Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har vært en merkelig dag. Jeg var først på jobbintervju, men møtte opp på feil adresse  :overrasket: Sjefen hadde glemt å fortellle meg at bedriften hadde flyttet  :overrasket: Jeg ringte bedriften og fikk beskjed om å møte et annet sted, jeg begynte å løpe opp og ned mens jeg prøvde å huske veibeskrivelsen de ga meg. Oh yes jeg løp feil mange ganger. Til slutt kom jeg 20 min for sent, andpusten og svett etter å ha løpt i høye heler  :ler:

Huff jeg føler med deg.. Håper intervjuet gikk bra:) og at du får jobben om du vil ha den ;)

ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg føler med deg.. Håper intervjuet gikk bra:) og at du får jobben om du vil ha den ;)

ha en fortsatt fin dag!

Tusen takk :klem: Jeg vill faktisk ikke ha jobben, jeg passer ikke inn i bedriften og det virket som kjedlig rutine arbeid.

Dagen i dag har vært super. Jeg har handlet et par sorte pumps på Økonomisko. Har ikke handlet der før, så jeg er spent på kvaliteten. Men sorte pumps til 249kr, det kunne jeg ikke la gå fra meg :ler: Dersom de er ok, så skal jeg tilbake og kjøpe et par røde og et par hvite også.

Datt også innom H&M, der handlet jeg et par store solbriller, en blå basic genser med v-hals, en grå silkebluse med omslag, og en sort lang bluse i silkemiks som blir super med belte i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg må ta meg en tur på Zara i morgen. Trenger enda litt flere basisplagg. Har utrolig mye klær som ikke er basis klær, men mer litt pent tøy som passer fint på jobb, cafe besøk osv, men vill ha noe mer casual til skolen og turgåing etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg sånn at du har Zara innen rekkevidde!!

Ja det er utrolig kjekt med Zara i nærheten. Har handlet en del der siden den åpnet.Bor ikke du i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk  :klem: Jeg vill faktisk ikke ha jobben, jeg passer ikke inn i bedriften og det virket som kjedlig rutine arbeid.

Dagen i dag har vært super. Jeg har handlet et par sorte pumps på Økonomisko. Har ikke handlet der før, så jeg er spent på kvaliteten. Men sorte pumps til 249kr, det kunne jeg ikke la gå fra meg  :ler: Dersom de er ok, så skal jeg tilbake og kjøpe et par røde og et par hvite også.

Datt også innom H&M, der handlet jeg et par store solbriller, en blå basic genser med v-hals, en grå silkebluse med omslag, og en sort lang bluse i silkemiks som blir super med belte i livet.

Å, blir missunnelig... Jeg vil også ut å shoppe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor ikke i Oslo, nei, men i Stavanger. Og Stavanger er en kjempeby, men jeg savner endel av butikkene som finnes i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo, nei, men i Stavanger. Og Stavanger er en kjempeby, men jeg savner endel av butikkene som finnes i Oslo!

Stavanger er en flott by, jeg tilbrakte en god del tid der for noen år siden. Festet en del, og husker jeg var imponert over et kjøpesenter i Sandnes (Kvaderat eller noe i den duren) Utvalget av butikker er større i Oslo, men fortsatt mangle vi en hel del her, Oslo er mer som en småby og jeg blir fort lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvadrat er et veldig kjekt kjøpesenter, absolutt! Og Stavanger er en koselig by. Men jeg savner Zara, LV, Kookai (er den i Oslo?) og endel av de butikkene en leser om i moteblader, hehe....

Heldigvis finnes det storbyer en kan reise til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvadrat er et veldig kjekt kjøpesenter, absolutt! Og Stavanger er en koselig by. Men jeg savner Zara, LV, Kookai (er den i Oslo?) og endel av de butikkene en leser om i moteblader, hehe....

Heldigvis finnes det storbyer en kan reise til!!

Kookai er i Oslo, og har masse fine ting :) Takk for at du minte meg på Kookai. Der er det virkelig lenge siden jeg har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden butikken er stengt, så må jeg handle på nett. Jeg har funnet de perfekte slingbacks på net-a-porter, https://www.net-a-porter.com/intl/images/pr...large/index.jpg og jeg tror nok jeg må bestille de. Jeg har snart bursdag, og jeg vet jeg får penger fra mamma og pappa. De pengene kan jeg jo bruke på disse sandalene. Men jeg må bestemme meg ganske fort siden mange str allerede er utsolgt. Jeg har en forkjærlighet for sko laget av Marc Jacobs og har ønsket meg et par lenge. Disse er jo tross alt på salg :sjenert:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolene var kjempefine :-D

Skoene har litt for høye hæler for mine evner, får jeg si ;)

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene var kjempefine :-D

Skoene har litt for høye hæler for mine evner, får jeg si ;)

Det er nok ikke sko som en gå langt i, men jeg har utrolig mange sko som egner seg mest for å sitte å se pent ut i :ler: Og siden jeg har mange års trening med høye sko skal det gå bra.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så mye fint du hadde funnet hos La Redoute! Likte særlig kashmirgenseren med 3/4 ermer og den røde og hvite tunikaen... Har du bestilt fra La Redoute tidligere? La inn min første bestilling der forrige dagen, og er litt nysgjerrig på om det er like greit som å bestille fra H&M... :)

Var det matbutikken eller klesbutikken du ikke rakk på lørdag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så mye fint du hadde funnet hos La Redoute! Likte særlig kashmirgenseren med 3/4 ermer og den røde og hvite tunikaen... Har du bestilt fra La Redoute tidligere? La inn min første bestilling der forrige dagen, og er litt nysgjerrig på om det er like greit som å bestille fra H&M... :)

Var det matbutikken eller klesbutikken du ikke rakk på lørdag? ;)

Laredoute har masse fint, og jeg liker at jeg kan finne litt fine materialer i tingene. Jeg har bestilt der før, og jeg har vært veldig fornøyd. Leveringstiden er ofte lang, så det er det eneste som er ganske kjedlig. H&M er best på leveringstid, men jeg syntes Laredoute er best på kvalitet. Men nå har jeg stort sett bestilt de litt dyrere tingene som kasjmir og silke.

Det var både matbutikken og klesbutikken jeg ikke rakk på lørdag. Takk og lov for Bunnpris :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...