Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, jeg syns så synd på deg :gråte: For en grusom ting å gjøre mot et annet menneske. Hev deg over han, han fortjener deg ikke (lett for meg å "si", men)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff det var vondt å høre Miracl3, jeg føler meg deg.. :klem:

har savnet innleggene dine i shoppingdagboken, så håper du kommer tilbake med oppdateringer når du orker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Så har det gått en lang tid, og jeg er tilbake på kvinneguiden. Jeg er i shoppingmode om dagen, og bor fortsatt på Østlandet i en shabby chic leilighet med slitte vinduskarmer og masse herlig fransk interiør. Desverre må jeg snart flytte igjen da min familie skal bli til fire istedet for to, og vi trenger tre soverom.

Jeg shopper fortsatt men kanskje mer nøkternt enn før, jeg liker hvertfall å tro det. Men med tvillinger på vei så er det en nødvendighet med shopping til de, og selvsagt må jeg se bra ut også.

Akkurat nå sitter jeg i silepysjamas shoppet i Thailand med morgenkåpe og har mimret over dagboken min, mens jeg spiser nystekte rundstykker av spelt og en kopp earl grey te. Jeg ser frem til å være er på Kvinneguiden igjen.

Søndagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg var ikke på KG da du startet denne dagboka, men jeg håper jeg kan følge med her fra nå av! :popcorn:

Så spennende med tvillinger! Og graviditet generelt. Jeg syns det er litt fascinerende :P

Har dere funnet ny plass å bo, eller er dere på leiting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Oi, det var jo lenge siden det var oppdatert her nå, men det var allikevel veldig koselige nyheter i innlegget fra desember! Jeg har tenkt på deg i ny og ne (tidligere itla her, forresten), og det var godt å høre at det går bra med deg. Også tvillinger, da! Er de født nå, kanskje? Spennende tider du har foran deg, uansett!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...