me too. Hvorfor denne hemmeligholdelsen? Syns man burde stå for det man gjør. ← Kjøp Finansavisen- der er det til og med bilde
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Me too. Hvorfor denne hemmeligholdelsen? Syns man burde stå for det man gjør. ← ...hva har hun egentlig gjort? Hva skal hun stå for?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 (endret) Navnet har versert på både VGs og Aftenpostens debattsider, men blir moderert bort så fort moderatorene ser det. Endret 28. september 2006 av vimse
suzie Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 Jeg vet ikke helt hva hun faktisk har gjort, ut over det å være forelsket i feil type, men navnet hennes tok ikke lang tid å finne. Begynne søket på hegnar.no, så finner en det kjapt...
punktom Skrevet 28. september 2006 #17 Skrevet 28. september 2006 Godt poeng, men de har likevel navngitt en person i saken, og sitter dermed i glasshus. ← Denne dama ble da til og med intervjuet, og det ble kjørt en sak om dette for å rette opp i misforståelsen. Så å bare oppgi et navn (Torbjørn Jageland!) betyr ikke at de kaster stein i glasshus.
Gjest hufse-tufsa Skrevet 28. september 2006 #18 Skrevet 28. september 2006 Hvorfor skulle hun navngis egentlig? Er hun tiltalt for noe? Blir ikke dette en sak mellom henne og arbeidsgiver om hun har brutt yrkesetiske retningslinjer?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #19 Skrevet 28. september 2006 I følge VG debatt er det fremdeles ikke lov til å skrive navnet hennes, selv om det er offentliggjort i andre aviser. Vet ikke hva KGs moderatorer mener?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #20 Skrevet 28. september 2006 (endret) Irriterer meg grønn over hvem hun reporteren er. Endret 28. september 2006 av vimse
Anbefalte innlegg