Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Og i natt fant jeg tørkle på hm.com :) Gleder meg til pakken fra H&M kommer men så leveringen var utsatt til uke 14.

Det har jeg også lyst på!! Var akkurat litt for sen med bestillinga hos H&M i dag da de fikk inn nye... :sur:

Har vært på jakt etter tørkle i evigheter nå, men det virker som de fine blir solgt ut nesten før de får dem inn i butikkene... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også lyst på!! Var akkurat litt for sen med bestillinga hos H&M i dag da de fikk inn nye... :sur:

Har vært på jakt etter tørkle i evigheter nå, men det virker som de fine blir solgt ut nesten før de får dem inn i butikkene... :forvirret:

:klem: sånn er kjedlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag shoppet jeg en g-star sommergenser og moods of norway boxer til mannen, og en rosa wow hettegenser til niesen min.

Til meg selv ble den en ferskpresset appelsinjuice og en :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jakt etter tørkle i evigheter nå, men det virker som de fine blir solgt ut nesten før de får dem inn i butikkene... :forvirret:

Allier deg med noen. ;) Skya kjøpte to tørklær i går, så nå har jeg også fått kloa i ett! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol, sol og masse sol i Oslo i dag. Deilig å kunne rusle rundt på Aker brygge etter jobb. Slappe av med en kaffe ved bryggekanten, høre på måkene, og kjenne lukten av saltvann :) Yes det er sommer!

Handlet sorte oversized Fendi solbriller i dag. Fant ikke bilde i sort, men her er de i

Biscuit "http://www.eluxury.com/browse/product_detail.jhtml?styleid=11305782&SectionID=6000". Kjempe fine briller, og jeg er såå fornøyd. Nå skal jeg slappe av hjemme med et glass vin på verandaen, mannen jobber sent i kveld så jeg har hele leiligheten for meg selv. Deilig med veranda med kveldssol :) En dag til på jobb, så er det påskeferie.

Livet er herlig dere :ler:

Skal snart bestille meg ferietur til mai. Vet ikke hvor det blir. men snuser på Italia, Thailand, Tyrkia og Hellas. Blir nok lommeboken som bestemmer i år :ler:

Må gå innom LaLina og sjekke bikinier snart :)

Gjorde en liten bestilling til på H&M i dag, siden pakken min er forsinket kan jeg like godt fylle på :klappe:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en deilig ettermiddag! Jeg satt på kafé med en venninne i dag, og det er så morsomt å se på hvordan menneskene bare endrer seg helt nå når sola har kommet frem. Alle virker friere, gladere og mer tilpass enn de gjorde for bare en uke eller to siden. Og vin på veranda med kveldssol - what can I say? Heldig, du! :)

Tøffe solbriller du hadde funnet deg! Får jeg lov til å spørre hvor mye denslags koster? Jeg er på jakt etter et par nye jeg også, men vet ikke helt hva jeg vil ha... Dog - jeg skal en tur til London i april, og jeg tror ikke jeg kjøper noe før jeg har vært innom Fossil og kikket. ;) Anbefaler deg forresten å gå innom LaLina ganske raskt, de har fått inn en del allerede, og mye var forhåndsreservert, så vidt jeg skjønte. Det er nok mange som er tidlig ute med å tenke på bikini! Og med ferietur i mai får du jo brukt bikini snart, også! :)

Det jeg egentlig ville si var at jeg synes det er så koselig at du har vært litt mer her inne i shoppinghjørnet i det siste. Har savnet innleggene dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har hatt en deilig ettermiddag! Jeg satt på kafé med en venninne i dag, og det er så morsomt å se på hvordan menneskene bare endrer seg helt nå når sola har kommet frem. Alle virker friere, gladere og mer tilpass enn de gjorde for bare en uke eller to siden. Og vin på veranda med kveldssol - what can I say? Heldig, du! :)

Tøffe solbriller du hadde funnet deg! Får jeg lov til å spørre hvor mye denslags koster? Jeg er på jakt etter et par nye jeg også, men vet ikke helt hva jeg vil ha... Dog - jeg skal en tur til London i april, og jeg tror ikke jeg kjøper noe før jeg har vært innom Fossil og kikket. ;) Anbefaler deg forresten å gå innom LaLina ganske raskt, de har fått inn en del allerede, og mye var forhåndsreservert, så vidt jeg skjønte. Det er nok mange som er tidlig ute med å tenke på bikini! Og med ferietur i mai får du jo brukt bikini snart, også! :)

Det jeg egentlig ville si var at jeg synes det er så koselig at du har vært litt mer her inne i shoppinghjørnet i det siste. Har savnet innleggene dine!  :klem:

Ja utrolig hvordan folk forandrer seg når solen kommer :) Herlig å se så mange glade frie sjeler. Vin og kveldssol på verandaen er herlig, men det holder med et lite glass siden det er jobb i morgen :)

Jeg er veldig fornøyd med solbrillene, de ser veldig glamoriøse og store ut på meg :sjenert: Jeg betalte litt i overkant av 2000 kr for de, syntes ikke det er så mye for et par herlige solbriller. Liker å ha flere par slik at jeg kan bytte litt på. Og liker selvsagt briller jeg kan ha en stund :) Må sjekke LaLina på mandag, har ikke tid før det.

Yupp det er godt å være tilbake her, deilig å kunne shoppe og bruke litt fritid på kvinneguiden. Og jeg har selvsagt savnet alle dere shoppe jentene også :klem:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt sol :) Påskeferie :)

Nydelig kaffe på cafe, venninner, småprat, lette sommersko, volum i håret, de perfekte solbrillene, tynn silkebluse og gode jeans. Perfekt fredag. Hvis jeg ser bort ifra de 8 timene på jobb først :ler:

Skal tilbringe kvelden på sofan med melon og magasiner :) Fortjener det for på mandag begynner hverdagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å bestille meg en hudpleie time neste gang jeg skal ta manikyr, trenger å nappe og farge bryn så hudpleie hører med. Utrolig deilig å kunne unne seg litt luksus igjen :) Jeg elsker våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen eller på tirsdag skal jeg ut på basic shopping. Skal se etter sommersko, gensere, t-skjorter og en bukse. Kjedlig men basic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må hvertfall kjøpe en olabukse i morgen. Hva slags farge bør det være i sommer? :sjenert:

Jeg kan ta en mørk blå, den vill forminske lårene mine og få meg til å se bra ut , eller jeg kan velge en lyseblå som er litt mer sommerlig, eller en sort (litt kjedlig), en grå? Eller kanskje en rød?

Vill gjerne ha en fra Seven hvertfall, de vet jeg at jeg kler. Og jeg trenger et par nye sorte pumps, en sort dressbukse (til jobben) , en sommerkjole (trenger jeg virkelig det?), ny bikini må jeg ha, to tynne gensere med lange ermer, og to t-skjorter og gjerne en hvit silkebluse jeg så på H&M på Oslo city forrige uke. Et par sko med kilehel ville vært behaglig, og en hvit linbukse. Truser og bh-er i sommerlige farger er alltid kjekt. Noen nye ankelsokker ville også vært på sin plass, og et par city shortser. Og selvsagt noen skjørt og bluse som jeg kan bruke på den nye jobben min.

Hmm burde vell rydde klesskapet ført, slik at jeg vet hva jeg virkelig trenger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært en merkelig dag. Jeg var først på jobbintervju, men møtte opp på feil adresse :overrasket: Sjefen hadde glemt å fortellle meg at bedriften hadde flyttet :overrasket: Jeg ringte bedriften og fikk beskjed om å møte et annet sted, jeg begynte å løpe opp og ned mens jeg prøvde å huske veibeskrivelsen de ga meg. Oh yes jeg løp feil mange ganger. Til slutt kom jeg 20 min for sent, andpusten og svett etter å ha løpt i høye heler :ler:

Intervjuet gikk helt greit, men jeg tørr ikke engang å tenke på hva slags inntrykk entreen min ga de :ler: Jeg passer heller ikke helt til jobben jeg har søkt, så det spiller heller ikke så stor rolle.

Etter intervjuet gikk jeg til innkjøp av en mørk blå Seven jeans, en sort dressbukse, et sort skinnbelte og et par store solbriller på H&M.

I morgen skal jeg shoppe litt til, etter at jeg har vært på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en opplevelse du hadde i dag...! :overrasket::)

Får håpe det allikevel går bra, hvis du vil ha jobben...

Jeg er også på jakt etter ny sort dressbukse sdien jeg nettopp har begynt i ny jobb? Hvor kjøpte du din og hvordan ser den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken min med Madonna klærne kom i dag :hoppe:

Dette handlet jeg :

hvit veske

- hvite solbriller

- hvit silkebluse

- hvit kjole med rynking under brystet

- den hvite trechcoaten.

- sjal

De hvite solbrillene sendes tilbake, likte ikke måten de satt over nesen min på.

Den sorte kjolen med rynking under brystet går tilbake, altfor stor i str. Den hvite vesken ser billig ut, godt jeg har den sorte lille som jeg handlet i butikken.

Silkeblusen og trechcoaten var jeg veldig fornøyd med, og sjalet er elsk. Så det beholdes.

:hoppe:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...