Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg hentet pakken min fra H&M i dag.

Cerise topp. Den beholdes,god og myk å ha på Kan godt brukes utenom trening siden den var kjempe fin på.

Cerise munkejakke. Helt ok, og kjekk å ha :)

Cerise kosebukse. Litt stor i str, så den var større enn forventet, men det er jo ganske deilig.

Topp Billig topp med fint fall, beholdes.

Også fikk jeg et grått gratis sett med capribukse og hettegenser.

Alt beholdes og jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du er fornøyd! Så ut som deilige klær! Er syk nå så koser meg med å lese om andres shopping:) Heldigvis ingenting som hindrer meg fra å handle på hm.com ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er fornøyd! Så ut som deilige klær! Er syk nå så koser meg med å lese om andres shopping:) Heldigvis ingenting som hindrer meg fra å handle på hm.com ;)

Ja det var mest koseklær :) God bedring :klem: hm.com er en fin ting når en er syk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hvor mye du betaler i måneden på Oxigeno? Mener bestemt å ha lest det på sidene deres tidligere, men klarer ikke å finne det igjen. Eller er du kanskje medlem via OAS...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hvor mye du betaler i måneden på Oxigeno? Mener bestemt å ha lest det på sidene deres tidligere, men klarer ikke å finne det igjen. Eller er du kanskje medlem via OAS...?

Jeg er medlem via Oas. Men du finner et kontaktskjema på siden deres.som du kan bruke. Har du tenkt å begynne å trene der?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ligger mye nærmere oss enn SATS, så vi melder oss nok inn når oppsigelsestiden på SATS går ut (ut februar). Men for tiden har jeg faktisk lyst til å trene, så det KAN hende jeg melder meg inn litt før hvis jeg har penger til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege besøk i dag.

2 tenner som må rotfylles.

Utrolig masse shopping penger rett til tannlegen.

Stakkars meg  :sur:  :fryser:

Ai, så utrolig kjipt! :troest: Håper i det minste det ikke gjør altfor vondt for deg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag handlet jeg meg to bøker:

Om skjønnhet av Zadie Smith og Engler i L.A av Marian Keyes. Og den russiske filmen Doktor Zhivago.

Ser ut til at dette blir en fin vinterferie :) Skal bruke tiden til å lese, se på film og trene.

Det merkelige er at jeg ikke har lyst til å kjøpe meg klær om dagen. Ikke noe som frister i butikkene, og klesskapet er mer enn fult. Blir nok litt shopping når våren nærmer seg :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag handlet jeg meg to bøker:

Om skjønnhet  av Zadie Smith og Engler i L.A av Marian Keyes. Og den russiske filmen Doktor Zhivago.

Engler i L.A. har jeg også. Morsom bok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lite oppdateringer i det siste :) Mye jobb, skole og trening. Det tar det meste av tiden min så jeg rekker ikke shoppe så mye. Men jeg drømmer om en ny vårgarderobe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å høre fra deg igjen!

Drømmer også om ny vårgarderobe. Mye fine vårklær i butikkene...

Han en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det måtte jo bare bli litt shopping på meg i dag. Både på nett og på butikk :) Jeg liker det meste av M by Madonna, og syntes selv jeg fikk med meg godbitene :)

- Den hvite store vesken

- Hvite solbriller

- Den hvite trenchen

- Hvit bluse i silke med korte ermer

- Hvit skjorte

- Sort silkebluse med korte ermer

- Sort cardigian i kasjmir

- Hvit cardigian i kasjmir

- Sort genser med v-hals i kasjmir

- Hvit genser med v-hals i kasjmir

- Den sorte lille vesken med metall på siden.

- Den sorte kjolen med rynking under brystet.

- Sorte knebukser

Hadde tenkt å ta med pumpsene også, men de var helt rare i str, og veldig flate og firekantet forand. Kjøpte derimot et par sandaler med kilehel på Zara. Veldig fornøyd i dag. Har ikke handlet på lenge, så jeg følte virkelig at jeg fortjente dette. Det neste på shoppinglisten er et par designersolbriller, men skal vente til midten av april. Trenger også et par nye dressbukser.

Har også veldig lyst på den hvite skinnjakken fra M by Madonna, men jeg har to lignende skinnjakker fra før :sjenert: Og jeg har lovet mannen å ikke kjøpe flere jakker før jeg har kvittet meg med noen andre. Har faktisk for liten plass i gangen, og jeg har vell rundt 40 jakker der ute :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! :-D Det får man si var en skikkelig shopperunde!

Den store hvite vesken og den hvite trenchcoaten var noe av det jeg likte best, men det ble litt dyrt for lommeboken min dessverre, det har blitt for mye regninger denne måneden - sånn er det bare noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj! :-D Det får man si var en skikkelig shopperunde!

Den store hvite vesken og den hvite trenchcoaten var noe av det jeg likte best, men det ble litt dyrt for lommeboken min dessverre, det har blitt for mye regninger denne måneden - sånn er det bare noen ganger ;)

Ja sånn er det bare noen ganger :) Da blir det desto mer gøy neste gang du skal kjøpe deg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig slått til i dag, Miracl3! Men så har du jo vært flink og ikke shoppet så mye i det siste, så det er vel fortjent! :)

Kunne også tenkt meg mye mer enn det jeg kjøpte i dag, men måtte rett og slett beherske meg litt. Var veldig mye fint i denne kolleksjonen. Synes denne er den beste så langt for H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i natt fant jeg tørkle på hm.com :) Gleder meg til pakken fra H&M kommer men så leveringen var utsatt til uke 14.

Jeg trenger et par nye sommerjeans, og solbriller. Jeg hater å kjøpe jeans, er ikke så mange som sitter bra på meg. Mannen har bursdag på onsdag, så i morgen skal jeg ut på shopping til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i natt fant jeg tørkle på hm.com :) Gleder meg til pakken fra H&M kommer men så leveringen var utsatt til uke 14.

Heldiggris! :hoppe: Det med M-logo på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...