Aricia Skrevet 17. november 2009 #8861 Skrevet 17. november 2009 Ey! Der var det jammen blitt party mens jeg postet!
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8863 Skrevet 17. november 2009 Siden dette erkvelden der Dark Star gjør det hun ikke kan skal jeg dikte til Nilma : Nilma er så Schempe grei Hun skal ikke legge seg A-mannen har reist av sted Derfor kan Nilma være med :hoppe: Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg! Hva blir det til med denne festen, da? Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley:
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8864 Skrevet 17. november 2009 Fiiine diktet! :rødme: Jeg synes du er sjempeflink, jeg! Jeg har dusjet og iført meg pysj, nå mangler jeg bare litt vin. :pysjamaspartysmiley: Hey, pysjamasparty. Natterangling (Litt synd at den ropesmileyen er sint, noen ganger trenger jeg en blid ropesmiley)
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8865 Skrevet 17. november 2009 Hvis vi kaller det neglisjé-party får vi sikkert mange flere treff i Nilmaboken.
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8866 Skrevet 17. november 2009 Med Silkestrømper, høye hæler, blonder, lakk og lær
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8867 Skrevet 17. november 2009 Samt dyr champagne og sigaretter med lange munnstykker.
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8868 Skrevet 17. november 2009 Ooooooooooooo..... Synd, men jeg skal ta min neglisje og min fransk åpning og legge meg i sengen.
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8869 Skrevet 17. november 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha så mange treff. Og jeg har akkurat byttet ut pysjamasjakken med verdens styggeste t-skjorte, med denne logoen. Men om ikke champagne, så har jeg portvin.
Dark Star Skrevet 17. november 2009 #8870 Skrevet 17. november 2009 Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord. Nå er her 1-en- stakkarslig gjest
Aricia Skrevet 17. november 2009 #8871 Skrevet 17. november 2009 Pirrende t-skjorte, ja. Men portvin! Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt.
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8872 Skrevet 17. november 2009 Jeg må definitivt kjøpe portvin.....
Skravla Skrevet 17. november 2009 #8873 Skrevet 17. november 2009 Jeg må definitivt kjøpe portvin..... ....og trenger tips. Husk jeg er novise...
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8874 Skrevet 17. november 2009 Gjestene er ikke som i gamle dager. Da måtte man gjøre døra høy og porten brei ved bruk av slike ord. Nå er her 1-en- stakkarslig gjest Men dere er jo her, mye sjekkere en teite gjester! Pirrende t-skjorte, ja. Men portvin! Dere har fått meg sjikkeli portvinssyk i kveld, vi er jo virkelig inne i sesongen nå. Med marsipan og/eller mørk sjokolade til, eller litt tung, saftig kake med nøtter og tørket frukt. ... eller blåmuggost, som jeg glemte at jeg hadde, så den ligger i kjøleskapet og er iskald. Portvinen jeg drikker for øyeblikket er LBV fra Dow - impulskjøpt på taxfree og overraskende god.
Nilma Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8875 Skrevet 17. november 2009 ....og trenger tips. Husk jeg er novise...Jeg er veldig glad i LBV-portvin, for eksempel denne.
Fresi Skrevet 18. november 2009 #8876 Skrevet 18. november 2009 Nachspiel!!! Uff, ja - det er virkelig en ting jeg ønsker ugjort. Og var ikke skinnsofaen til og med blå? :klø: Eller var det ekstrautstyret som var blått, tro? Uansett... Jeg har fortrengt det meste, men lurer på om ekstrautstyret var blått. Jeg huske i alle fall at noen kreative sjeler mekket bilde av sofaen og la den ut på Finn.
Fresi Skrevet 18. november 2009 #8877 Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #8878 Skrevet 18. november 2009 Dere snakker om portvin og blåmuggost!
Dark Star Skrevet 18. november 2009 #8879 Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Øser du av din kulturelle kompetanse?
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #8880 Skrevet 18. november 2009 To sekunders googling ga svaret: Sofaen var svart og i skinn. Rune folder forøvrig hendene. Sidene det er nachspiel kan jeg jo også komme med sitat fra en Rudberg-tekst: Alle mann til pumpene / Se og løft på rumpene / Dette går på stumpene / Alle mann ved pumpene Dette overså jeg! Er det mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå