Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3601 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Kampanje? Du får ferskt hjemmebakt brød, men slipper å bake selv? Nettopp! Jeg har ytt litt assistanse fra sidelinjen, da. Jeg vet ikke hvordan de smaker ennå, de står til etterheving. Men de ser ganske overbevisene ut. Selv er jeg uforklarlig vaffelsyk, og har vært det i dagesvis, men klarte ikke å snu stemningen i unison vaffelfavør i dag heller.Ikke? Her i huset hadde du blitt meget populær om du hadde foreslått vafler. Selv har jeg intenst lyst på sveler for tiden, jeg synes i grunnen det er bedre enn vafler. Endret 13. august 2008 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. august 2008 #3602 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har åpenbart en altfor prinsippfast og urokkelig husholdning å stri med. Så deilig det hørtes ut med nybakt brød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3603 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har lagt Kviteseidsmør og upasteurisert Brie frem til temperering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. august 2008 #3604 Del Skrevet 13. august 2008 *skrekkelig misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3605 Del Skrevet 13. august 2008 Dessert til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 13. august 2008 #3606 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg elsker brie. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. august 2008 #3607 Del Skrevet 13. august 2008 Dessert til helgen? Jeg har litt blandet erfaring fra franske restauranter med Ile flottante, men med bringebær ga det straks mer mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3608 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg elsker brie. Virkelig. Denne er bare helt vanvittig god; som sagt er den upasteurisert, og så moden at det nesten er lettere å øse den opp med skje enn å bruke kniv. Jeg har litt blandet erfaring fra franske restauranter med Ile flottante, men med bringebær ga det straks mer mening! Vi spiste en variant med rosa praliner i Lyon, som jeg også har prøvd å gjenskape hjemme, og det var godt, men veldig søtt. Bringebær synes jeg derimot hørtes veldig friskt og godt ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3609 Del Skrevet 13. august 2008 Mannen baker brød. :dåne:Godt ble det også. :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. august 2008 #3610 Del Skrevet 13. august 2008 *misunnelig på Nilmabakemann* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3611 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vurderer sterkt å beholde ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 14. august 2008 #3612 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg vurderer sterkt å beholde ham. Det forstår jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3613 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg var lys våken 06.15 i morges, det er jeg ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. august 2008 #3614 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg var lys våken 06.15 i morges, det er jeg ikke nå. Høres kjent ut... Jeg har også mann som baker brød, selv om det som regel er et samarbeidsprosjekt. Herlig med nybakt brød er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 14. august 2008 #3615 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har lagt Kviteseidsmør og upasteurisert Brie frem til temperering. Åh. Det pleier jeg å få når jeg er i Helens del av landet. Kalde nypoteter, flatbrød og Kviteseidsmør. Mucho mucho mumsemat. God formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3616 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har også mann som baker brød, selv om det som regel er et samarbeidsprosjekt. Herlig med nybakt brød er det uansett Jeg har jo ikke hatt det før nå, derav dåningen. Jeg er egentlig ikke så gladi brødmat, men når det er nybakt er det veldig godt, ja. Åh. Det pleier jeg å få når jeg er i Helens del av landet. Kalde nypoteter, flatbrød og Kviteseidsmør. Mucho mucho mumsemat. Kviteseidsmør er farlig godt, jeg burde egentlig ikke ha det i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. august 2008 #3617 Del Skrevet 14. august 2008 Du må hjelpe litt til her, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 14. august 2008 #3618 Del Skrevet 14. august 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3619 Del Skrevet 14. august 2008 Du må hjelpe litt til her, Nilma. Jeg er i grunnen stolt over å kunne si at jeg har null peiling her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. august 2008 #3620 Del Skrevet 14. august 2008 Vi bør kanskje ta Ts med på sightseeing i tirsdagsboken ( eller var det Zias gamle bok Fresi for alltid lærte oss hva Takopizza er :klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå