Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å ta en god jul-runde i dagbøker og blogger, men det ser det ikke ut til at jeg rekker. Derfor:

God jul til alle de snille, søte og morsomme KG-vennene mine! :tree:

Nå drar vi på juleferie og blir nettløse noen dager, tilbake tirsdag. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å ta en god jul-runde i dagbøker og blogger, men det ser det ikke ut til at jeg rekker. Derfor:

God jul til alle de snille, søte og morsomme KG-vennene mine! :tree:

Nå drar vi på juleferie og blir nettløse noen dager, tilbake tirsdag. :goodbye:

Det virker som om de fleste, inkludert meg fikk det litt for travelt for den runden.

Håper du koser deg masse i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Takk jenter, vi har hatt en herlig ferie. :nisse: Har kost oss med familie og venner, spist masse god mat og slappet fullstendig av. Nå blir det tre korte jobbedager, og så er det helg igjen - deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sauen og Aricia! :)

Nå tror jeg snart at jeg erklærer meg ferdigjobbet for i dag. Plan for ettermiddagen er å dra for å handle litt mat (vi har jo fått med oss brød, kaker, sylte, sild osv, alt hjemmelaget, men vi trenger litt frukt/grønt og melk) og å stikke innom en datasjappe. Jeg fikk nemlig laptop fra mannen i julegave, men jeg får ikke logget på. Den eller jeg må ha gjort noe feil under oppstart, for den kjenner ikke igjen passordet som jeg skrev to ganger. Enten har jeg greid å gjøre samme skrivefeil begge gangene, eller så må det være noe datamuffens. :klø: Jeg har vært sjikkeli sur for at jeg ikke har fått lekt med julegaven min i jula, så jeg håper det er enkelt å fikse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkomen hjem, godt å høre at du har hatt det fint i jula :)

Laptop :hoppe:

Miiiin! Bare miiiin! :nigo:

Og etter en prat med datamannen funker det som bare det - og så er det jo tirsdag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miiiin! Bare miiiin! :nigo:

Og etter en prat med datamannen funker det som bare det - og så er det jo tirsdag. :lur:

Tirsdaaaaaag! :hoppe: Og jeg har Rosauraaaaaaaaaa!!!! :strix:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...