Gå til innhold

Nevrotiske notater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ey! Der var det jammen blitt party mens jeg postet! :tommelsmil:

:romeo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden dette erkvelden der Dark Star gjør det hun ikke kan skal jeg dikte til Nilma :

Nilma er så Schempe grei

Hun skal ikke legge seg

A-mannen har reist av sted

Derfor kan Nilma være med

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg!

:danser:

Hva blir det til med denne festen, da? :vin:

:vinke: Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley:
Skrevet
Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg!

:vinke: Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley:

Hey, pysjamasparty.

:rope: Natterangling

(Litt synd at den ropesmileyen er sint, noen ganger trenger jeg en blid ropesmiley)

Skrevet

Hvis vi kaller det neglisjé-party får vi sikkert mange flere treff i Nilmaboken. :engel:

:jepp:

Skrevet

Med Silkestrømper, høye hæler, blonder, lakk og lær :lur:

Skrevet

Samt dyr champagne og sigaretter med lange munnstykker. :sexy:

Skrevet

Ooooooooooooo.....

Synd, men jeg skal ta min neglisje og min fransk åpning og legge meg i sengen. :fnise:

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha mange treff. :filer:

Og jeg har akkurat byttet ut pysjamasjakken med verdens styggeste t-skjorte, med denne logoen. :fnise: Men om ikke champagne, så har jeg portvin. :nigo:

Skrevet

Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord.

Nå er her 1-en- stakkarslig gjest :snurt:

Skrevet

Pirrende t-skjorte, ja. :Gjesp:

:fnise:

Men portvin! :grine: Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt. :sikle:

Skrevet

Jeg må definitivt kjøpe portvin.....

Skrevet
Jeg må definitivt kjøpe portvin.....

....og trenger tips.

Husk jeg er novise...

Skrevet
Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord.

Nå er her 1-en- stakkarslig gjest :snurt:

Men dere er jo her, mye sjekkere en teite gjester! :kose:

Pirrende t-skjorte, ja. :Gjesp:

Men portvin! :grine: Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt. :sikle:

... eller blåmuggost, som jeg glemte at jeg hadde, så den ligger i kjøleskapet og er iskald. :sur: Portvinen jeg drikker for øyeblikket er LBV fra Dow - impulskjøpt på taxfree og overraskende god.
Skrevet
....og trenger tips.

Husk jeg er novise...

Jeg er veldig glad i LBV-portvin, for eksempel denne. :)
Skrevet

:rope: Nachspiel!!!

:ler:

Uff, ja - det er virkelig en ting jeg ønsker ugjort. Og var ikke skinnsofaen til og med blå? :klø: Eller var det ekstrautstyret som var blått, tro?

Uansett... :haar:

Jeg har fortrengt det meste, men lurer på om ekstrautstyret var blått. Jeg huske i alle fall at noen kreative sjeler mekket bilde av sofaen og la den ut på Finn. :hoho:

Skrevet

To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene.

Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst:

Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene

Skrevet
To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene.

Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene

Øser du av din kulturelle kompetanse? :fnise:

Skrevet

Dette overså jeg! Er det mulig? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...