Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Kampanje? Du får ferskt hjemmebakt brød, men slipper å bake selv? :fnise:
Nettopp! :tommelsmil: Jeg har ytt litt assistanse fra sidelinjen, da.

Jeg vet ikke hvordan de smaker ennå, de står til etterheving. Men de ser ganske overbevisene ut.

Selv er jeg uforklarlig vaffelsyk, og har vært det i dagesvis, men klarte ikke å snu stemningen i unison vaffelfavør i dag heller.
Ikke? :overrasket: Her i huset hadde du blitt meget populær om du hadde foreslått vafler. Selv har jeg intenst lyst på sveler for tiden, jeg synes i grunnen det er bedre enn vafler. Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurydike

Jeg har åpenbart en altfor prinsippfast og urokkelig husholdning å stri med. :sur:

Så deilig det hørtes ut med nybakt brød! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker brie. Virkelig. :wow:
:jepp: Denne er bare helt vanvittig god; som sagt er den upasteurisert, og så moden at det nesten er lettere å øse den opp med skje enn å bruke kniv. :hjerter:

Jeg har litt blandet erfaring fra franske restauranter med Ile flottante, men med bringebær ga det straks mer mening! :)
Vi spiste en variant med rosa praliner i Lyon, som jeg også har prøvd å gjenskape hjemme, og det var godt, men veldig søtt. Bringebær synes jeg derimot hørtes veldig friskt og godt ut til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var lys våken 06.15 i morges, det er jeg ikke nå. :Gjesp:

Høres kjent ut...

Jeg har også mann som baker brød, selv om det som regel er et samarbeidsprosjekt. Herlig med nybakt brød er det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt Kviteseidsmør og upasteurisert Brie frem til temperering. :lur:

Åh. Det pleier jeg å få når jeg er i Helens del av landet. Kalde nypoteter, flatbrød og Kviteseidsmør. Mucho mucho mumsemat.

God formiddag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mann som baker brød, selv om det som regel er et samarbeidsprosjekt. Herlig med nybakt brød er det uansett :)
Jeg har jo ikke hatt det før nå, derav dåningen. :fnise: Jeg er egentlig ikke så gladi brødmat, men når det er nybakt er det veldig godt, ja.

Åh. Det pleier jeg å få når jeg er i Helens del av landet. Kalde nypoteter, flatbrød og Kviteseidsmør. Mucho mucho mumsemat.
Kviteseidsmør er farlig godt, jeg burde egentlig ikke ha det i huset. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife

Vi bør kanskje ta Ts med på sightseeing i tirsdagsboken ( eller var det Zias gamle bok Fresi for alltid lærte oss hva Takopizza er :klø:):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...