Gå til innhold

Nevrotiske notater

Anbefalte innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet (endret)

Takk og lov. Jeg var en periode redd for at jeg ville få lyst til å boikotte oppskriftene hans av sympati med dere. :ler:

Smaklig måltid! :spise: *misunnelig*

Endret av Ludovie
  • 1 måned senere...
Skrevet

*svinser innom med støvkluten*

Skrevet

*svinser innom med støvkluten*

NEI NEI!! Akkurat nå når jeg skulle lage mønster i støvet akkurat slik som mannen min gjør... moromannen... :fnise:

Skrevet

NEI NEI!! Akkurat nå når jeg skulle lage mønster i støvet akkurat slik som mannen min gjør... moromannen... :fnise:

Du skal da ikke gjøre slikt hos Nilma. :riste:

Skrevet

Du skal da ikke gjøre slikt hos Nilma. :riste:

Joda, når hun lar støvet legge seg i slike fine, tjukke lag så er det en ren invitt til å lage mønster. Bare innrøm at du har lyst, du også. :lur:

Skrevet

Joda, når hun lar støvet legge seg i slike fine, tjukke lag så er det en ren invitt til å lage mønster. Bare innrøm at du har lyst, du også. :lur:

Nope! Jeg kan godt finne på å bølle med mye forskjellig, men aldri med støv. Jeg har et hat-forhold til støv og hybelkaniner. Det er sånt jeg helst vil utrydde for alltid...

Skrevet

Håper du nikoser deg på ferie, Nilma :kose:

Jeg er forresten veldig spent på Nilmas reaksjon når hun kommer tilbake til et KG som har vært gjennom en reform som er BaconHanssen verdig :rulle:

Skrevet

Jeg er forresten veldig spent på Nilmas reaksjon når hun kommer tilbake til et KG som har vært gjennom en reform som er BaconHanssen verdig :rulle:

:hoho:

Skrevet

Håper du nikoser deg på ferie, Nilma :kose:

Omtrent sånn: :overrasket: WTF??? :bond::sprettoy:

Skrevet

Velkommen tilbake! :ler:

Gi meg et hint hvis du ikke kommer inn i bloggen min. Du skal være lagt til. :jepp:

Skrevet

Velkommen hjem. :ler:

Suprise!!!

Skrevet

Håper du har hatt en fin tur!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hallo! Jeg havner ofte her hos deg når jeg googler etter svar på matspørsmål. Legger jeg deg til i lista, og gleder meg til å lese igjennom det som allerede er skrevet. :spise:

Skrevet

Hei Chan! Hyggelig hvis du finner noe nyttig her! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ah.... Nilma vil ikke leke mer i dagboken sin.... :lete:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...